5 week 6 dagen zwanger, roze slijm...

Vandaag mocht ik weer voor een echo! En die was weer helemaal super!!!

Prachtig beebje in beeld, mooi kloppend hartje gezien en gehoord!! Helemaal geweldig.

Ik mocht kiezen of ik met 12 weken nog een echo wou! ja dus!

Het hoefde niet perse want ze had nu wel vertrouwen maar ze kon zich voorstellen dat ik dat nog wel fijn zou vinden!

Maar ik heb nu zelf ook echt vertrouwen hoor!

He Ingrid,

wat fijn!!!

En nog een echo das toch leuk :inlove:

Fijn joh!

12 weken is toch wel weer een stukje verder. Goed dat je er toch voor gekozen hebt hoor! :wink:

Geniet ervan.

heee wat fijn om te horen! En straks met 12 weken nog een kijkje nemen :inlove: wanneer ben je nu uitgerekend?

Ze liet de datum nog steeds op 30-9 staan.

Gezien de regelmaat van mijn cyclus voor de mk (ben na de mk niet meer ongi geweest) zal dat wel redeljjk kloppen.

Ik heb nu het gevoel dat ik echt straal en blij mag zijn! Heerlijk!!!

We hebben het het weekend ook aan iedereen verteld!

Heerlijk he!!

Heb dat zelf nu ook hoor dat ik me veel minder druk maak, heb er veel meer vertrouwen in dat het gewoon goed zit en raak niet meer in paniek bij elke steek :smiley:

Echt giga buik hier dus heb het op mijn werk ook maar verteld, close collega’s wisten het al eerder maar nu ook directie enzo, het valt niet meer te verbergen hier.

Ik ga zelf volgende week ff VK bellen dat ik binnekort nog even een echo wil, wil gewoon weer zien hoe het daarbinnen gaat. Als dat niet kan, dan betalen we het wel zelf. Veels te nieuwsgierig hier.

Oh en jouw datum klopt wel ja want die van mij staat op 15-09!