Lieve Musketiers,
ik stuur jullie allemaal een hele dikke knuffie voor de komende dagen. Ga morgen de Ardennen in voor cursus en kan pas op zijn vroegst woensdag weer posten!
Hou je haaks allemaal en tot volgende week! :inlove: :-* :inlove: MM
hoe gaat het met iedereen? Hier gaat het goed! Ben weer begonnen met werken dus heb minder tijd om op kok te zitten…Fijne zondag! x
mogguh dames hier gaat alles wel goed .
beetje druk verders alleen latersssssss
Goedemorgen kanjers…
Ik ben er wel, al schrijf ik weinig, er zijn veel dingen gebeurd hier de laatste tijd en moet alles even een plekje gaan geven.
Ik heb afgelopen vrijdag het contact verbroken met Ro, ik kon het niet meer…dus heb ik voor mezelf gekozen. Moeilijk, pijnlijk, maar ik kom hier weer sterker uit. Hij is mijn tweelingziel en ik weet, kwestie van tijd dat we weer op elkaars pad zitten, maar nu…ben ik trots op mezelf, voor het eerst aan mezelf gedacht.
Dus, nog een keer mama worden is helaas niet meer mogelijk, en ook dat doet pijn, ik had het zo graag nog eens willen proberen of het zo zou mogen zijn…
Maar hey, ik ga vooruit, blijf niet staan…hoofd omhoog en blijven lachen
xx
Hee nik :hug: wat moeilijk lijkt me dat voor jullie…er is blijkbaar veel gebeurd.
Dit doet de deur dicht voor je kinderwens,en dat moet wel heel verdrietig voor je zijn :hug: Ik wens je veel sterkte met al je gevoelens op een rij te zetten,en hoop inderdaad dat je er sterker uitkomt.
Ik ga ook voor mn werk een paar dagen van huis,dus meld me ook even af.
Spreek jullie later deze week weer!
Hou jullie goed,Natas dikke knuffel, en Nik voor jou ook!
hai dames
NIK wat lees ik nou :hug: :hug: :hug: :-* :-* :-* jeetje zeg schrik er wel van en is ook zo definitief dan ik hoop stiekem dat het toch snel goed komt en wie weet
Molly hoe voel je je verder ??
MM hoe was het in de ardenne en met je zwangerschap ??
Hier gister kwakkie weg gebracht voor de controle
nu is wachten op prog prikken en de iui starten en hoe
afvallen gaat nog steeds super inmiddels 17.5 kilo kwijt en dat is echt goed te zien nu en we gaan gewoon verder
ik ga slapen ben best moe trustrennnn
Hey musketiers!
ben nog steeds aan het bijkomen van de Ardennen
Ben zo verschrikkelijk moemoemoe, zal wel zwskwaal zijn :lol:
Nik, hele dikke knuffel :hug: :hug: :hug: wat een toestand en wat ben je sterk!!! :thumbup:
Molly, wat voor werk doe je nu dat je daarvoor weg moet???
Natas, wat spannend allemaal. Ik hoor weer toekomstmuziek in jouw verhaal :inlove: :inlove: :inlove:
Binnenkort meer, nu ben ik moehoeoeoeoeoeoeoeoeo :mrgreen:
MM gaat goed dus mooi
hier is nog lang wachten …
WAT IS HET HIER STIL!!!
joehoe zijn jullie dr nog?
Ik had al aangekondigd dat ik juist nu druk ben met mn werk…dus ben weinig op het forum…
En dat blijft nog wel tot ergens in april ofzo…nou ja we zien wel!
Hoop dat het goed met jou gaat natasha,hoe staat het in ferti-land?
Nik hoe gaat het ? Voel je je goed bij de beslissing om afstand te nemen?
En Mm,hoe gaat ie met jou? Al aan familie verteld wat er in je buik aan het groeien is? nog een beetje vroeg misschien…ik val meteen door de mand als ik geen glas wijn in mn hand heb,dus hier wist iedereen het vrijwel meteen.
Met mij gaat het allemaal goed,(hoop ik) kijk enorm uit naar de 20 weken echo. Heel soms voel ik al wat beweging,en ik kan niet wachten op de aardverschuivingen van binnen!
dikke zoen
Molly fijn van je te horen hoe gaat het nu met je ?? de drukte alweer voorbij .
denk om af te melden hier want ja in je uppie tikken hier is niks aan
MM tikt nog wel in een ander gedeelte hoor wat der goed recht is maar musketiers nee dat zijn we denk dan niet meer , voel me beetje vergeten zo dacht dat we zouden blijven tikken en steunen hier . maar niet dus blijkbaar best jammer
de andere dames horen we ook niks meer van ??? hoop dat het goed gaat met ze
HOHO Natas, niet doen, niet bij de musketiers afmelden!!!
Sorry voor de radiostilte. Je hebt gelijk, we mogen elkaar niet vergeten hier. Bij dezen. :oops: :-* :oops:
Voel me vandaag weer even goed en dat is uniek. Heb me de afgelopen weken zo beroerd gevoeld. Vreselijk. Dan is posten op 3 plekken soms teveel, maar is ook geen excuus!
Tas, hoe gaat ie bij jou? Je bent nu bij de ferti-arts en krijgt behandeling? Wat is de tijdslijn? Al zicht op iets?
Molly, fijn dat je je goed voelt, maar je hebt het druk met werken. Wat doe je precies voor werk dan?
Nik,…hoop dat je af en toe nog leest en dat het goed met je gaat :-
Hier dus vandaag even een goeie dag. Zaterdag ook, gisteren helemaal niet en de weken daarvoor dus ook niet. Wat kan een mens zich ellendig voelen, maar durf ook niet zo te klagen, want het is voor een heel goed doel!
Verder zijn we nu echt druk met de verhuis in aantocht. 9 februari krijgen we sleutel en 10 maart verhuizen we. Dus komende tijd sowieso niet zoveel tijd om met andere dingen bezig te zijn.
Vanavond intake bij de vk en echo. Zal laten weten hoe het ervoor staat. Ik hoop dat alles goed is, dan ben ik niet voor niks zo beroerd.
Tas, dikke knuffel en een grote sorry, want ik heb me zeker niet als een musketier gedragen :oops: :oops: :oops:
:hug: :- :hug: MM
Mag je ook meedoen als je net heb geconstateerd dat je zwanger bent ??
Heb in oktober een miskraam gehad (was toen al 40) omdat het hartje met 10wkn en 5 dgn ineens stopte met kloppen. Daarna volgde een curettage. Nu, 3 maanden later heftig nieuws: 22 januari overlijdt mijn vader, 26 janauri ontdek ik dat ik al 5 weken zwanger ben…mixed feelings dus. In oktober kon ik geen 40+ clubje vinden, nu wel…
Heb nog lang niet alle berichtjes gelezen maar het ziet er wel gezellig uit !
Mn man heeft een kop thee in m’n laptop gegooid, dus even vanaf m’n telefoon een snel berichtje! Natas stay with us!!! Niet afmelden, sorry voor de stilte!!! Ga m’n leven beteren !
En nu kan ik je naam niet terugzoeken… Alexia…? Nee dat was het niet … Sorry maar ik ben heel onhandig met mobiel internet… In ieder geval welkom! Fijn dat je bij ons veertigers komt! Heel veel geluk met je buik en veel sterkte met je vader…
Ik kom als m’n laptop het nog doet langer kletsen!!
Liefs molly
Alexje, tuurlijk, lekker komen schrijven hier!! Welkom!!
Wat een heftige bedoening bij jou zeg! Maar toch ontzettend gefeliciteerd met je zwangerschap :inlove: :inlove: :inlove:
We hebben net even in een dip gezeten en op ons kop gehad van ons lieve Tassie (en terecht) dat we niet zo actief zijn. Maar daar komt weer verandering in, want wij zijn de musketiers en die gaan voor elkaar!!!
Tas, ik hoop dat je het ons kunt vergeven en ik snap het als je boos bent, je bent ook de enige die (nog) niet zwanger is en dat maakt het voor jou extra moeilijk. Maar meid, we gunnen het jou zo ontzettend!!! Dikke knuffel :hug: :-*
Echo vanavond was goed. Mooi knipperlichtje gezien en een ‘ietsje’ in mijn baarmoeder :lol: :inlove: :lol:
was toch wel spannend, ga nu lekker slapen
Allemaal dikke kus :-*
Hè wat heerlijk mm!!! Vast een opluchting…! LaptoP is overleden dus ik hou het kort… Irritant dit! Ik heb te dikke vingers voor een iPhone , grrr
Goedemorgen dames.
MM ja ben echt wel boos geweest maar vooral teleurgesteld, ik kan je niet verplichten natuurlijk hier te posten maar had wel zo iets van ow nu is ze zwanger toedeloe …
van molly wist ik het al en de andere 2 dames horen we ook niks meer van ik hoop dat het goed gaat .
Maar ik blijf niet boos hoor dat is allang weg en je excuus is aanvaard :-
Gefeliciteerd met de goede echo lekker genieten meid enne ja kwaaltjes horen er bij ik weet het is voor een goed doel
maar verhuizen wow das fijn , ik misschien ook maar das nog niet zeker …lang verhaal
Molly meid lappies kunnen niet tegen thee vinden ze niet lekker :lol: :lol: :lol: dus mag man lief nu een nieuwe aan schaffen ?? en p je ifone is niet lekker tikken klopt ! maar dikke vingers ? dat zal wel mee vallen toch
Alexje welkom hier en jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap . zal deze keer vast goed gaan hoor .
IK ben nog niet bij de ferti arts woensdag bloedprikken voor het prog gehalte en donderdag weer ferti arts en dan hoor ik hoe we de IUI gaan doen , op eigen cyclus of met spuit hormonen …ik hoop het laatste hahahaa zaad is ook weer onder controle geweest dan hoor ik ook de uitslag Diëten gaat goed niks te klagen krijg veel complimentjes van mensen hahahah
Nu ben ik erg blij dat jullie zwanger zijn maar ik ow zo bang dat het niet meer zal lukken , er is altijd een waarbij het niet lukt brrrrrrrrr en ik hoop echt dat ik dat niet ben ! gemeen he :oops: ronde 16 gaan we volgende maand al weer in pffffff wat een tijd zeg .
Maar ik heb ook goed nieuws hoor na 3 jaar vechten gister eindelijk goed nieuws Karim gaat speciaal onderwijs zijn dossier is goed gekeurd heb echt traantjes gelaten hoor van blijdschap van voldoening . De aanhouder wint echt een boogschutter hahahaha.
Donderdag zal hij dus gaan starten op zijn nieuwe school .
Mijn vriendin kan elke moment bevallen en ik hoop aanwezig te zijn hahahah ik zou de foto’s maken namelijk .
verder met enkel gaat het redelijk kan nog niet sporten maar dat komt wel weer ben blij dat ik van gips af ben .
nou ladies tot snel dikke zoen :- van deze nieuwbakken 40ster :lol:
Hey Natas, ben blij dat je niet meer boos bent :inlove: en goed om te horen dat het met je pootje beter gaat en dat Karim naar speciaal onderwijs mag. Hulde voor jou, dat je je zo vastgebeten hebt!
Molly, je man was een beetje dom hè :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
nou, dan maar mooi een nieuwe schootcomputer :lol:
Natas, bij jou gaat het ook gewoon lukken hoor, je hebt er al 6 op de wereld gezet, dan komt die 7e ook écht nog wel! Fijn dat je nu wel alle hulp krijgt van de artsen. Wat goed dat je nog steeds goed gaat met afvallen!! Daar heb ik nou écht respect voor :thumbup:
Alexje?? Hoe gaat ie meid?? Alle sgoed in zwsland??? Ben benieuwd naar hoe je je voelt (fysiek en emotioneel) en wie je verder bent, hoeveel kindjes je al hebt etc. Ben verder niet nieuwsgierig hoor :liar:
Pffff heb me vandaag ziek gemeld. Ik trek die lange dagen werken (gisteren weer tot half 8) gewoon slecht. Merk wel dat ik geen 20 meer ben. Baal ook van die kwaaltjes, maar daar kan ik niks aan doen. Met Hugo nooit ergens last van gehad en nu,… :roll: zo beroerd als een kat :sick:
Soms komt er dan van posten gewoon ook echt niet. Dan ben ik helemaal op als ik ‘s avonds thuis kom. Moet tegenwoordig ook laptop delen met hub, want die kan niet meer op zijn gmail op de gewone pc??? Da’s echt iets raars, dan loopt de pc helemaal vast :evil:
En dan moet er tegenwoordig vanalles geregeld worden voor de verhuis. Adreswijzigingen, energie/water/ziggo noem maar op, is nog best veel gedoe allemaal. En dat met mijn conditie van dit moment, bleghhhhhh.
Hoop enorm dat het over paar weken allemaal beter gaat, voel me nu net een grote klagende bejaarde :x heb nog net geen rollater :roll: Sorry.
Maar dat kloppende hartje was wel een geruststelling. Merk dat ik me dan toch weer druk maak als ik ergens lees dat het mis is gegaan. Bij Alexje met 10 wk, ergens in een zwsboekje dat ik van de vk meekreeg, iemand met 13 weken. En dan gaan ze daar vragen naar die test. Ik weet niet goed wat ik er allemaal mee aan moet. Wat dat betreft ook mixed feelings en dat ik me zo beroerd voel, helpt daar dan ook weer niet aan mee.
Zo en nu stop ik met klagen, want daar heeft ook helemaal niemand iets aan. Hoop stiekem dat jullie het begrijpen en herkennen, want soms krijg ik van die typische opmerkingen (meestal van mannen op het werk,…en thuis,…) ; ja, jij wou toch zwanger worden’,…of,…‘ja je kiest ergens voor’. Nou, ik heb helemaal niet gekozen om me beroerd te voelen of onzeker. Stomme kerels :evil: :wall: :evil:
Jullie ervaring mee???
Hey meiden, ik ben niet zoveel op kok op het moment.
Volgende maand is de zitting van het hoger beroep en deze maand voorbereidingen daarvoor waaronder gesprek met de advocaat-generaal. Jullie kunnen misschien wel indenken dat dit weer veel naar boven brengt, ook weer gevoelens, vooral ook bij manlief.
Ik hoop toch zo dat die hufter eind maart eindelijk de cel indraait waar hij thuishoort. Hij loopt al die tijd vrolijk rond en wij hebben ons gemis waar we zolang dit niet is afgesloten niet om kunnen rouwen of verwerken.
Vandaar even minder actief maar ik denk wel aan jullie hoor!!!
Marieke, alle begrip meisje,
heel, heel veel sterkte de komende tijd en hopelijk komt de gerechtigheid waar jullie al zo lang op wachten!
Dikke knuffel en veel troost :kaars:
:hug: :hug: :hug: