40+ 'musketiers door dik en dun'

Hier deel 2 van de 40+club die nog graag zwanger wil worden. Als je 40+ bent en nog graag een beebje wil, dan ben je van harte welkom om mee te schrijven en een échte ‘musketier’!



:dance: :thumbup: :dance: ‘Eén voor allen, allen voor één’ :dance: :thumbup: :dance:



We hebben al 1 zwangere: Molly en 3 ‘hopende op’: Natascha, Nik en Mamerijntje.



We gaan hier verder voor nog veel meer zwangeren in de 40+club!

mamerijntje:



Meld!
:inlove:

Dank voor het slotje op het oude topic Gerda!



Kom maar op musketiers! We zijn online bij ‘zwanger worden’!!



:-* :-* :-* MM

Joehoe ook ik meld mijn



hier een drug daggie ben vanmiddag naar een vriendin en samen gaan we naar de kinder bingo met de kids :slight_smile:



Ik heb denk ik dus mijn eiheb gehad .

al vind ik het best een beetje raar maar goed we zien wel als ik weer slijm krijg en buikpijn verderop dan doen we het gewoon maar nog een keer …



wie weet krijgt de gyno toch nog eens een keer gelijk jij bent zwanger voor je 40ste … :lol: :lol: <


fijn klaas is der ook nog :twisted: :roll: ik weet het niet maar uhhhhh waar blijven de kerst poppetjes nu dan ?

Fijn gelukt!!!

MELD

Hierrrr zijn ze dan hoor!



KERSTOPPETJES



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Whoehahahahahahaha!!

Tassie, wat maak jij het spannend zo aan het einde van het jaar! Je ei gehad en wie weet een bibbericht voor einde 2011!!



Dan gaan we die gyno van jou een hele dikke knuffel geven voor zijn voorspellende gave :lol:



Ik hoop en bid en hoop en bid en gun, gun, gun het je zo ontzettend verschrikkelijk van harte meid

:pray: :kaars: :kaars: :pray: :pray: :kaars: :kaars: :pray: :pray:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:

Jeeeee Molly, ook weer aangeland!



Welkom aan boord en jij bent ons boegbeeld, zwangere vrouw :-* :lol: :-*



:lol: :lol: :lol:

MM hahahahaha erger me mateloos aan die poppetjes zo bah .



tis niet zo veel werk om het veranderen namelijk …





Ja wie weet hahahaha zou ik hem flink mooi mee kunnen pesten lol .



Ik heb al 2 dagen koppijn helaas ook wel erg vroeg :think: heb gister te veel gedaan dus mijn lichaam wil niet opgang komen vandaag :frowning:



MM hoe voel jij je denk je dat het gelukt is ??



Molly hoe gaat met jouw meid heb je een foto van je buikje voor ons ?? of wil je liever nog niet :oops: :oops:



Zo hoop dat ermeer oudere dames komen tikken hier :slight_smile:

HiHi Tas, jij met je poppetjes fobie hier heb je er nog een paar,… vangen,…

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Ook even een knuffel voor je ‘lijf’ :hug:



Ik voel weer vanalles, buikpijn, misselijk, maar dat is allemaal pms. Ik ben gestopt met ovutesten. Wil het even niet meer weten. Ik ben teveel gefocust naar mijn eigen zin en wil wat meer aandacht besteden aan andere dingen. Het beheerst teveel. Ik merk ook dat ik zelf moeite heb met ‘klussen op commando’ dan heb ik spontaan geen zin meer. Hoop dat ik het vol kan houden om niet te testen, want ze liggen natuurlijk voor het grijpen :naughty: :mrgreen: :naughty:



Zou het ook leuk vinden als er meer aansluiten. We zijn nu makkelijker te vinden! Ik kreeg een heel lief pbtje van Gerda, onze moderator, die een slotje heeft gezet op het oude topic en af en toe komt spieken hier. Ze vindt ons een ‘gezellig’ clubje. Hoop dat ik dat even mocht delen Gerda :wink:



Ik ben ook blij met ons musketierentopic en met jullie natuurlijk!



Nik, Molly, #hoeistnoumèjou# tralalalala :mrgreen: :lol: :mrgreen: :-



En dan nog even voor Natassie:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:-
:wink: :-*

aaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

:silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced:



KOK mag er Pleasse andere poppetjes komen ben die rode mijter echt zat :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:



anders ga ik staking oproepen !!!



Wij willen kerstmannetjes !!!

HUHHHHHH Tassie, het ZIJN Kerstmannetjes!!!,…dansende,…banaan,… met kerstmuts,… :smiley: 8) :smiley:



Wat is er met jou aan de hand???




:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Staking Tassie ,… :naughty: :naughty: :naughty:



Dat woord wil ik hier niet meer horen hoor! :snooty: :naughty: :silenced: :naughty: :snooty:



Hoe moet ik dan mijn dag doorkomen? Met een kok-staking??? Echt nie :shock: :naughty: :shock:



En nog even voor de gezelligheid:



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:





Had zo gehoopt op een kerstBOOM :frowning:

neee ik heb geen kerstmannetjes ik heb nog sint en piet staan dussss ??? jij niet dan huh hoe kan dat nou ???

hoi natascha (en alle anderen ook hallootjes),

als je een nieuw antwoord tijpt, klik je best eens op F 5.

Je zal de kerstbanaan snel ontdekken dan.



MM: uiteraard mocht je dat hier ff melden. geen probleem hoor.



xxx

Gerda

Wat gek,… rara politiepet, maar ik heb echt een dansende banaan met een kerstmuts op! En ik ben niet dronken of onder invloed van drugs :lol:



Piet is trouwens met de noorderzon vertrokken,… dat is gewoon weer zo’n tonguitstekend smiley-geval :stuck_out_tongue:



Wat raar dat jij dat dan nog niet hebt,… :shock: :shock: :shock:

Hey Tas, Gerda heeft gepost hoe je de banaan kunt krijgen :lol: :lol: :lol:



Lukt ie??!!



@ Gerda :-*

gerda jaaaaaaaaaaaaa dank je wel alleen heb ik nog wel een pietje in me lijst pffff gekke pc denk ik hahahaha sorry

zo moest het ff een paar keer doen gek ding hahahaha wer helemaal gek van die sint gevalletjes :stuck_out_tongue: :oops: :oops:

hahahaha ik heb er fotos nog van gemaakt MM want weet niet hoe je met een apple print kan maken … nou ja weet ik wel maar is een best gedoe en geen zin in maar heb dus wel fotos van me scherm gemaakt hahahah