40+ 'musketiers door dik en dun'

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



Tassie, jij bent nog maffer dan die springende banaan,…



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



foto maken van je scherm, whoehahahhahhahhahahhhaaaa!!!



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

hahahahaha ja sorry ik denk ja straks geloven ze me niet ofzo :oops: :oops: :oops: :oops:



dat ben ikke prettig gestoord :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: meestal dan :stuck_out_tongue:



zo nu ga ik aankleden en de kids ook en dan eens over de A4 gaan racen erna :slight_smile:

HoHoHo, doe je wel voorzichtig dan, met je scheuren over de A4!



Veel plezier vandaag verder! Gelukkig is het bananenkerstmannenmysterie nu opgelost en is hier niemand van lotje getikt :mrgreen:



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Zo zeg,wat een vrolijke boel die dansende bananen!! :lol: :lol: :lol: :lol:

Fijn dat we nou beter te vinden zijn,voor andere musketiers! Volgens mij hebben we allemaal in het zwanger worden topic ooit gevraagd of er ergens te praten viel met andere ouwe besjes…En nu staan we dr dan eindelijk!! :lol: :lol: :lol: :lol:

Nu nog iets proberen…Hoera voor MM die het topic geopend heeft!!!

Ben benieuwd of dit gelukt is…

:lol: :lol: :lol:

nee :cry: …wou het heel groot in het blauw schrijven…hmm kan ik dus niet… :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

voor de gezelligheid…

Molly, toch bedankt hoor! Lief van je :mrgreen:



Ja, die dansende banaan is echt ingezet voor al die knorrepotten die de laatste tijd hier zo aan het zeuren waren op kok (waaronder Me Myself en I) Maar van die banaan word ik ontzettend gezellig :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: dusssss



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Lieve meiden,



~ff ego~ :oops:



mijn ei is weg en niet benut deze maand :wall: :frowning: :doh: helaas.



Ik ga niemand de schuld geven, maar vind het wel bijzonder #nietmetvleeswarensmijten# :cry:



Volgende maand zit ik 4 dagen in de Ardennen met mijn eisprong,…alleen! Voor een cursus (cursus is prima, maar tijdstip niet zo).



Dat betekent dus de komende 2 maanden geen :pray: :pray: :pray: voor mij. Ik heb dan ook mijn banner weggehaald. Ik hoef even nergens meer op te rekenen

Voordeel hiervan is dat ik de teleurstelling nu al te lijf kan gaan en niet 2x hoef te voelen :slight_smile:

Maart wordt de laatste mogelijkheid. We hebben een deadline gesteld toen we begonnen en dat was maart 2012 (dan word ik 42). Daar zullen we ons ook aan houden.

De mogelijkheden zijn nog maar heel beperkt dus.

Even heel verdrietig en moedeloos (en zelfs ook een beetje boos :evil: ), maar het is niet anders. Soms zit het mee en soms zit het tegen :thumbup: :thumbdown: :thumbup:



Ik blijf jullie wel volgen en lekker meeschrijven voorlopig.



Tassie: hoe is het meid, spannend??!! :pray: :pray: :pray:

Molly, hoe voel je je lieverd??? Zou zo graag even jouw zwangere gevoel willen voelen,… :roll:

Nik, hoe is het met jou en Ro dit weekend?? :inlove: :inlove: :inlove:



En dan nu nog even voor de vrolijkheid:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:



hmmmm :think: word er niet zo heel vrolijk van vandaag,…morgen weer misschien :pray:

he MM!! :hug: :hug:

Wat naar dat je verdrietig bent…je ei gemist…ruzie gehad? Of misgerekend?

Dat je volgende maand weg bent,zegt niet alles toch? Als je de nacht ervoor sekst,en meteen als je terug komt…dat spullie kan 72 uur overleven…!

Plus natas had een vroeg ei…ik had een laat ei…ik zou me niet zo blindstaren op die halverwege de maand-tijd. Maar je zei ook al dat je niet meer op commando wil seksen,dus let maar niet op mijn bemoeienis! :wink:

Goh lieverd,dus je begint er nu rekening mee te houden dat het misschien heel niet gaat lukken! :hug: Ik zou het knap vinden als je je woord houdt en na maart stopt met proberen,dat zou mij niet lukken denk ik! Iemand hier heeft gezegd(of ergens anders,kan ook) “als je stopt weet je nooit hoe dichtbij je was…” Nou ja, ter overweging…Waarom een grens bij 42? Waarom laat je je lijf niet de beslissing nemen? Lieve MM,dit wat ik nu zeg,is allemaal met liefde bedoeld he? En niet verwijtend ofzo!

Ik gun het je zo,dat is alles :inlove:

Hai lieve meiden



Zo ben een beetje bijgekomen van alles gister heb ik mijn 40ste verjaardag gevierd al word ik natuurlijk pas in het echie dinsdag echt 40 haha



Ik ben schandalig verwend een nieuwe lens voor mijn camera die was echt duur en een cadeau bonnen van de gamma voor lamellen :slight_smile: was ook al een mega bedrag , nog 2 cadeau bonnen , lekker geurtjes en creme,s



Maar wat het beste was , het was gezellig vriendinnen van vroeger waren der helemaal gaaf .



Me ma had met de oudste dames thema doos gemaakt van 40 jaar

ieder had 10 jaar wat ze moesten doen , met teksten en passende cadeautjes en dan kijken of ik de hint begreep waarover het ging hihihi



er zaten bruikbare spulletjes bij o.a zwangerschap testen , baby kleertjes hihihi wie weet kan ik ze snel gaan gebruiken :slight_smile:



wat dingen aan lina gegeven en wat bewaard in de doos voor later :slight_smile:



ik zal van de week een foto plaatsen



Lieve MM meid staat je aub niet blind op midden van de week een ei en zeker zaad kan zelfs tot een week in leven blijven in gunstige omstandigheden .

Ik zou als het kan en je wilt toch zwanger worden al wil je niet op commando er toch een poging voor wagen , want als ik zo tussen de regels lees zit het je toch goed dwars .

probeer gewoon leuke dingen toe doen :slight_smile: spannender maken andere dingen etc … wie weet helpt dat ?



waarom ga je niet langer door en kijk je waar je uit komt alleen na je datum niet meer de echte moet …



ik hoop dat snel voor je raak is :-





Molly hoe voel jij je nu ? je hebt nog geen banner is dat ene bewuste keuze of ?



Nik hoe is het met jouw ??



Hier gaat het verder wel heb vaak last van kramepn in me baarmoeder dat ik echt denk huh ??? heb toch me ei gehad of toch niet ?



ach ja ik ga gewoon door deze maand met om de dag te doen … en anders zien we in het nieuwe jaar wel wat te doen allemaal .



slaap lekker musketiers



















:-

Natas,klinkt als een hele gezellige verjaardag!!

Alvast gefeliciteerd,maar ik spreek je dinsdag misschien wel hier op het forum! :lol: :lol: :lol: The big four o!!!

Ik heb wel een banner :oops: ,valt ie niet op?

Kijk maar ns goed! Anders koop ik een brilletje voor je verjaardag! :wink:

molly hahahaha ja ik zie het pfff sorry niet op gelet ik heb een bril maar heb hem niet op :oops: :oops:

Meiden, wat een reacties :-*



even kort: heb met de ovutests mijn ei gespot en ik voel m altijd heel duidelijk. Niet benut is dat hub weg was. En ikke daarom boos. Ei is nu weg hoor! Ovutests weer helemaal omo



Stoptijd inderdaad bijgesteld (zonder dat ik je advies gelezen had Mols) en Molly, ik weet toch dat alles in liefde gezegd wordt, neem je helemaal niks kwalijk, al bemoei je je 100, is toch alleen maar lief en goed bedoeld :thumbup:



Dusssss, ik schrijf lekker mee, hoef me niet druk te maken over wel of niet testen de komende maanden en vanaf februari wordt het weer spannend :inlove: :inlove: :inlove:

Komt allemaal goed hoor :thumbup: :dance: :thumbup:



En nu; de rest van de week:



SERIOUS REQUEST KIJKEN EN LUISTEREN :thumbup: SUPER!!!

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Ik ben er ook !!! Heeft ff geduurd, maar ja…Nik is/was weer es hectisch…



Christel hoe vond je het boekje???



Ik ga nu snel richting mijn werk…pfff…geen zin, maar ja!

Hier ist verder erg rustig, we hebben elkaar nog niet gezien, duh!! Ik word er langzamerhand een beetje peudeveu van…oftewel NIET GOED!!!



Tot laters kanjerssss



:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Hey meiden,



weer eens een berichtje van mij.

Tijdje niks laten horen maar verdrietige tijd achter de rug.



Op 5 december kreeg ik te horen dat mijn oom zeer ernstig ziek was en dat hij mogelijk het eind van het jaar niet zou halen. Helaas is hij al op 12 december overleden en hebben we hem afgelopen zaterdag begraven.

Hoofd stond en staat nog steeds niet echt naar kok.



:-*

Jeetje marieke :hug: :hug: gecondoleerd,wat snel gegaan zeg…



Nik,fijn je hier ook weer te zien!!

Marieke :hug: :hug: :hug: wat erg! Dat kan er bij jullie ook nog wel bij :cry: (niet dus) héél veel sterkte meid!



Nik, hoe is de status???

Het boekje vind ik heel mooi, maar roept ook weer veel nieuwe vragen op. Verder een mooie ervaing gehad afgelopen zondag, maar dat vertel ik binnenkort.



Ben nu ff heel druk en weinig achter pc. Sorry.



Molly, hoop dat ie goed met je gaat!



Natas,…hoe is het met jou???



Meld me later weer! Allemaal dikke zoen en knuffel :-*

Jeetje marieke, wat verschrikkelijk zeg…Heel veel sterkte meis!!!



MM is goed, ben heel benieuwd naar je ervaring, maar dat hoor ik dan nog wel van je. Ik had je gisteren nog ene whats app gestuurd…:wink:



Hier ist hectisch…maar goed, dat doen die feestdagen he :slight_smile:

Morgen komt mijn oudste Tom van bijna 18 lekker naar huis en heb ik mijn kroost compleet, heerlijk!!



Even wat anders, mijn hele cyclus ligt elke keer overhoop, de ene keer is het 25 dagen, dan weer 23, nu alweer 29 dagen…gr…hoe kan ik nu uitrekenen wanneer ik mijn vruchtbare periode in ga? Behalve dan met die testen, die haal ik niet…nooit gedaan…



Nou meiden…tot laters, ik ga de bovenverdieping soppen…



x

oe nik,weet ik ook niet zo goed dan…ik ben ook niet zo weg van de ovulatietesten,maar anderen zweren er bij. Ik denk wel dat die je enige houvast zouden kunnen bieden. Zeker omdat je niet samenwoont. Anders maakt je cyclus natuurlijk niet zoveel uit,want dan doe je gewoon elke dag de kamasutrabeurs…

Hahahaha Molly de Kamasutra :wink:

Zou handig zijn, maar ja, das geen optie, helaas…

Grr…ik ben niet zo van die testen, ik denk dat ik het allemaal aan boven over ga laten, mag het zo zijn, dan vind het zijn of haar weg toch wel…



xx

lieve schatten,dit ouwe lijf heeft een hele mooie nekplooimeting gehad!!

Met 40 jaar is de uitgangspositie :1 op 46 % kans,maar bij mij is de combinatietest 1 op 1278 ! Dus ik ben blij! Vooral omdat de kansen op trimosie-narigheid nog veel kleiner zijn! :lol: :lol: :lol: