40+ 'musketiers door dik en dun'

Molly wat een ontzettend goed bericht en wat zul je blijblijblij zijn!

Deze frummel doet het hartstikke goed en zal ongewtijfeld blakend van gezondheid ter wereld komen en dat hoort ook gewoon zo!!!

Geniet ervan en van al je geluk dat je zo ontzettend verdiend hebt na alle ellende rondom Boris :vlinder:

Dikke kus en knuffel MM :-*

Lieve Ladies Musketiers,

Ik wil jullie allemaal hele fijne dagen wensen en voor 2012 alles waar jullie blij en gelukkig van worden!

Lieve groet, MM :-*

Gezellige kerstdagen lieve dames!! en lekker veel eten!! (niet te veel…natas… :wink: )

weer mislukt…mm,hoe doe je die kleuren en lettergrootte?

Goedemorgen dames

Ik hoop dat jullie een goede kerst hebben gehad ?

Ik heb even niet kunnen schrijven want ik ik lig in de kreukels .

Ik was een beschuitje aan het smeren voor lina ik draai me om en daar ging ik .was alleen met de 2 kleintjes en geloof me das niet fijn !!

maandag 19 januari ben ik door mijn enkel geklapt en dat deed zoveel pijn en die zag er ook gek uit dan ik werd doorgestuurd naar de ehbo .

Daar aangekomen dachten ze dat ik mijn enkel gebroken had :frowning: gelukkig niet zo maar mocht er niet meer op lopen ivm ook met de EDS natuurlijk .

2oste was ik echt jarig en lag ik met mijn voet omhoog en had veel pijn en werd steeds meer en meer . woensdag de 21ste heb ik gesmeekt om het verband er af te halen want ik werd gek van de pijn .

Toen het er af was zagen we gelijk dat het nog mega dik was en 2 streep bloeduitstortingen had onder en boven mijn enkel ik heb gelijk mijn moeder gebeld ( die al elke dag was gekomen en met mijn naar het ziekenhuis is gereden ) en die zij das niet goed morgen gaan we gelijk terug donderdag de 22ste zat ik weer op de ehbo en daar zagen ze me voet en zeiden dat ik dus mijn enkelbanden had gescheurd op 2 plaatsen :cry: aangezien mijn eds is er gips om heen gegaan en moet ik week met voet omhoog en dan voorzichtig mee gaan lopen heb der een schoen bij .

helaas gaat het nog niet zo goed heb nog steeds veel pijn :frowning: ik ben wel trots op me zelf want ik heb geen pijnstilling ingenomen dan alleen 1x maandag avond ivm met hoofdpijn en dinsdag middag zelfde .

Dus ja ik zit opgesloten thuis met de kids nu in de vakantie :evil: ja nou ja kerst kon ik niks doen al hebben we alleen wat 1ste gedaan .

na mijn val

na rondje ehbo

de bloeduitstortingen

mijn gipse pootje

@MM hoe gaat het met jouw ??

@molly over de 12 weken heen meid geniet lekker !! gaat het goed ?

@marieke gecondoleerd met het verlies

@nik ik heb ovu testen en ik vind ze goed en werken goed ook heel handig als je het ei wilt vinden ipv dan hele maand door te moeten klussen hahaha

ik zal nog even spammen

mijn 3 oudste dochters

mijn 2 zonen

onze kleine princes :slight_smile:

kittens van mijn cattery nest van eva ( laatste nest ook )Maine Coons

bijoux de heilige birmaan

onze jongste aanwinst

Luna Maine Coon

onze dekkater wally Maine Coon

eva Maine Coon

fluffie Maine Coon

Jeetje natas,wat ziet je been er zielig uit! Au au! Nou,lekker zo met de kerstdagen… :hug:

maar wat een prachtige kinderen heb je! Wat een knapperds allemaal! En die katten zijn ook plaatjes! Zou ik ook zo willen hebben!

Wij komen net terug uit artis…pfffft ga even chillen want vanavond weer eters… :zzz:

Fijne dag! En morgen gaan man en ik twee nachtjes naar antwerpen!! Joehoe!! Even met zn tweetjes, zonder de monstertjes!

Molly nou ja tis niet anders :slight_smile: moet er gewoon ff doorheen , jij gezellig buiten geweest lekker hoor . hier kan ik niet weg :frowning: dus voel me best opgesloten :frowning:

Lieve Ladies Musketiers,

ik heb jullie de afgelopen dagen flink verwaarloosd en dat is niet netjes van mij :naughty:

Dusss,…

Natas, wat een pech met je been/enkel :hug: balen zeg zo in de kerstvakantie!! Hoop dat het snel betert en de kids je zullen helpen en verwennen!

Trouwens, wat een prachtkinderen!!! Plaatjes, zijn het, allemaal!!

En ik ben benieuwd hoe het nou verder staat met je,…

Molly, wat zul je een fijne Kerst hebben gehad na dat goeie bericht van de nekplooimeting! Heerlijk. En wat een geweldig vooruitzicht, die 2 dagen Antwerpen!! Antwerpen is echt ‘ónze’ stad. We kennen alle hoekjes en steegjes en gaan er heel vaak heen, ook voor overnachtingen. Ik voel me er thuis en we genieten daar altijd volop!!! Dusss, Molly, dat wordt heerlijk voor jullie!!!

Nik, hoe is het meid, al aan de ovutesten, of laat je het toch aan boven :angel: ??!!

Marieke, hoe is het met je? Zullen wel taaie dagen zijn voor jullie nu. Niet fijn en ik wens je dan ook veel kracht en liefde, warmte en licht :kaars:

Hugo is gisteren 12 geworden! Het was een hele leuke verjaardag :lol:

Vandaag ben ik aan het genieten van een heerlijke vakantiedag waarin niets hoeft. Opgeruimd en gepoetst heb ik gisteravond nog en nu kan ik lekker eigen ding doen. Hugo speelt met buurjongens op de playstation die hij gisteren kreeg (ouder exemplaar van een neefje dat er niks meer mee deed :mrgreen:), dus daar heb ik ook geen omkijken naar :thumbup:

Update:

heb een paar vreselijke weken achter de rug waarin ik niet kon dealen met boosheid en verdriet, hoop en teleurstelling. Nu gaat het wel weer. Klim langzaam uit het dipje en ga me beter voelen. Probeer me langzaam te richten op het idee dat een 2e kindje er niet meer in zit. Als ik me dat voor ogen houd en me richt op de andere dingen in mijn leven, kan ik er beter mee omgaan. Dat betekent ook dat ik lekker met jullie meeschrijf en jullie support, maar probeer niet al teveel over mezelf te melden v.w.b. kwaaltjes, nods, ongi’s en andere aanverwante zaken :wink:

Daar word ik maar vervelend van.

Dikke knuffel en hoop dat we elkaar weer heerlijk steunen en aanmoedigen :-* :-* :-*

Hoi hoi,

Super Molly, das mooi nieuws. Je zult nu nog wel heerlijk aant genieten zijn he :wink:

Tas…tjemig, wat een toestand, heb jij weer he… Hoe voel je je nu meis???

MM: proficiat meis, een hele leeftijd weer he hahaha…time flies :slight_smile:

Hier gaat het K*T…had de 17e ongesteld moeten worden en ben het nog niet ( nee heb geen sex gehad ), nu begint het een beetje te komen volgens mij, maar dat denk ik al 2 dagen het zet niet door. Zou het komen omdat ik 3 weken geleden gestopt ben met roken of…zit ik in de beginfase van de overgang :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

Verder gaat hier alles mis… De kerst was super met mijn 2 jongens…heerlijk gewoon, maar verder…

Op de 2e kerstavond lag ik vroeg in bed, was moe van alles en uitgerekend die avond hoor ik mijn telefoon niet als Ro belt om naar me toe te komen :cry: Hij wilt nog steeds graag een kleintje, maar…gisteren heb ik hem gevraagd wat hij nou wilt, of hij een relatie durft aan te gaan en zijn antwoord was dat hij bang is. Bang om alles kwijt te raken wat we hebben als het mis zou gaan. Ik kan lullen als brugman, het haalt niks uit, ik kan niet opboksen tegen angst…

Slecht geslapen vannacht en ben ontroostbaa, voel me zo leeg en weet niet wat ik moet doen…

Auto moeten laten keuren, heeft me genekt, eventjes 400 euro, nou daar gingen mijn centjes, met als gevolg en ach, ik deel gewoon…nog 54 euro op de bank waar ik tot de 10e mee moet doen… Tuuuuuuuuuuuuuuurlijk, heb ik weer, ik heb dit nog nooit meegemaakt musketiers…

Ja, Nik zit er helemaal doorheen…!!! :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

NIK :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* Thnx lieverd!!!

Nik

he meid wat lees ik nou koppie op hoor :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: tegen angs kan je moeilijk op boxen maar geef niet op de aanhouder wint geloof me !! maar zoveel geld voor een apk wat is er allemaal niet goed aan je auto dan ?? pfffff

MM gefeliciteerd met je zoon :slight_smile: als ik je zo lees stel je de datum niet meer uit dan ??

Molly hoe is het bij jouw ???

hier gaat het wel hoor mijn enkel zit er nog aan mag tot 5 jan zo doorlopen ermee en dan mag het gips er af en dan zien ze weer verder…

verder twijfel ik of ik mijn ei heb gehad 14 dagen gelden … alles voelde wel zo namelijk en nu heb ik elke dag al gekke buikpijn nou ja nu 7 dagen lang … ik ga niet testen ik wacht me banner af en dan de afspraak ferti arts :slight_smile: want als ik zwanger ben kan ze gelijk kijken :slight_smile: en weet het liever nu nog niet ga ik daar weer over flippen namelijk dus dan maar hopen en verder gaan :slight_smile:

Hee Natas, goed om te horen dat het met je enkel redelijk gaat en dat je al snel naar de ferti-arts gaat weer :lol:

Weet je, ik geloof niet dat we nog met een datum zitten op dit moment. Ik hoop nog altijd, maar wil er niet zo mee bezig zijn. Ik trek dat helegaar niet helaas. Ben de laatste weken alleen maar verdrietig en boos geweest en ook dat helpt geen zier.

Probeer me dus meer te richten op de toekomst met andere dingen dan een toekomst met een kleintje, want ik denk dat die kans nog maar heel klein aanwezig is. Als het dan echt niet meer lukt, dan is het verdriet mss niet zo groot meer, als ik er nu alvast aan probeer te wennen.

Tja, mss een ingewikkeld verhaal, maar voor mezelf kan ik het op deze manier leefbaar houden en dan is de teleurstelling niet zo groot straks.

Ben ook benieuwd hoe het Molly vergaat in Antwerpen, deze 2 dagen :mrgreen: :inlove: :mrgreen: die komt binnenkort vast met hele leuke verhalen weer hier!

Nik, voor jou op deze plek nog maar eens een extra knuffeltje meis :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: en ik ben blij dat jij me weer helpt door je consulten!

:-* :-* :-*

MM ow zooo nee ik snap het wel verdriet snap ik wel :frowning: ik hoop dat je je snel beter kan voelen en je draai goed gaat vinden

Bleghhhh Tas, weet je,

ik wil helemaal niet verdrietig zijn en ik wil heel graag hoop hebben en vertrouwen, maar ik ben van nature een doemdenker en zie snel de dingen negatief. Vaak is het ook alles of niks bij mij. Lukt het 1x niet, dan hoeft het al niet meer. Hele vervelende eigenschap van een klein duiveltje in mij :evil:

Daarnaast heb ik geen greintje geduld in mijn kladden, dus da’s ook al niet zo’n positieve eigenschap :evil:

Voor de rest ben ik een heel aardig mens wel hoor :inlove: maar laat ik nu net op dit moment gewoon ZELF heel veel last hebben van die nare eigenschappen.

Soort klein stampend duiveltje dat staat te springen :evil: :twisted: :evil:

“ik wil het ik wil het ik wil het!!!”

:oops: :oops: :oops:

MM meid lijkt net of ik over me zelf lees

verdrietig zijn is ook niet leuk maar weet je zolang je nog niet in de overgeng bent is der hoop zo denk ik dan en niet geschoten is altijd mis kan je later terug kijken en zeggen ik heb er alles aan gedaan maar het heeft niet zo mogen zijn ( als je niet zwanger word dan he ) dan dat je zit had ik nu maar dit of dat nog gedaan … meis neem lekker geen datum in gedachten en laat alles op zijn beloop en ja proberen als je niks doet dan gebeurd er zeker niet .

Hoop doet leven lieve schat en ik gun het je van harte echt waar !! maar ik snap je gevoelens helemaal .

ik hoop dat mijn pep talkje een beetje heeft geholpen meid en anders wel ja gaan we naar italie als een vrouw van 63 kan bevallen wij ook toch dan ? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :-* :-* :-* :-* :-* :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Nik lieverd hoe gaat het met je ??? :-* :-*

Owww lieve Tassie

:smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley:

IK GA MET JE MEE NAAR ITALY!!!

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: en zo is het maar net !!! koppie op meid op naar een goed 2012 voor ons allemaal :slight_smile:

YEP, op naar een vruchtbaar 2012 :thumbup:

:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: