jaaaaaaaaaaaa word het jaar van de musketiers !!! :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Ja, da’s een mooie!
HET JAAR VAN DE MUSKETIERS!!! 2012 !!!
:thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Goedemorgen meiden
hoe is het met iedereen ??
nog leuke plannen voor oud en nieuw ?
hier gaan we er gewoon een gezellige familie avond van maken met lekkere hapjes dus dat gaat goed komen hahaha
ik wil jullie allemaal een dikke knuffel geven liefs tas
Dikke knuffel terug Tassie :hug: ook voor de rest :hug:
Wij zijn ook gewoon thuis met Oud- en Nieuw met nog een bevriend stel. Dat wordt heel rustig met hapjes en spelletjes, tv kijken en kletspraat
Ik houd niet van oud en nieuw, dat gedoe met vuurwerk, wachten tot het 00.00u is, het jaar overzien (wat een ktjaar) en dan de volgende dag weer naar iedereen die we de afgelopen week al 3x gezien hebben (Schoonmoeders verjaardag de 23e, Kerst, Hugo’s verjaardag de 27e) en dat heb ik zo onderhand wel gehad :doh: :wall: :doh:
Verder nog nieuws onder de zon? Zit je nog op de stoel Tas? Hoe gaat het met je pootje??
Mols, hoe is het met jou daar?? Oh ja, je zit in Antwerpen :lol: veel plezier, kom je vertellen hoe het was, als je terug bent!
:- :-* :-*
Nik, hoe is het vandaag met jou??
Schijnt de zon een heel klein beetje voor je???
:hug: :hug: :hug: :-* :-* :-* :hug: :hug: :hug:
Thanks meis , nee ik ga geen fam af hoor nooit gedaan ook bel me moeder alleen enzo
ik loop inmiddels al weer met behulp van de loopschoen die ik gehad heb . het gaat langzaam beter dus das goed
verder nog geen nieuws denk pas met 9 januari weer
Hoi hoi dames,
Ik ben gewoon thuis met de kleine, mijn beste vriendin komt, dus wel zien het allemaal wel. Laat mij maar lekker op mijn eigen bankie liggen…
MM: het gaat, probeer de dingen allemaal wat los te laten nu, de ene keer
lukt dat beter dan de andere keer…
xx
kom op he volle moed en hoop gaan we samen naar een goed 2012!!! :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hey musketiertjes,
dat 2012 ons mag brengen waar we op hopen: liefde, wondertjes, gezondheid, geluk en gerechtigheid!
Zoals het er nu uit ziet zijn wij met ons tweetjes oudjaarsavond, oké, eigenlijk met ons viertjes maar de kinderen liggen op bed :mrgreen:
Weer eens wat anders voor de verandering :eh:
Hebben jullie eigenlijk facebook/hyves?
Ha marieke gaat het een beetje meid ?? ik hoop van wel hoor is allemaal niet niks he .
ik heb hyves , facebook en twitter welke wil je hebben hihihih
Hey Marieke,
wat fijn om ook even van jou te horen. Gaat het een beetje? Lijkt me een heerlijk vooruitzicht, lekker samen thuis zaterdag :mrgreen:
Als je het leuk vindt, ik heb FB, ik stuur je een pb met mijn naam om me op te zoeken. Er zitten er al meer tussen van KoK, van de meistoppers Tas, doe ik bij jou ook!
Hey Tas, wat lekker dat je tenminste al weer een beetje mobiel bent,…
Nik, je bent een dappere musketier en het komt allemaal goed :hug:
Dikke kus voor jullie allemaal :-*
Nathascha doe ze alledrie maar :mrgreen:
En hoest met pootje?
Het gaat wel meiden, kerst was moeilijk. Eerst kerstdag ging wel maar 2e kerstdag had mijn lief het moeilijk en tja dan gaat hij ruzie zoeken zeg maar :evil:
Wel weer uitgepraat maar dit is de tweede kerst die zo voorbij gaat en dat is niet leuk
Verder zijn gangetje, Nathalie en Wessel doen het prima en ik geniet volop van die twee :inlove:
Nik knuffie voor jou :hug:
Ik zit met 1 ook goede tijden te kijken, met het andere oog te webfeuden en dan probeer ik ook nog op kok bij te lezen :oops:
MM we zijn uit dezelfde maand, zelfde bouwjaar :mrgreen:
Yep, zag ik ook net op FB.
Dat schept toch altijd een extra band op de een of andere rare manier hè??!!
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
En nou nog maar eens meteen een vraag Marieke:
hoe krijg jij bij elk bericht die speciale dikke blauwe letters, of stel je dat ieder bericht opnieuw in???
:shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:
Dat moet ik helaas bij ieder bericht opnieuw instellen ja, ach het went en gaat na al die jaren eigenlijk automatisch
Zo, Marieke, nou, dan vind ik je een hele dappere en consequente Musketier zeg :shock: :o :shock: :thumbup: :thumbup: :thumbup:
Ik geloof niet dat ik daar het geduld voor zou hebben zeg!
Knap staaltje van volhouden meid :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Maar je onderscheidt jezelf er wel op een hele leuke manier mee :dance: :dance: :dance:
Ik geloof niet dat ik er aan wil beginnen,…
:oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:
Of misschien toch,…
kwestie van discipline aanwenden,…
pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffft
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Hahahahaha, ik vind het altijd zo vrolijk al die kleurtjes.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
En hier word ik ook vrolijk van, ons lytse mantsje :inlove:
Let niet op de vreselijke buggy waar hij in zit :sick: maar tja, het was tijdens de eerste zwemles van Nathalie en je mag in het zwembad je eigen kinderwagen niet meenemen ivm de hygiene.