40+ 'musketiers door dik en dun'

goedemorgen

Marieke :hug: :hug: :hug: :hug: :-* :-* :-* veel sterkte meid voor jullie

Hier straks spannend bij de ferti dan horen we van hoe en wat

Nou Natas, ben benieuwd! Laat je wat weten?! :-*

beetje emo dus heb

http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?p=5242792#5242792

sorry :cry: :cry:

Hallo mede 40 plussers,

Mamerijntje stelde een aantal vragen dus ik dacht laat ik mij eerst eens voorstellen. Ik wil mij dolgraag aansluiten bij dit forum maar merk dat ik middenin het verdriet om het verlies van mijn vader zit. Het is zwaarder dan ik dacht, het gaat veel meer op en neer dan ik dacht. Dus sorry als ik nog niet zo actief ben, ik wil mij graag aansluiten.

Ook heb ik nog niet op een rijtje wie er actief nog meedoen en wat jullie verhalen etc zijn.

Ik ben dus moeder van 2 kinderen, een jongen van 18 en een meisje van 3. Ik werk sinds de geboorte van ons dochtertje niet meer, ben wel van plan om dat weer te gaan doen. Het krijgen van nog een kindje is een grote wens maar ook een lastige omdat ik de afgelopen jaren kampte met een Pap3b CIN II afwijking aan mijn baarmoederhals en daardoor steeds niet zwanger mocht worden. En dat terwijl mijn leeftijd vorderde…:-(…in december 2010 een lis-excisie ondergaan en daarna in mei 2011 toch weer een pap 3a uitslag. Zeer teleurstellend. De arts wilde weer een lis-excisie doen maar dat zou onze kinderwens nog verder bemoeilijken. Dus de gok genomen en voor een zwangerschap gegaan… dat lukt wonder boven wonder vrij snel, augustus 2011 bleek ik zwanger. Helaas ging dat dus met 10 wkn en 5 dgn mis…na al 3 echo’s te hebben gehad waarop alles goed leek, zagen we dus op de 4e echo dat het hartje niet meer klopte… mijn vader was toen al behoorlijk ziek en de teleurstelling dat mijn zwangerschap mis ging was dus enorm, niet alleen vanwege het kindje maar ook omdat ik hoopte dat de komst van een kleinkind mijn vader op de been zou houden. En dan overlijdt je vader toch nog snel en onverwacht op 22 januari jl., kom je 26 januari tot de ontdekking dat je zwanger bent. Ergens denk ik dat mijn vader hier de hand in heeft al is dat natuurlijk heel raar gedacht. Maar hij wist dat ik nog zooo graag een kindje wilde en ik hing altijd heel erg aan mijn vader en toen hij steeds zieker werd zei hij wel eens tegen mijn zus dat hij het voor mij zo moeilijk vond dat ik zo aan hem hing en hij dus dood ging. Dus ik zie dit echt als een cadeautje van mijn vader en heb het vertrouwen dat deze zwangerschap goed gaat komen. Maar ja, ik ben nog zo kort zwanger…vorige keer hadden we het hartje al zien kloppen rond deze tijd. Nu ga ik volgende week vrijdag (10 feb) voor de eerste keer voor controle naar de gyneacoloog. Ben dus erg benieuwd en kan niet wachten, ik wil goed nieuws !!

Ik wens iedereen hier het allerbeste en ik hoop stukje bij beetje alle actieve deelnemers wat beter te leren kennen.

Een lieve groet voor allemaal, Annette

Musketiersssssssssssssssssssss, even een msg van mij…

Er is zoveel te lezen, moet ik op mijn gemak doen.

MM, wat super allemaal voor je meis :slight_smile: We stay in touch threw phone :wink:

Marieke, heel veel knuffels van mij, en sterkte!!

Molly…hoe gaat het met jou, alles helemaal goed ook he…& Tas joehoeeee…we zijn weer compleet toch :slight_smile:

Ach ja, ik ben nog alleen hoor, geen contact, even gehad vorige week, maar tis weer foetsie… Ik ga lekker genieten van wat ik heb.

Gelukkig naar lang knokken mijn eigen domeinnaam terug, dus lieverds, niet meer http://www.world-of-serenity.nl maar http://www.all-serenity.nl

xxx

x

Allereerst lieve Natas :hug: :hug: :hug: wat een tegenvaller weer en logisch dat je emo bent! Heb je alle recht toe. Al zou je je 15e kind willen, ieder kind geeft volgens mij dat zelfde gevoel van grote wens. Laat mensen nou eens ophouden met oordelen. Wie bepaalt voor jou wanneer het genoeg is? Niemand is God, dus laat ze dat vooral gewoon niet doen.

Lieverd, ik hoop echt dat de artsen je helpen en wat je schrijft over iui’s die wel gedaan worden met 1 mljn zwemmers? Mss een optie om toch een ander ziekenhuis/kliniek te benaderen? Ik hoop zo voor je dat het allemaal goed komt en lukt! Ik duim voor je en brandt een kaars :kaars: jouw wens is er net zo terecht één als iedere andere kinderwens :pray: :-* :pray:

Lieve Nik, wat fijn om te horen dat je zo sterk bent! Wat moet dat geen contact pijn doen, maar ik vind je zóóó dapper! Echte musketier :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Wat goed ook dat je je eigen domeinnaam weer terug hebt. Kanjer! De aanhouder wint zie je wel,… en wie weet wat dit nog voor de toekomst betekent :inlove: :inlove: :inlove: Ik ben trots op wat je schrijft, dat je geniet van wat je hebt, ondanks je verdriet en pijn en het zal heus niet altijd even makkelijk zijn, maar je bent er nog, bij de musketiers. Dikke kus voor jou :-* :-* :-

Lieve A. Wat een verhaal van jou zeg! Je eigen sores om je pap3, het overlijden van je vader waar je zoveel verdriet van hebt en waar je zo’n goed contact mee had. Ik begrijp je verwarring volkomen. In maart 2010 is mijn moeder plotseling overleden, van het één op andere moment. Nooit een afscheid, nooit meer samen iets bespreken. Het is verschrikkelijk. Mag ik je iets moois vertellen,… Via Nik, onze medemusketier, heb ik een heel mooi bericht van mijn moeder mogen ontvangen. Dat was zo fantastisch. Te weten dat mijn moeder alles meekrijgt en er IS voor mij, ook al is ze niet meer hier lijfelijk aanwezig. Kijk maar eens op de site van Nik. Misschien kun je er iets mee, mss ook helemaal niets, maar ik wil je in elk geval de mogelijkheid niet onthouden!

MOLLY :naughty: wanneer ga je ons nou eens eindelijk vertellen wat voor werk je doet waardoor je zo lang ‘afwezig’ bent en zo druk bent!

Hoe gaat ie verder met je, lieve musketier? Al leven in je buik? Ben zo benieuwd wat het voor kindje gaat worden na jouw 3 mooie jongens :inlove: hebben jullie zelf al een idee?

Marieke, voor jou gewoon een knuffel en hart onder de riem. Weet dat ik gewoon aan je denk! :hug: :-

Hier weer een paar hele beroerde dagen achter de rug. Nu gaat het even wat beter :sick: :zzz: wat een gedoe :silenced: maar nu weet ik tenminste wel dat ik ZWANGER ben :lol: :lol: :lol:

De komende weken wordt het wel druk met de a.s. verhuis. Ik ga me dus nu alvast ‘indekken’ voor dat ik mss wat minder vaak langs kom hier. Als ik me zo beroerd voel, heb ik al mijn energie nodig om mijn werk en huishouden te kunnen blijven doen. Daar komt nu de komende weken de verhuis bij. Even pas op de plaats zal mss af en toe moeten. Dus niet denken dat ik jullie vergeten ben, dan lukt het me gewoon even niet.

Inmiddels zijn we begonnen met iedereen zo langzaamaan in te lichten. Mijn vader sprong een gat in de lucht van enthousiasme :liar: :liar: :liar:

Die moet nog even landen denk ik. En anders maar niet. Ben benieuwd of ie nog ‘bijdraait’, zou toch leuk zijn als ie zijn 2e kleinkind ook gewoon welkom heet.

Mijn tante en oom (zijn schoonzus en broer) daarentegen waren wél superenthousiast en héél blij :inlove: :inlove: :inlove:

Morgen de familie van hub op het grote feest en dan zal de tamtam ook wel verder rond gaan. Nu begint het ook wat vastere vormen aan te nemen en gaan we er zelf ook zoetjesaan in geloven. Maar zolang ik me zo beroerd voel ben ik toch nog vooral met mezelf bezig :oops:

Btw, Hugo vindt het fantastisch! Die waant zich al helemaal grote broer en heeft al allerlei wilde plannen :mrgreen: :mrgreen: niet altijd even realistisch, maar o zo leuk en lief (dat ie dan in een tussenuur zijn brusje wel even mee naar school kan nemen bijvoorbeeld :wink: dat ie daar dan 17km voor op en neer moet fietsen vergeet ie even en dat ie niet zomaar een baby zijn school in kan nemen ook :lol: :lol: :lol: leuk toch!).

Nou meiden musketiers, fijn weekend allemaal en een hele dikke knuffel en zoen :hug: :-* MM

lieve allemaal,ik ben heel afwezig inderdaad!!! Ik heb dus geen laptop meer,snik…vanwege thee en mn man en onhandigheid,kak!

Vandaar dat ik weinig schrijf…ik lees wel alles,maar ik vind typen op een telefoon echt enorm veel gedoe,en mn vingers zijn daar ook zonder zwangerschap te dik voor.

Marieke,natasha,alexje en nik… :hug: :hug: :hug: :hug:

Wat moeten jullie veel meemaken en dragen en verwerken aan verdriet…

Ik leef met jullie mee…

mm,ik ben dus freelancer en ik werk in de evenementen/congressenbranche…Ik reis dus door het land naar opdrachtgevers en ben daar soms langere tijd mee kwijt,zoals nu dus ook weer…Nog ongeveer twee maandjes en dan heb ik echt weer rustiger,en neem ik ook niks of weinig meer aan.

Ik voel al een week of drie af en toe beweging,kan niet wachten om een van binnen een paar ferme schoppen te krijgen! Volgende week de 20 weken echo,heel spannend…

ook heb ik op mn werk ,grrrr, een ongaar varkensvleesworstje gegeten…maak me dus een beetje zorgen…wil ik er niet bij hebben deze spanning…ga waarschijnlijk bloed prikken…om zeker te zijn…

Fijn dat Hugo zo blij is!! En dat het goed gaat in je buik!!

Nou dit was het voor nu weer even…als ik weer een laptop heb (GELD!!!) ben ik hier natuurlijk weer veel vaker!

Heel veel sterkte voor jullie dames… :hug:

Lieve Musketierssssssssssssssss,

Ook ik denk aan jullie hoor, al ben ik er vrij weinig, op de één of andere manier wil ik me niet uitschrijven. Niet omdat ik het gevoel heb dat ik nog zwanger mag raken, maar gewoon om jullie…

Hier is het ff minder, ben herstellende van een voorhoofdholt ontsteking en ben ik erachter gekomen dat Ro een relatie heeft, of dat sinds kort is weet ik niet, maar kerst heeft hij half doorgebracht met haar en de kinderen. Kan zijn dat het toen nog een goede vriendschap was en dat dat meer is geworden, geen idee… Maar ik heb hem eergisteren overal geblokt en wil ik niks meer van hem weten.

Natas, kom op he meis!!! Kaarsje brand hier ook voor jullie!!! :kaars: :-

En dan A, ook jij staat er niet alleen voor he, luister goed naar je innerlijk kind, dat is iets wat ik je mag zeggen, je gevoel is goed.

Molly, druk ding hahaha…En spannend de 20 weken echo meis :dance: :smiley:

Nou, ik ga eten maken, wilde gewoon even snel hallo zeggen!!!

:-

jeumig Nik,dat is een enorme schok lijkt me… :hug:

Heeeeel raar dat je een paar weken daarvoor met hem plannen maakt over gezinsuitbreiding en dan nu dit…

Snap dat je hem geblokt hebt en niet betrokken wil zijn bij deze ontwikkelingen. :hug:

Natas,hoe gaat het met je? Wat een verdrietige uitslag hebben jullie gekregen! :hug: Weet je intussen meer over andere behandelingen waar jullie mee geholpen zouden zijn? Of is het maar weer afwachten? Jouw geduld wordt wel heel erg op de proef gesteld zeg!Hoop dat je dat nog weer kan opbrengen…

Marieke,hoe gaat het? Eind februari gaat het toch gebeuren? Wat een tijd is daar overheen gegaan al zeg…,ik schreef ook op het forum toen het ongeluk gebeurde,vanwege mijn zwangerschap toen,en nu is dat ventje al weer ruim anderhalf…! En al die tijd hebben jullie moeten wachten op enige afsluiting om dit grote verlies te kunnen bevatten… :hug:

Alexje hoe is het bij jou? Gaat alles goed in je buik? Mooi bericht van Nik! Lief Nik dat je dat hier deelt trouwens…(krijg je dan ook door dat ik een druk ding ben? valt wel mee hoor…! :oops: )

Mm,hou je goed he,met al die drukte van een verhuizing,dat is niet niks!

Ga je een combitest doen? en wanneer? dikke zoen!!

Jeutje Nik :hug: wat is dat nou voor een bericht??!! Wat erg voor je :hug:

Maar wat fijn dat je tóch hier nog schrijft :-

Molly, je hebt het er maar druk mee. Nee, ik ga geen combitest doen. Dat betekent nl. ook dat je bijna altijd vervolgonderzoek moet doen en dat zie ik niet zitten. Sowieso zie ik het hele gebeuren niet zitten. Iets in mij vanbinnen roept heel hard dat ik dit niet moet doen en het vertrouwen moet blijven houden. Ik word af en toe heel erg heen en weer geslingerd, maar telkens kom ik dan weer terug bij dat ene gevoel, nee, niet doen. Dus, nee, ik doe het niet! (donderdag loopt sowieso de beslistermijn af).

Natas, hoe is ie met jou meis? Al bericht over de zwemmers?

Alexje, hoe voel je je, gaat het allemaal goed in je buik? En hoe is het in je hoofd meis? Moeilijk allemaal hè :hug:

Marieke, knuffel voor jou meid :hug:

Hier net terug met auto vol schoonmaakspullen. Donderdag de sleutel van ons huis en dan gaat het feest beginnen. Ben gelukkig al 2 dagen niet meer zo misselijk, maar die vermoeidheid, mennnnnnn,… :zzz: :zzz: :zzz:

Ik hoop maar dat het allemaal gaat lukken. Wat een timing hè, met die verhuis (en dan liggen er ook nog 125 toetsen schrijfvaardig om na te kijken :doh: ook al zo heerlijk getimed :wall: ). Gelukkig over 1,5 week vakantie :mrgreen:

Dikke kus en tot??? :-
MM

Hallo meiden,

Ik begin alles langzaam aan op een rijtje te krijgen, het bericht van mamerijntje hielp daar erg bij, had ik in 1 keer op een rijtje wie er allemaal actief zijn… :smiley:

Ik voel mij eigenlijk heel goed behalve het verdriet. Totaal niet misselijk, wel hele gevoelige borsten en zoals gewoonlijk een “zeurderige” onderbuik maar dat heb ik altijd als ik zwanger ben. Alleen gek dat ik helemaal niet misselijk ben, dat had ik de laatste keer wel. Begin wel een beetje nerveus te worden voor de echo vrijdag, dat voelt toch een beetje als “de start”. Als je het hartje hebt zien kloppen wordt het weer wat echter.

Nik, dank voor je lieve opmerking en helemaal lief dat je dat zomaar doet. Ik had net gisteren op je website zitten kijken omdat ik al heel lang naar een iemand zoek op die dit soort gaves heeft. Prachtig als je dit werk kan doen. Lijkt mij ook zwaar. Maar wie weet zoek ik binnenkort contact via je website, moet nog even goed lezen wat ik zou willen. Ik begrijp dat jij sinds kort je kinderwens hebt moeten laten varen door je verbroken relatie. Heel veel sterkte.

Natascha, jouw verhaal heb ik ook al wat duidelijker. Prachtig dat je zo’n groot gezin hebt ! Ook diep respect want dat is een drukke bedoening. Ik hoop van harte dat jouw kinderwens ook nog uitkomt en het traject waar je in zit lijkt mij verre van makkelijk.

Molly, wat leuk dat jij in de evenmenten/congresbranche werkt. Ik heb altijd nog de droom om ook dat werk te gaan doen. Jij bent al een aardig eindje op weg met je zwangerschap, ik hoop dat alles goed gaat.

Marieke, ik zag dat jij ook had gereageerd op mijn andere berichtje. Dank je wel nog. Verder moet ik jou nog beter leren kennen, jii bent op zoveel verschillende onderwerpen actief !.. Petje af.

MM, jou wacht een pittige tijd met je verhuizing. Ik zie dat jij net als ik al een grote zoon hebt en nu dus weer zwanger. Mijn zoon is zoals je hebt gezien misschien 18 en het is best gek om die grote en kleine naast elkaar te zien en dan helemaal dat er straks nog een kleintje komt met maar liefst 19 jaar leeftijdsverschil. En jammer dat je vader niet zo enthousiast is. Ik weet niet wat daar de reden van is maar ik hoop dat hij bijdraait, kan toch bijna niet anders als hij straks weer zo’n klein poppetje ziet.

Ik ben benieuwd hoe oud we allemaal zijn, dat heb ik nog niet echt kunnen terugvinden. Ja 40+ dat is mij duidelijk… :smiley: … Ik word in mei 41.

Knuffel van mij voor allemaal

Annette

ps hoe krijgen jullie dat kaarsje en sterretje in je onderschrift ?

Die maak je toch in je profiel maar daar kan ik niets in plakken…

Ik ben echt een “grote kleuter” en vindt plaatjes etc erg leuk en gebruik ze graag veel en overal… :smiley:

heb alles gelezen en geen zin om te reageren eigenlijk sorry

Vanochtend stevige pijn in mijn buik en wat licht bloedverlies…maak mij erg zorgen en voel ook dat dit een beetje teveel wordt allemaal… hoe blijf je nou een beetje reeel in dit soort situaties. Ben gewoon bang dat het weer mis gaat…terwijl ik er zo van overtuigd was dat dit goed zat en mij echt geen zorgen maakte. Het zal toch niet dat mijn vader overlijdt en ook deze zwangerschap nu niet goed gaat…dan val ik van al het geloof af wat ik heb hoor…

sorry als ik wat depri ben… er zijn genoeg mensen die meer reden hebben om depri te worden dan ik maar nog een kindje is zo gewenst en we wachten er al een aantal jaartjes op en dat het dan 2 keer achter elkaar mis gaat… toch de leeftijd ???

Natascha sterkte meid want ik neem aan dat je geen zin hebt om te reageren omdat ook jij niet lekker in je vel zit.

alexje :hug: :hug: :hug: :hug: hoop dat alles goed blijft gaan meid !!! ik duim voor je :-*

voor de rest … komt wel weer :roll:

hou je taai lees wel mee .

oja ik heb nog wel wat goed nieuws streef BMI van de fertie behaald :dance: :dance: :dance: :dance: dus heb groen op licht op alles nu opzeker .

Ik heb alleen de allerlaatste post van Natas gelezen en dat klinkt heel goed meis, gefeliciteerd :dance: :inlove:

Wij zijn er hier helemaal klaar voor in Friesland, nu het ijs nog :pray:

hallo dames,

De krampen blijven, de bloeding lijkt steeds meer op gang te komen. Eerst wat veegjes, nu al een maandverbandje in… Ik heb weinig hoop dat dit nu nog goed komt ondanks het lieve berichtje van Nik.

Mochten jullie mij nu niet meer horen voorlopig dan weten jullie dat het bij mij mis is gegaan. Ik voel het nu zelfs lopen dus tja…

Heel veel succes allemaal…

Liefs Annette

Ach Annette meis :hug: :hug: :hug:

Dat kun je er zo niet bij hebben nu.

Net naar het ziekenhuis geweest voor een echo maar helaas… ook dit gaat em niet worden…

Volgens de arts zat ik op 7 wkn 3 dgn…

Iemand ervaring met meerdere miskramen op “gevorderde” leeftijd en dan toch nog een gezond kindje krijgen en zo ja op welke leeftijd ?

Ik word in mei 41, heb nog nooit miskramen gehad en nu ineens 2 achter elkaar… wat denken jullie, is er nog hoop ?