40+ 'musketiers door dik en dun'

Lief alexje!! Wat ontzettend verdrietig!!! Het spijt me zo voor je… Ik weet niet of twee miskramen op onze leeftijd betekent dat het nooit meer zou lukken… Een gynaecoloog kan je dat beter vertellen. Heel veel sterkte met dit verlies … Ik ben trouwens over ruim een maand 41 en mm wordt 42 in mei geloof ik.

Annette wat ontzettend verdrietig meis :hug:

Wat je vraag betreft, ja ik heb daar ervaring mee.

Ik heb mijn eerste miskraam gehad toen ik net 39 was, dat was in mei. Mijn tweede miskraam was ik ook 39, dat was in december.

Ik heb tussen die twee in nog een hele vroege miskraam gehad. Die reken ik eigenlijk niet mee.

Maarrrrr… ik ben net voor mijn 40e verjaardag weer zwanger geraakt en die keer ging wel goed met als prachtig resultaat onze Wessel :inlove:

Dus nooit de hoop opgeven :-*

Alexje :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: ow nee !!! meid wat erg :frowning: het was je zo gegund. Hoe gaat het verder met je ?? dikke knuff

Hier gaan we naar ronde 15 mijn ongi vandaag doorgekomen bah !!!

meiden ben erg moe lange dag gehad vertel morgen wel meer

Natas, wat goed dat je je BMI hebt gehaald! Betekent dat dat je deze ronde mag beginnen met alles? Ik hoop het voor je…morgen vertel je verder? Benieuwd!!

Goedemorgen dames

Gister met onze kat naar universiteit geweest van utrecht dus moest mega vroeg op toen eerst me ma ophalen en dan naar utrecht rijden en continu in de file hangen bah .

Gelukkig is alles wel goed met de poes blijkt een vlooien allergie of voedsel allergie te hebben . alleen vond ze dat de dierenarts hier daar ook wel bij na had kunnen denken .

Molly ja klopt ik zit op de goede bmi voor der dus ik zou alle behandelingen kunnen krijgen maar we gaan voor de iui eerst ook al is zaad nog niet goed ook.

volgende week is de 2de proef opwerking en dan hopen we op beter nieuws einde van de maand . Mijn nieuwe ronde is weer gestart ook deze keer mocht het niet zo zijn blijkbaar …

ik hoop op snel een keer beter nieuws . sta na zoveel rondes wel beetje van laar alles maar lekker zitten denk niet dat het nog lukken zal .

Alexje, wat erg :hug: :hug: :hug: dit is zóóó oneerlijk :cry:

Natas :hug: weer ongi, niet leuk! :cry:

wel hééél goed van je BMI, Petje af meid! :-

Molly, ik word in maart al 42 :mrgreen:

Gisteren de sleutel van ons nieuwe huis gehad, vandaag even thuis om de voorinspectie van ons huurhuis voor te bereiden.

Ik word een beetje onzeker van de berichtjes, dus ga me lekker verschuilen achter de verhuis om even niet teveel te kokken. Ben niet meer misselijk, maar nog wel moe.

Dikke kus en knuf voor jullie allemaal :hug: :-
MM

Hai hai,

Ach Alex, wat erg meis, maar kop op he! De woorden die ik voor jou doorkreeg kun je voor vele manieren opvatten he… Hoeft helemaal niks te maken te hebben gehad met je zwangersschap…

Het komt goed…trust me!!

Even snel en nu weer weg!!

x

Hallo lieve musketiers,

sorry, maar even een echo en droevig bericht tussen alle verhuisperikelen door.

:cry: gisteren en vandaag bij de vk geweest :cry: kindje is gestopt met groeien bij 9 weken. Geen hartactiviteit meer. Nu wachten op het ‘afkomen’.

Ik meld me bij dezen dan ook even helemaal af. Dit kan ik er niet bij hebben. Niet 2x achter elkaar en het ging zo goed. Op de echo was het al zo’n mooi beebje om te zien, maar dan wel zonder kloppend hartje :cry: :cry: :cry:

Ik wens jullie het aller, allerbeste en wens jullie allemaal hele mooie zwangerschappen en beebjes toe.

Dikke kus en kroel, Mamerijntje

:cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: HUH ik weet niet wat ik lees ?? NEE!!! ow lieve schat toch :frowning: worden kunnen niet schrijven wat ik nu voel Ik vind dit echt heel erg !!!

Meld je maar af en kom wel terug he als je er weer een beetje moed voor hebt

geef niet op tot het niet meer kan meid !!!

dikke kus

lieve Mm, ik vind dit zo verdrietig voor je… :hug: :hug: :hug:

Ik wens je alle sterkte toe om dit verlies ooit te kunnen verwerken…En alle geluk mag ook naar jou toe,wat mij betreft…

Ik snap dat je hier in dit forum geen zin hebt nu, hoop later weer van je te horen en dat je dan weer het geluk aam je zijde hebt :pray: :pray:

Lieve schat, het allerbeste en heel veel liefs van molly

Mamerijntje, ik schrik zooo van jouw berichtje… je zal dit waarschijnlijk niet meer lezen maar o wat zou ik je graag een knuffel geven, een troostende arm bieden, laten weten dat ik met je meeleef.

Goh meid, kon ik maar wat voor je doen maar ik weet dat je dit helaas helemaal alleen moet verwerken in je koppie en met je gevoel…ik lees nu ook nog dat het voor jou ook al de tweede keer is…gadver…

Ik kan niets anders doen dan je veel sterkte wensen en mocht je wel eens willen praten over wat er gebeurd dan mag je altijd een PB sturen. Jammer dat ik je nog niet beter kende.

Een knuffel, Annette

Al weer een maand geleden laatste post …

hoe gaat het met iedereen ???

Hier helaas het zelfde nog niet zwanger en ben vandaag ronde 17 in gegaan en de ronde zelf spuiten … helaas nog geen positief nieuws het afvallen gaat goed :slight_smile: 23 kilo inmiddels maar er sneller zwanger door worden … nee hoor . Ik hoop dat ik met mijn 40ste leeftijd het nog een keer mag mee maken … maar zie het somber in :frowning:

Liefs

hee natascha, wat goed dat je zoveel bent afgevallen zeg!! Maar wat moet het ook teleurstellend zijn om dan maar niet zwanger te raken… :hug:

Ik las ergens anders dat je middenin behandelingen zit en ik hoop voor je dat dat snel een dikke plus oplevert!!

Ook al schrijf ik niet veel , ik volg je wel hoor! Ik hoop natuurlijk dat er snel ergens op het forum staat dat je zwanger bent,als dat niet hier is,dan zie ik dat wel ergens anders.

Het allerbeste!! en liefs van molly

Hey molly hoe is jouw 20 weken echo geweest ? weet je al wat je krijgt ? :slight_smile:

Het is erg jammer dat dit stukje forum zo stil is geworden maar het is niet anders :cry: Klopt ik val nog steeds af ben erg blij natuurlijk en zit in ronde 2 van de Puregon en de pregnyl .

Ik dacht even dat ik deze maand zwanger was want de pregnyl was me bloed al uit had test gedaan na 8 dagen en deze was neg . ( 5000 was de pregnyl) had ook helemaal geen bijwerkingen van de pregnyl dan alleen maar moe moe moe de eerste 3 dagen na 8 dagen werd ik misselijk avond eten smaakte me niet meer wat meer moe en pijnlijke tepels en had dagen hoofdpijn , voor mij tekenen dat het gelukt was .

heb ook een lange menstruatie cyclus gehad en vond dat ik vroeg ongi werd het duurde ook 2 dagen voordat die doorzetten . Nu zijn alle klachten weg heb ook flink gebloed en ben een flink stolsel kwijt geraakt. dus ja wie zal het zeggen …

donderdag heb ik de FM weer en dan weten we meer of er weer een nieuw ei klaar zit :slight_smile:

en kan ik ook even goed bespreken hoe het is gegaan :slight_smile:

Ik hoop ook dat ik snel een + mag zien maar ben zo bang dat het niet meer zal lukken of zal blijven plakken :frowning:

Hai molly hoe is je echo gegaan ?? ik ben erg benieuwd weet je al wat je krijgt ??

en alex lees je ook nog mee of ben je hier helemaal gestopt ? hoe gaat het met je ??

MM hoe is het met jouw ik zag dat je me op FB had verwijderd wel jammer :frowning: je zal er vast een goede rede voor hebben gehad .

Hoe gaat het met je meis ? en hoe is je verhuizing gegaan is je huisje mooi geworden ? Ik hoop dat je nog terug komt hier .

Hier gaat het wel afgelopen maand toch een vroege miskraam :frowning: helaas maar is niet anders . Ik wil niet opgeven en ik ga echt gewoon door . er zal toch echt een plakkertje zijn die wel blijft hangen :pray: Zit nu op het wachtbankje net mijn ei gehad uit me zelf wel met puregon maar geen pregnyl :dance: en heb het geweten ook wat een auwie deed het zeg . Maar alles voor een goed doel .

Nu op het wachtbankje en hopen dat het deze keer wel raak is na 18 rondes nou ja een plakkertje dan

ik hoop dat jullie nog mee lezen zit best alleen zo :wink:

Hee natas, hier weer laptopgedoe dus even kort vanaf m’n telefoon… Wat een teleurstelling moet dat zijn om weer een miskraam te hebben gehad! Jouw geduld wordt wel erg op de proef gesteld… Zielig voor je…knap dat je de moed erin houdt hoor! Hoop zo op een plakkertje bij jou!

Bij mij was de echo goed en we krijgen een meisje!! Ongelofelijk , wist niet dat dat bij ons ook kon…! Erg spannend! Nog drie maanden… Nou meid succes deze maand, en ik spiek wel weer bij je!

hoi molly alweer ??? hihihihih schiet niet op zo een meisje !!wat gaaf gefeliciteerd ben je al lekker aan het shoppen ???

geniet er van alles gaat zo snel .

hier nog op wachtbankje :slight_smile: over een weekje weten we meer …

Hey lieve musketiers!

Na een zware, verdrietige en ook hele drukke tijd (verhuis), ben ik weer wat opgeknapt en tot mijn positieven gekomen.

Tuurlijk ging het allemaal goed :liar: en kon ik het allemaal handelen :liar:

omdat ik de hele boel op slot gedraaid had en weggestopt. Maar dat heb ik niet vol kunnen houden. Vorige week was het ‘op’ en ben ik geknakt naar huis gestuurd door mijn baas met het advies maar eens een weekendje weg te gaan met hub. Wijze man! Hebben we gedaan. Heeft heleboel geklaard en geruimd, gelucht en ruimte gecreëerd.

Afgelopen dinsdag bij gyn geweest. Zij gaf geen reden (buiten de ‘normaal verhoogde’ risico’s die bij mijn leeftijd horen,…inmiddels 42 :cry: ) om niet weer zwanger te worden.

We hebben zelf het standpunt ingenomen dat we ‘wel zien wat er gebeurt’. De ene keer wil ik het nog héél graag, de andere keer weer helemaal niet. Dus, laten we het lekker op zijn beloop.

Natas, wat ontzettend ellendig dat je nog steeds niet zwanger bent meis :cry: temeer omdat je er zo ongelooflijk veel voor doet. 23 kilo’s eraf! Dat is een heel mensenkind hoor! :clap: :clap: :clap: :clap: Daar mag je toch ongelooflijk trots op zijn :dance: maar toch snap ik dat je veel liever gewoon zwanger zou zijn. Potverdrie meid, ik duim voor je deze maand :pray: gun het je ongelooflijk!

Mols, hoe gaat ie? Je krijgt een meisje! Na je 3 knapen. Wat héérlijk :inlove: :inlove: :inlove: lekker alles nieuw kopen in een andere kleur :dance:

Je schiet ook al heel hard op hè! Houd je het nog vol met je werk enzo? Ben benieuwd!

Hoop toch dat het musketierenforum nieuw leven ingeblazen krijgt en we weer met zijn 3en verder gaan tot Mols bevallen is en Natas en ik OOK! :mrgreen: :pray: :inlove: :mrgreen:

p.s. Natas, dat ik je niet meer op fb heb, is niks persoonlijks hoor. Ik heb er destijds iedereen ‘afgegooid’ die met kok te maken had. Kon het gewoon niet hebben/uitstaan/whatever. Sorry. Vat het niet persoonlijk op!

Ik duim voor een mooie, gezonde beeb voor Mols en een paar geweldige zwangerschappen voor de rest van de musketiers!

:-* :-* :-* MM

Goedemorgen meiden

MM :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: jaaaaaaaaaaaa daar ben je weer :dance: :dance: :dance: Ach meis :-* :-* :-* :-* :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: voor jouw is ook allemaal niet makelijk om mee te maken , ben erg blij te lezen dat je toch nog even doorgaat :slight_smile: niet opgeven hoor tot je in de overgang bent hihihii das mijn motto nu !!!

Tuurlijk ben ik trots op me zelf maar had erg gehoopt dat het raak zou zijn afgelopen maand althans dat was het ook maar $#@&^%$# was het weer mis gegaan rede ??? ik wil er niet eens bij stil staan .

het prikken gaat goed weinig bijwerkingen dan alleen buikpijn dus dat is prima te doen oja en de blauw plekken hahahah want die krijg ik zeker . Deze maand nu nog even afwachten ik heb dinsdag avond -heel veel ovu pijn gehad en woensdag wat minder , ik denk zelf dat mijn ei snachts is gesprongen ( maandag een pos bloedtest en een ovu test natuurlijk ) Nu heb ik krampen voel me wat bah maar ja PMS kan ook natuurlijk …

vandaag naar de tandarts voor de laatste keer :slight_smile: ben wel blij want ik was 15 jaar niet geweest (mega angst) en heb nu een zeer goede gevonden . 2 kleine gaatjes en 1 vulling veranderen en schoonmaken . vandaag is gebid schoonmaken aan de beurt en een inimini gaatje vullen dan over 6 maanden weer terug hihi

ben erg trots op me zelf hoor lol er komt nog meer nieuws aan maar dat horen jullie terzijner tijd nog wel :slight_smile:

Molly meis hoe gaat het ?? is je lap al gemaakt hihihih wanneer ben je uitgerekend ??

fijne dag allemaal

:-*

Hey Tas, fijn dat je zo posi reageert! Ben heul benieuwd naar wat er allemaal nog meer voor #nieuws aan komt om trots op te zijn# :inlove:

Tja, meis, gaan we er weer lekker samen voor vanaf nu. NEE :snooty: :naughty: :snooty: heb helemaal nog geen zin om op te geven vandaag dan toch, want soms staat mijn petje heel anders. Komt wss omdat ik vandaag lekker vrij ben en voor het eerst even helemaal niks hoef te doen, behalve kokken en wat was wegwerken :slight_smile:

Ben ook benieuwd naar de eerste musketierenbeeb van Mols :inlove: :inlove: :inlove: Die gaan we feestelijk inhalen hoor! Verheug me er nu al op :dance: :inlove: :dance:

Hè, ik vind het fijn om weer terug te zijn bij al mijn lieve zwanger-wordt-dinnetjes op kok :-

Dikke knuffel voor jullie :-
:inlove: :-*