MM ja zeker wel hahahahaha ik voel niet veel hoor niet meer dan krampen zijn weer weg dus wat dat nu weer was …
ik ben zeker trots op me zelf en er komen nog leuke dingen in toekomst
Ja de baby van molly gaan we zeker inhalen hihihihihi mooi voorbeeld voor ons
hoe voel je je nu MM nog leuke plannen dit weekend
Hey Tas,
hmmm vanmiddag naar een uitvaart van de vader van een vriendin. Was 85 en dement, maar toch. Haalt ook weer een hoop naar boven van mijn moeder. Daarna gaan we ook nog even bloemetjes bij haar grafje brengen.
Voor de rest lekker rustig met man en kind. Hub is morgenmiddag en avond weg, tenniscompetitie is weer begonnen :wall: bleghhhh, ik vind dat altijd zo ongezellig, die zondagen dat hij dan gewoon wég is :evil:
En verder dus niks eigenlijk. Beetje aanrommelen thuis :mrgreen: maar dat is het liefste wat ik doe, dus dat is dan wel weer o.k. 8) kan ik lekker kokken en boekjes lezen en tussendoor was, strijk en poets :dance: :liar:
En jij???
Goei weekend en tot snel :-*
Hee lieve MM :inlove: :inlove: :inlove: wat fijn dat je je zoveel beter voelt!
En wat goed aangevoeld van je baas om jullie een weekend weg te sturen…helemaal met deze goede uitkomst!
Nou Natas en MM,nu gaan mijn duimen weer naar jullie allebei!!
Wat zou het geweldig zijn als jullie lekker samen zwanger mogen zijn!!
(en als dat nou een beetje snel gebeurt, zijn we het met zn drieen!!)
Ik ben 6 juli uitgerekend, en hou me nog in met winkelen. Heb al wel een vers “welkom thuis” pakje gekocht. Dus de kleertjes die mee gaan naar het ziekenhuis,en die ze als eerste aankrijgt. Roze. En wit. Verder is lichtblauw mn lievelingskleur, dus daar ga ik denk ik toch veel van kopen…
Ik ben net gestopt met werken, dus lekker tijd om met mn jongens te spelen. Hoewel ik al als een tuimelaartje loop,als ik moe ben…dus ben ook wel een beetje saai.
Natas, benieuwd naar je andere nieuws… En goed hoor maar twee dingetjes na 15 jaar geen tandarts te zien. Ik ben ook bang, bah. Maar heb ook een lieve…
Lief van jullie dat jullie uitkijken naar mn kleine meisje, :inlove: :inlove:
Moly heerlijk zeg ik zou me ook gek shoppen denk ik hahahaha
6 juli is al snel 12 juli is mijn zoontje jarig mooie maand denk je dat je gaat halen ?
MM :hug: :hug: gecondoleerd meid ik begrijp helemaal hoe je je voelt .
lekker aanrommelen in huis heerlijk hier ook een lui dagje hoor voel me moe moe moe
woensdag me nod heb geen goede hoop helaas voel niet echt wat namelijk af en toe krampen en moe dat was het …
Helaas hier slecht nieuws dacht eerst nog dat ik bloedverlies had door de SX van morgen want er voor ging ik naar de wc en er was niks en erna vel rood verlies en nu ook nog steeds en word meer … heb ook krampen in me onderbuik dus mijn ongi zet denk ik door en zal ik vandaag als dag 1 moeten doen is wel weer vroeg voor mijn doen mijn nod is pas over 2-3 dagen dus nu 11-12 dagen na mijn ei me ongi
zo word het nooit wat natuurlijk normaal heb ik 14 -15 dagen afgelopen maand eerder en nu ook . Nou ja nu op dag 3 naar de ferti voor bm kijken of genoeg afgebroken is anders narcose ben ik bang voor een curettage …
ik wil er niet al te veel bij stil staan en me verdrietig en down voelen op naar ronde 19 alweer .
liefs :-
Hey Natas :hug: :hug: :hug: dat is geen leuk nieuws meid :hug: wat gek toch eigenlijk dat het nu zo lang op zich laat wachten. Helemaal niet leuk :thumbdown: wel goed dat je nu weer snel naar ferti-arts mag en ze er tenminste mee bezig zijn (schrale troost overigens hoor )
Heu Mols, leuk om je weer te horen. Een tuimelaartje :think: hmmmm dat ziet er vast heel grappig uit :lol:
En wat lijkt het me geweldig om van die einiemieniemeisjeskleren te gaan shoppen :inlove: :inlove: :inlove: maar dat je je nog in kunt houden met shoppen vind ik bere knap :shifty: dat zou mij niet zo goed afgaan denk ik :oops:
Fijn dat je nu lekker niet meer werkt! Dat is toch al vrij vroeg van tevoren?! Dat is wss het voordeel als je voor jezelf werkt! Lekker hoor. En nu maar hopen op een beetje goed weer de komende tijd. Dan kun je nog lekker genieten voor je beebje eruit komt en je je handen vol gaat krijgen :mrgreen:
Hè Tas, nog ff een extra knuf voor jou hoor :hug: moet de hele tijd aan je denken en dat het écht niet leuk is
MM dank je wel lieverd :-* :-* ik voel me ook enorm klote hoor
maar tis niet anders de natuur moet het doen ik doe wat ik kan , ik geef niet op meis :-* :-* :-* samen trekken we er ons wel door heen :hug:
Hee Natas :hug: :hug: :hug: ronde 19 alweer…lang hoor :hug: :hug:
knap dat je jezelf positief houdt, en niet bij de pakken neer gaat zitten!
Weet niet of ik je dat na zou doen, hulde!
En MM, jij onderhand ook al ronde 12…? Veel gebeurd dit jaar bij jou…nieuwe baan, nieuw huis, en dan ook nog je vader en die confrontaties
:hug: :hug: En niet te vergeten twee boontjes…
En dat ik me zo inhou qua shoppen,komt vooral door geldgebrek( valt heel erg mee hoor,maar ken mezelf, en ben een shopaholic, dus ik zie mezelf meer los gaan als ze er al is…)En ik stop inderdaad vroeg met werken…een voordeel van eigen baas,maar nu ga ik dus van spaargeld leven, dus niet helemaal handig. Maar mijn werk is vaak hollen en fysiek trek ik dat niet meer. Ik heb nog hier en daar wat regeldingetjes maar niet meer echt werk. En ik hou me ook in door ruimtegebrek…ze heeft eigenlijk geen eigen kamer, geen eigen kast, dus waar laat ik het allemaal? Mijn nestdrang begint ook al wel, dus ik ga ruimen en ons huis kritisch bekijken,waar ik wat kan schuiven? Dus als ik eenmaal vrije planken heb…ja dan is de boot aan, en ga ik failliet aan pofmouwtjes…
Lieve meiden, hou jullie goed, all my wishes are for you!
Hallo lieve dames
Vandaag naar de ferti en controle BM ivm met de dikte vroeg in de cyclus … heb er geen echt goed gevoel over
verder ben ik een beetje down het gaat nu wel weer maar afgeopen maandag is onze kater ( 2 jaar ) overleden letterlijk gestikt en geloof me dat blijft op je netvlies staan zo iets kinderen hadden ook erg moeilijk mee kon ook niet slapen .
Sinds gister een nieuwe kater gehaald ( gehad van ma ) een kitten wallie kunnen we nooit meer vervangen maar we moeten ook verder .
Orion is zijn naam
MM hoe is met je zag dat je een nieuw topic had ?? je gaat ons toch niet verlaten he
:eh: :eh: :eh:
Moly ja dan kan je nie zo veel maar misschien krijg je wel veel straks … jouw tijd komt dichter bij
liefs :-*
Ha Musketiers!
Mols, wat een schrijfsel van je! Is het weer goed met de laptop?!
Knap hoe je dat doet met die financiën zou niks voor mij zijn. Ze zeggen wel eens ‘die heeft een gat in d’r hand’,…nou, ik kan je vertellen, ik heb helemáál geen hand :dance:
En inderdaad, ronde 12 ga ik nu in. Vandaag ongi geworden helaas. Maar goed, ik geef de moed nog niet op en we zullen wel zien
Natas, wat erg van je kat :hug: :hug: en inderdaad, ronde 19 al pffft wat een moed houd jij! :hug: :-* :hug: Hoop dat het meten van je bm wat oplevert en de ferti-arts je goed kan helpen. Die 6e zou het toch pas écht compleet maken hè meis :inlove:
Ja, Mols er is dit jaar inderdaad veel gebeurd, maar dat ligt nu lekker allemaal achter me. Ik kom volledig tot rust hier in de nieuwe woonomgeving :inlove:
Het contact met mijn vader is inmiddels ook weer hersteld. Hij heeft een nieuwe vriendin en dat is een schat van een vrouw en ze doet mijn vader veel goed. Dat vertaalt zich in een betere band, dus ook dat is min of meer ‘opgelost’.
Ik zit dus lekker in mijn vel en hoop gewoon dat het dit jaar toch nog lukt om weer zwanger te raken en een mooi beebje te krijgen. We hebben gelukkig nog (heel even) tijd. We hopen erop dat de natuur een beetje mee wil werken en anders zullen we ook accepteren dat het niet zo is. We staan er nu (samen) goed in!
Dikke knuffel voor jullie allebei en fijn om te horen van iedereen :-* :-* :-*
Hey Mols, bijna 30 weken zwanger! Geniet je van je ‘verlof’ :inlove: :inlove: :inlove: ?
Tassie, hoeisie??? Nog steeds klote? of gaat ie al weer beter?
MM :-* :-* :-*
hee lieve meiden!
Had geen melding gekregen van jullie laatste berichten…zal wel door laptopgedoe komen…nu doet ie het weer, hoera.
Natas, wat ontzettend zielig van je kat :hug: :hug:
En Mm, wat klink je fijn opgewekt en monter en positief! Wat heerlijk. Ik ga straks als ik de kinderen volgepropt heb en tijd voor mezelf heb, jullie opsnorren en kijken in andere topics hoe het gaat met alle verwikkelingen in jullie leven. Dan heb ik weer een beeld van hoe het met mijn meiden is.
Als jullie nog suggesties hebben voor een leuke of lieve of stoere meisjesnaam, shoot! Wij zijn nog zoekende…
xxx
ha molly daar ben je weer ja een meisjes naam uhhhh ik denk dat je mijn namen niet leuk zal vinden ik hou niet van de hollandse naam :mrgreen: :mrgreen:
Hier verder sacho sacho sacho en moet nog prikken tot dinsdag dus mag nog ff doorzetten .
vandaag keuteldagje en probeer leuke dingen te denken en te doen
Tassie :hug: :hug: :hug: komt dat door de medicatie dat je zo’n last hebt van je humeur :eh:
Wel goed van je dat je probeert te denken aan leuke dingen :thumbup: en ze ook gaat doen :thumbup:
Meisjesnaam Mols :shifty: tja,… daar waag ik me niet aan hoor. Wat ik mooi vind, vindt jij misschien wel :silenced: :snooty: en de allermooiste bewaar ik toch voor mezelf :oops:
Wat heb je zelf in gedachten?
:-* :-* :-*
Wat hebben jullie een gezellig topic daar, met die lange naam!!!
Ga zo weer bijlezen!
Over namen…dat is idd wel heel persoonlijk, hou ze maar lekker voor jullie zelf!! :inlove:
Misschien tot zo nog!
Natas, ik lees daar spannende zaken en duim mee voor een januaribaby!!!
En MM, Haal die doos tevoorschijn! Niet verstopt op zolder, zeker niet als je daaraan twijfelt! Hier in huis zie ik ook mijn lieverdje :vlinder: als ik mijn oog laat afdwalen. Voelt fijn. Vind het zielig voor je dat die blinde/dove tante je zo confronteerde…hmm.
Lieve schatten ik speur wel weer naar jullie!!
en
voor jullie :-*
Geodemorgen lieve dames
Molly elke keer als ik je banner zie geef mij ook moed :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Ja een januari beeb wat zou dat een mooi kado zijn dan zou ii net 41 zijn hihihi
Gister ochtend weer bloed geprikt LH 19 dus ik is blij dat houd in ook deze keer wederom een eigen eisprong na pregnyl dat soul slaat goed aan op een lage dosis mijn lichaam werkt dus nog perfect mee me bm slijm ook niet al te dik en 2 eitjes zou het dan deze maand mijn geluks maand zijn ?? Mag het deze maand mijn geluks maand zijn IK hoop het 24 mei een donkere dag me pa jarig en trouw dag van me moeder en vader maar me vader is in 2o10 overleden Ik hoop dat ik me moeder goed nieuws kan brengen iets om naar uitte kijken ze is ook gek op baby,s
MM ik ga zo ff bij andere topic lezen ook.
Hallohallo lieve musketiers :-
Molsje, hoe gaat het met jou en de dikke buik? Ben je aan het genieten?!
Ik heb de doos van zolder gehaald en het e.e.a. wat meer in het zicht gezet. Ga vanmiddag nog even bij Intratuin neuzen voor iets waarin ik een deel van de laatste echo kwijt kan,… potverdrie het heeft veel meer impact dan ik gedacht had. Het kan me wél schelen dat het mis is gegaan en ik vind het erg dat we mss nooit meer :silenced: en ik hoop heel erg dat het wel nog zo mag zijn en toch zitten er nu ook nog heel veel angsten en twijfels, maar dat zal wel normaal zijn, denk ik :roll:
Natas, die schrijft nu ook lekker mee bij de Brabo’s en daar doen we het goed. We zoeken elkaar toch op met een paar en zitten in hetzelfde schuitje.
Molsje, wat wens ik jou toch een mooi beebje toe met een prachtige naam :inlove: al één gevonden inmiddels?
Molsje, wel komen posten als beebje er is hè, dan kunnen we haar musketier-waardig welkom heten :mrgreen:
Laat je nog even weten hoe het met je gaat :- :-* :-* :-*
Hey Tas, dat zou inderdaad een prachtig cadeau zijn voor jullie allemaal daar! Laat het zo zijn, laat het zo zijn
Vergeet ik helemaal te vertellen dat ik gisteren ben wezen uit eten met de nieuwe vriendin van mijn pa.
Mijn pa heeft nu een hele leuke en lieve vrouw gevonden en ze is ook nog eens heel bijzonder.
Ze is zelf al 8 jaar weduwe en weet dus heel goed hoe dat voelt. Mijn pa is een heel ander mens geworden en ze had mij uitgenodigd voor een diner om eens ‘goed kennis te maken met elkaar’.
Dat is goed gelukt tijdens ons zeer superdeluxe 7-gangen diner :shock: met bij elke gang een andere wijn. De mevrouw is vinologe, heeft heel erg veel centjes, maar is een schat van een mens en doodnormaal zonder poespas. Ik hoop dat mijn pa het lang vol houdt met haar en dat ze samen zo gelukkig blijven als ze nu zijn. Voor mij ook heel plezierig en een ware last is van mijn schouders gevallen.
Dat mochten jullie nog best even weten :mrgreen:
Natuurlijk kom ik hier melden dat ik bevallen ben!!! Hier is het allemaal begonnen! :inlove: :inlove: :inlove:
Heb nog geen naam…tralala…komt wel heus…
Ik wil zeker bij jullie niet klagen,maar dat bekken van mij :shock: ik heb een pijn met lopen en draaien in bed…Verder geniet ik heel erg van de bewegingen in mijn buik :inlove: :inlove:
Hopelijk Natas heb je goed nieuws voor je moeder Wat verdrietig dat jullie je vader moeten missen… Begrijp ik nou goed dat jouw banner je sterretjes vermeldt? Ik dacht eerst dat het al jouw kinderen waren :oops: Ook zei je een tijdje geleden dat er nog leuk nieuws aankwam…heb ik iets gemist of komt het nog? Ik hoop het voor je!!
MM, wat fijn dat je vader een leuke vrouw heeft getroffen ! En ook nog een die jullie contact veel prettiger maakt! (en een vinologe, ook niet onbelangrijk )
Goed dat de doos tevoorschijn is! En heel niet raar dat je verdriet nog zo aanwezig is…Probeer geen voorsprong te nemen op angsten en mogelijk verdriet wat nog in de toekomst ligt…(bemoei ik me mee) Ik ben ook doodsbang voor wat er nog mis kan gaan voordat ik mijn meisje in mn armen heb… en ook heb ik mijn twee jongens allebei gister en vandaag bijna van de trap zien vallen en in het water zien kieperen… :shock: Vreselijk! Goed afgelopen! Wat ik bedoel te zeggen : als ik het niet meer had aangedurfd had ik Tijn niet gehad… En nu dat ik hem heb , heb ik nog geen zekerheid dat ie 100 wordt…
Nou lang verhaal allemaal…
Lieverdjes, ik volg jullie bij de braboos, als ik iets te melden of te zeuren heb tringelt het 40 + topic voor jullie…zoen molly