Hey lieverd :-* je bekken auw ik herken dat heel goed ga anders ff langs de fysio … kan echt veel verschil uitmaken .
hahahah nee dat zijn mijn sterretjes waarvan ik zeker weet ik heb 6 kids
jaha leuke nieuws komt nog pas als ik zeker weet dan horen jullie dat ook kan nog ff duren
ander leuke nieuws is dat onze poes gaat bevallen binnen nu en 10 dagen vanaf vandaag mag het
ff klagen hoor heb zo,n buikpijn word er gewoon moe van maar kan niet gaan liggen moet nog veel doen vandaag …
Tassie :naughty: veel doen :snooty: liggen jij!!!
Mols, dank voor je opbeurende en positieve woorden :inlove: :inlove: :inlove:
Doe jij ook lekker rustig aan en inderdaad, wat Tas zegt, fysio of manueel therapeut kan echt helpen!
Ahhh … ben heul benieuwd hoe jullie het meiske gaan noemen :inlove: :inlove: :inlove:
Hah :evil: :wall: (bijna) alle namen die ik leuk vind, vindt hub niet ok :snooty: da’s toch :doh: :evil: :wall:
bloem, evy, amy, laurie (mijn lievelingsnaam, mag écht niet ), imke, mirthe, minke, …
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Molly hoe gaat het met je ?? zie dat je al mag bevallen spannend !!! ik duim voor je en denk aan je hou je me op de hoogte ?? liefs
Hee wat een lief berichtje natas! Tuurlijk hou ik je op de hoogte! Ik heb laatst weer even gespeurd naar jouw berichtjes en zag dat het helaas nog niet raak is… :hug: Ik volg je hoor! En ik duim voortdurend voor jou en onze MM…
Liefs molly
Hai meis ja ben niet veel meer hiero maar ik weet niet in welk topic je zit hahahaha ik vind het zo spannend voor je !1 :inlove:
Nee hier nog niet gelukt helaas maar ja wie weet deze maand we houden gewoon vol natuurlijk hou ik je op de hoogte hoor
denk aan je :-* :-* :-* :-*
Hai hai,
Ik ben er weer…na maanden.
Hier is in de tijd heel veel gebeurd, minder leuke dingen, maar ook mooie dingen.
Zo ben ik al een tijd gelukkig met Ro, de man die toen zijn gevoel liet leiden door angsten.
We hebben het over een klein wondertje gehad en we willen allebei heel erg graag alleen…ik ben nu in juli inmiddels 44 geworden en ik twijfel.
Vandaar dat ik hier kom vertoefen, hoop eruit te komen want als het aan Ro ligt dan gaan we ervoor…
Hoe staan jullie daar tegenover…44 jaar?
Dikke kus,
Nik
Nikkkkkk :shock: :shock: je bent er weer :inlove: :inlove: :inlove:
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: het musketierentopic is nog niet helemaal ‘dood’ :silenced: Yeahhhhhhhh :dance: :dance: :dance:
Nik één zin in antwoord op je vraag
GA ERVOOR!
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Wat fantastisch dat Ro terug is en er helemaal voor wil gaan! Vertrouw erop, nu hij terug is en het vertrouwen en de kracht er voor heeft, mag jij niet afhaken :snooty: zeker niet vanwege die stomme cijfers :naughty:
Lieffie, als je twijfelt door je leeftijd, ga naar de gyn, leg je verhaal voor en laat je onderzoeken.
Toen ik nacontrole had na curettage dacht ik dat de gyn wel iets zou gaan zeggen als ‘mw, gezien uw leeftijd en nu 2 mk,…blablabla,… niet verstandig, aan moeten wennen,…blablabla’
Wat schets mijn verbazing,… :shock: het mens vroeg heel erg lief hoe het met me ging en of ik e.e.a. al een plaatsje had kunnen geven. Húp sleep die tissuebak maar aan! En ik dacht nog wel zo stoer te zijn :snooty: :snooty:
Verder zei ze niks, dus heb ik het zelf maar aangekaart,…dat leeftijdsissue,… :shock: Hah! Zegt ze, dat dat helemaal geen issue is. Alles zag er goed uit en ik kán gewoon goed zwanger worden. Ze zei, 'als u nou 7- of achtenveertig zou zijn, ja, dan zou ik mijn bedenkingen gaan uiten, maar nu nog niet hoor (de bekende risico’s daargelaten uiteraard, maar die nemen we zelf ook mee).
Dusss,…
Inmiddels is die twijfel en ‘angst’ nu écht uit mijn hoofd en laten we mijn leeftijd nog even geen rol spelen…
Nik, ga er lekker voor en ik ben heel benieuwd naar je verhaal meis!
Wat fijn dat je er weer bent! Mss wil Tassie ook weer aansluiten en kunnen we toch nog even met zijn 3en lekker musketieren :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: weet Tas ook dat je weer hier bent???
:-* :-* :-* MM
:inlove: :inlove: :inlove: Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaa ben er weer :lol:
Wat ben ik blij dat je er nog bent meis, hoe is het verder met jou/jullie? En jullie nieuwe huisje??? :dance: :dance:
Zoals ik al zei, heel veel gebeurd, minder fijne dingen, lang verhaal, maar laten we het bij de mooie dingen houden toch
Ro is er en wel voor 1000%, zoveel liefde, zoveel eenheid tussen ons, eindelijk na 4 jaar wachten ( ging natuurlijk wel door met mijn eigen leven ) is hij er toch uit dat ik DE VROUW ben. Heerlijk om zo intens te kunnen genieten, we lijken wel 2 pubers hahahaa… 8)
Hij wilt heeeeel graag een kleintje van ons samen en ja…die 44 jaar he…en dan toch denken wat iedereen wel niet van mij moet denken…ik weet het FOUT, maar toch,begrijp je…
Maar ik ga ervoor…ga morgen foliumtabletjes halen en weet dan eigenlijk niet wat ik moet doen…gewoon even aankijken, en oefenen of eerst naar de gyn…?
Het is spannend…eng…maar wat komt dat komt zeg ik altijd…en nu…zou ik ergens dom zijn om het niet een kans te geven he…
Wat lief van jouw gyn zeg…fijn dat er ook nog zulke mensen bestaan die niet meteen oordelen hoor. Kun je dan zomaar een afspraak maken bij de gyn om je te onderzoeken of moet dat dan via de huisarts?
Ik heb Tassie niet meer gezien, zou idd leuk zijn als we met z’n 3jes de draad weer op kunnen pakken he…
Nou kanjer…spreek je snel he!!
:lol: :inlove: :inlove:
Hey meissie :inlove:
wat super om te lezen. Zie pb voor mijn verhaal :oops:
Goed van je om foliumzuur te gaan halen. Ik zou inderdaad even via ha afspraak maken bij gyn en TEGELIJKERTIJD lekker oefenen :inlove: :inlove: :inlove: (en dat allemaal z.s.m. natuurlijk :mrgreen: )
Nou, ik weet niet, maar dit voelt allemaal zó goed en warm! Ik vind het gewoon een cadeautje dat je er weer bent met zulk fijn nieuws en ik vind dat we Tassie er maar snel bij moeten slepen om dit musketierentopic weer op volle toeren te gaan laten draaien.
Ik heb zo’n beetje het sterke vermoeden dat de tijd er nu rijp voor is, we er ‘allemaal’ klaar voor zijn en het deze keer gewoon gaat lukken. Met zoveel positiviteit, liefde en warmte kan dat toch gewoon niet anders :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Goedemorgen dames
Mamerijntje dank je wel voor je PB antwoord zet ik zo hier neer hahaha
Nik welkom terug het was echt doodstil hiero best jammer dus heb dan ook niet meer geschreven …
wat goed zeg dat jullie toch verder gaan zou ik ook doen hoor
mijn ferti zit nu al te janken over mijn leeftijd ( 40) en dat deed ze vorig jaar ook al elke keer moet ik aan horen dat ik al te oud ben en ja hebt toch kinderen met andere woorden wat zeur je nou of waarom wil je nu nog dan . Totaal niet leuk !!! ga ik ook wat van zeggen aankomende keer ook met het gesprek want ze willen 3 x IUI en dan stoppen en daar ben ik niet mee eens .
Echter is het niet verder gegaan en was rood maar en afveeg … ik heb nu al 5 dagen bruin verlies eerst wat donkerder toen weer lichter slijm met stukjes zeg maar en nu word weer wateriger en wat donkerder … ik snap er geen ruk meer van mijn nod was gister - vandaag ik ga er ook vanuit dat het in de loop van de dag alsnog komt ??? Me lichaam speelt echt een spelletje met me deze maand denk ik heb nog geen test gedaan … die ga ik woensdag doen als het niet doorzet
voel verder niks speciaals namelijk terwijl ik alijd vroeg symptomen heb mocht het raak zijn …
heb nu dus scjt gemixte gevoelens en ben hier niet echt blij mee ik heb zo iets of stop of zet door …
Liefs
Och Tassie :hug: :hug: :hug: :hug:
volgens mij praat die ferti-arts jou gewoon aan dat je te oud bent en omdat je lijf dat iedere keer maar aan moet horen, loopt ie nu te rommelen met je! Potverdrie :wall: goed dat je er wat van gaat zeggen en ik zou denken,…hup, op zoek naar een andere arts, nietwaar :think:
Fijn hoor dat we weer wat meer levendigheid hebben hier nu! Kunnen we elkaar tenminste lekker opbeuren :mrgreen: :hug: :mrgreen:
Tas, ik hoop dat het wat oplevert de komende uren,…inderdaad, of doorzetten óf stoppen en positief testen
Nou, je snapt best waar ik op hoop voor jou
OP EEN POSITIEVE TEST UITERAARD :inlove: :dance: :dance: :dance: :dance: :inlove:
Nik, al foliumtabletten in huis en de ha gebeld :? :-*
Lieverd dank je wel , natuurlijk hoop ik aan de ene kant ook, verder is het weer minder geworden helder slijm met bruine beige brokjes slijm heel vaag …
Tassie hoe isie vandaag
Hoop het zó voor je :kaars: :kaars: het zou een musketier niet misstaan om nu eens een beetje geluk en goed nieuws te krijgen
Hoop het zó ontzettend voor je :inlove: :inlove: :inlove:
Dikke knuffel voor je vandaag :hug: :hug: :-* :-* :hug: :hug:
Goedemorgen dames nee is rustig nu is zo goed als weg wel heb ik buikpijn gekregen ??? ik vind dit eng Ja ik hoop het ook
verder geen symptomen alleen zere tepels en ongi krampen der bij was tot gister avond weg …
:shock: Tas, ik vind dit toch best positief kinken
Nog even afwachten dan maar zeker :think: zere tepels en krampjes??? Heb je nu nog steeds last van b()bs?
Nou, maar paar extra kaarsjes voor jou vandaag meis :-*
:kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:
ja meis ze gaan en komen …ze zijn gevoelig maar niet extreem ik durf niet te testen ook ik ga echt wachten …
Tas, wat spannend allemaal!
Tot wanneer ga je wachten met testen
Och, laat het geluk toch eens één keertje deze kant op komen asjeblieft
Ben benieuwd meis, duime en hoop en bid met je mee :inlove: :-* :-* :-*
Nik, meissie, hoe istie???
:-* :-* :-*
ik ben bang om te testen denk elke keer breekt zo door … ik ben nu 1-2 dagen na me nod misschien eind van de week als ik meer symptomen krijg dan eerder wel … slijm is doorzichtig met beige bruine sliertjes -stukjes beete onsmakelijk maar herken jij dit ?