WHOEHAAAAAAA TASSIE :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Ohhhh meis, wat geweldig!!! Laat het aub goed blijven gaan :kaars: :kaars: :kaars:
Uhhhhhh :oops: :? herken er verder niks van, maar test lijkt me duidelijk :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Hahahahahahaha je kon dus tóch niet wachten :naughty: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Owowowowow ik zou je nu zóóóó graag een échte dikke warme knuffel willen geven :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Lieverd wat ben je toch een schat he hihihihi ik ben zo blij echt
hier duidelijkere foto
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Echt Tassie, die streep had ik de eerste keer ook al gezien hoor :inlove: :inlove: :inlove: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :inlove: :inlove: :inlove:
Ohhhhwww, zou het geluk nu eindelijk een keertje onze kant op kijken
Eerst Mols een prachtige dochter en nu jij zwanger
Hopelijk is het geluk nog niet op en mogen Nik en ik het ook nog verwelkomen :kaars: :kaars: :kaars:
Maar Tas, wat ben ik ongelóóflijk superblij voor je! wat zou ik graag met jou in één maandmamatopic schrijven,… :oops: :oops: :-*
och meis voor jouw moest ook gewoon en voor nik ook !!!
hoe is eigenlijk met molly ?? niks meer gehoord
ik heb me nog niet aangemeld voor topic … gek he denk dat beetje bang ben nu ik zo blij ben al me vrienden en me andere kids weten het allemaal zo blij leven echt zo mee en hier ook vind ik zo super lief
geef niet op !!! nooit
:inlove:
:inlove: :inlove: :inlove: WAT EEN SUPER NIEUWS TAS!!!
Krijg er gewoon kippevel van, jeetje wat ben ik blij voor jullie zeg!!!
Ik twijfel nog steeds, vind mezelf te OUD… Lijkt wel of ik heen en weer geslingerd word…En dan denk ik weer wat andere wel niet moeten denken van mij op deze leeftijd…bah bah…
xxxxxxxxxx
Natasha!!! Heel erg gefeliciteerd!!! Je lange wachten wordt beloond!! Wat enorm fijn dat het raak is!
Mm!!! Wat klink je goed! Je bent er weer! Xxx
Nik, sommige mensen zijn al tachtig terwijl ze nog jong zijn zogenaamd…
Laat je beslissing niet afhangen van vreemde ogen op het schoolplein. Jij bent de enige die kan uitmaken of een baby gelukkig wordt in jouw armen.
Wat fijn dat jullie weer bij elkaar zijn!
Ik hou jullie in de gaten dames, en hoop op veel geluk!
En natas, ik had toch gezegd dat ik je wel volg! Dus weet ik van je gelukkige nieuws! ( ik had zelf ook gelukkig nieuws, en vond het jammer dat ik niks van je hoorde…)
Dikke zoen voor de musketiers!
Goedemorgen dames
hier vanmorgen weer veegje rose bij afvegen hopen dat alles goed blijft gaan natuurlijk ik heb het niet in handen
Molly ik heb rond de tijd van jouw bevalling nieuws gehad van mijn zoontje dat hij autisme heeft best een klap op alles wat hij ook al heeft mijn tijd is daar in gaan zitten sorry :oops: en ik kreeg geen mails meer binnen van die groep ;( hoe gaat het nu en met je mooie dame ? hoe is de bevalling gegaan ??
liefs
Hey Mols :inlove: :inlove: :inlove: :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-
Fijn dat je zo gelukkig bent met je meidje :inlove: FOTO???
Tassie :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:
Deze blijft zitten waar die zit! Kom op kleintje! Laat je lieve mama niet in de steek
Tas, ik duim en bid en steek kaars aan voor je. Laat het asjeblieft goed blijven gaan daar binnen
:kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars: :kaars:
:- :-* :-* MM
ja een foto van de beeb zou geweldig zijn
hier foto net genomen van de testen
hier foto met verschil
tis toch wat he elke keer als je weer zwanger bent dat je zo onzeker gaat worden alsof je nog nooit zwanger bent geweest …
Sorry voor de inbraak hoor, maar het moet gewoon even…
Natas, gefeliciteerd!! stuiter Ik vind het zo geweldig voor je!!
Ik blijf duimen voor een fijne zwangerschap en dan duim ik gelijk ook voor de andere dames die zwanger willen worden.
Groetjes van een mede 40+ mama.
Cynthia dank je wel meid :-* ik wil het nog ff rustig houden hihi op facebook e,d tot ik de 12 weken over ben , vind alles veels te eng nu
ik ben oud natuurlijk volgens de ferti maar en hogere kans miskramen … allemaal dingen waar ik stil moet bij blijven staan
rose is beige geworden weer heb nu wel weer ongi krampen steken in me lies en me rechter boop doet meer pijn als de linker hahahaha en ben moe ga straks ff liggen heb slecht geslapen
hoe is met jouw en lieve juul ?? zat je nog op kok ? hihihih :-*
Pfffffttt Tas :dance: de streep van vandaag is donkerder dan die van gister dus dat is goed hè! :dance: :dance: :dance:
Het komt vast allemaal goed deze keer :mrgreen:
@Cynthia, bedankt voor het duimen :thumbup: :mrgreen:
Nou, Tas, je houdt het in elk geval spannend
@Nathascha wrote:
ik ben oud natuurlijk volgens de ferti
:naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :snooty: :snooty: :snooty: :snooty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty: :naughty:
Ik wil die grove beledigingen hier in het musketierentopic niet meer horen hoor :naughty: :naughty: :naughty:
Potverdrie, is die ferti-arts nou helemaal van de pt gerkt :evil:
Mijn gynaecoloog was zo lief om te zeggen dat leeftijd nog helemaal geen rol speelde (ja, tuurlijk, uiteraard op de alom bekende risico’s na, maar dat weten we zelf ook wel). Ze zei dat ze pas bedenkingen gingen krijgen bij 46-47 jaar! Lekker puh dus!
Ik wil de moed erin houden Tas en aangezien ik de respectabele leeftijd van 42 inmiddels bereikt heb én er alle vertrouwen in wil blijven houden dat er hier ook nog een beebje komt, vind ik dat ze maar eens wat meer respect voor deze oudere jongere moeten hebben en niet van die lelijke dingen mogen zeggen :naughty: :evil: :naughty:
@Nathascha wrote:
Cynthia dank je wel meid :-* ik wil het nog ff rustig houden hihi op facebook e,d tot ik de 12 weken over ben , vind alles veels te eng nu
ik ben oud natuurlijk volgens de ferti maar en hogere kans miskramen … allemaal dingen waar ik stil moet bij blijven staan
rose is beige geworden weer heb nu wel weer ongi krampen steken in me lies en me rechter boop doet meer pijn als de linker hahahaha en ben moe ga straks ff liggen heb slecht geslapen
hoe is met jouw en lieve juul ?? zat je nog op kok ? hihihih :-
Ik dwaal hier nog weleens rond, haha!
Het leek me inderdaad wel handig om je niet op facebook te feliciteren, aangezien je het daar ook nog niet verteld hebt. Wijsheid komt met de jaren he, dus die conclusie had ik al getrokken.
Met mij en soms wel lieve/soms niet lieve Juul is alles best goed, we zijn blije mensen.
Ik ga vanavond wel even over je foto aaien voor wat positieve energie, misschien helpt het. :-
Vroeger vond ik 40 oud, maar nu ik zelf 44 ben, weet ik dat dat onzin is. Jonge blommen zijn we! :mrgreen:
Hahahaha Cynthia we hadden een leuke groep toen met onze zwangerschappen in 2006 wij oud neeeeee ik vind van niet hoor maar ze zijn nogal negatief daar misschien met goede bedoelingen … maar zo komt het niet over , natuurlijk moeten ze het zeggen en ik weet ook wel van hoe en wat maar om het elke keer te herhalen lijkt me nu ook weer niet echt nodig lijkt me … en dat is iets wat ik wel ga zeggen voor ik weer terug bij me gyno ben hij zou zulke dingen niet doen .
Ik zie altijd je fotos en je verhalen langs komen hahahaha je hebt een heerlijk kind !!! hihi
:-*
Tassssssssssssssssssssss, jippieeeeeeeeeeeeee :dance:
Wat een goed nieuws…!!!
Hier ben ik bijna over de twijfel heen…bijna dan he…
Die 44…pff…maar hey…kom er wel uit.
x
NIk dank je wel :inlove: :inlove:
Jij bent niet oud !! heb schijt wat andere denken het gaat om jouw en je partner en niet wat anderen van je willen !! zo denk ik er over .Mensen moeten eerst maar eens naar zich zelf kijken dan maar over een ander (ver)oordelen . Ik kan daar zelf erg slecht tegen
zet hem op he meid :-*
Hey Tas,
Thnxxxxxxxxxxx :-* heb je ook gelijk in…
Het lijkt me geweldig, maar krijg echt het heen en weer van mezelf
Op de één of andere manier hik ik echt tegen mijn leeftijd aan.
Heb wel al foliumzuur in huis, dus met één been ben ik over de streep.
Ik wil gewoon even de tijd hebben om dit allemaal op mij in te laten werken, het is niet zomaar iets. Moet mezelf soms gewoon nog knijpen of alles wel echt gebeurd hahahaa… :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Hij wilt zelfs einde dit jaar een huis kopen, juist omdat hij dit samen wilt doen en niet ik zwanger in brabant en hij ver weg in Scheveningen.
xxx