Goedemorgen lieverd,
Ik snap je dilemma wel de keus kan alleen jij maken nou ja jullie dan
waarom neem je niet een middenweg en laat de natuur je antwoord geven .
dus ga er voor gebeurd er niks heb je altijd geprobeerd en kan je achteraf niet meer denken had ik nou toch maar …
word je wel zwanger dan is het toch goed ??? hihihihi
knijp je zelf lekker en denk goed na wat zegt je partner ??
liefs :-*
Hey Nikkie :lol:
ik sluit me aan bij wat Tassie zegt :mrgreen: laat de natuur je zelf het antwoord geven :inlove: :inlove: :inlove: dan weet je zeker dat je het goede te pakken hebt :mrgreen:
Tas, nog een testje gedaan vandaag? En heb je al kwalen? Wanneer mag je naar gyn voor controle? Ik weet niet, maar lijkt me dat ze dat bij iui toch eerder checken allemaal?
Hier aan het genieten van de laatste vakantiedagen :? maandag begint het allemaal weer. Ben benieuwd,…ga nu fulltime werken dus zal wel even wennen zijn,… ben ook heel benieuwd naar mijn rooster en de avonden die ingepland worden. Zal wel weer de maandag zijn en mss nog de dinsdag erbij om de week :roll: da’s minder, maar het voordeel is dat ik dan wél de vrijdagmiddag vrij ben en af en toe een hele vrijdag ter compensatie. Opgeteld alle schoolvakanties daarbij, heb ik het niet zo slecht denk ik 8)
Word een beetje moedeloos van mijn ovutests :shifty: ik test al sinds de 11e positief :think: eergisteren bijna geen streep en gisteren ineens weer wel. Mijn ei heb ik (volgens mij) duidelijk gevoeld rond de 13e-14e. Weet nu niet zo goed wat ik er van moet denken, mee aan moet? Vorige maand had ik ook een veel langere cyclus?
Zou mijn lijf dan inmiddels toch meer aan het ‘rommelen’ zijn, omdat ik ook, volgens de ferti-arts van Tas, eigenlijk al ‘zéér’ oud ben (ben al 2 jaar ouder dan Tas :lol: :lol: :lol: ) Owww, Nik, wat zou die dan wel niet van jou zeggen :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Dikke kus voor jullie meiden! :-* :-
Mols,…fotootje, pleasssse, desnoods in pb’s
:- :-* :-*
Ha meid
hier gaat alles wel redelijk vandaag nog geen gekke dingen ondekt hopen dat zo blijft heb een nieuwe test gedaan hihih erg he maar vind ik zelf fijner nu ga ik pas eind van de week weer doen
heb al kwaaltjes me boops doen auw en heb af en toe ongi krampjes druk pijn noem ik maar ff en uitstralen naar lies en onder rug en misselijk met vlagen en in eens soms erg moe avond eten gaat niet zo goed en middag ook niet echt … ben al 2.5 kilo kwijt inmiddels
ik ga nu ff ontbijte
hier de foto van opzij hahaha
:inlove: Tas :inlove: wat prachtig om te zien dat je hcg zo mooi oploopt per dag! Dat wordt eind van de week een knalstreep, let maar op :mrgreen:
Je hebt er vertrouwen in gekregen, zie ik :lol: een mooie banner en je onderschrift aangepast :dance: helemaal goed meissie! Als je het geloof niet meer hebt, waar blijf je dan :-
Lekker van genieten van al die stomme kwaaltjes en helemaal van die -2,5 :dance: :dance:
Had ik al verteld dat ik inmiddels ook 6 kilo kwijt ben :dance: het gaat langzaam, maar het gáát en dat vind ik al helemaal super met die stomme lipoedeem :wall: toch ben ik blij
Als ik zo door ga, zou ik eind van het jaar 15 kilo lichter kunnen zijn en dat is dan ook mijn voorlopige doel. Valt niet altijd mee, zeker niet in tijden van emobuien, maar ik weet war ik het voor doe en dat houd me aan de gang :mrgreen:
Dikke knuffel :-
Lieve mamerijntje
wat knap 6 kilo :dance: :dance: :dance: en zeker met jouw ziekte vind ik het onwijs knap super zeg !!! ga zo door , en die emobuien neem ze voor lief komt goed lieverd !!!
Ik heb meer vertrouwen en begin nu ook echt geloven dat het toch echt zo is de kleuren lopen idd op dus het gaat goed ik heb me nog niet aangemeld bij de april groep dat durf ik nog niet gek he misschien dat ik te bang ben … ik ben ook best een stomme muts hoor
Ik geniet van me kwaaltjes klinkt gek ik doe wel eens bleh maar das gewoon automatisme denk ik maar kan niet wachten dat de kwalen meer worden kom maar op heb er alles voor over gehad en nog meer
Ik ga nu naar de fysio voor me nek en rug joepi hahahaha vorige keer was best pijnlijk hopen dat ze nu zachter doet
geniet van je dag :-* :-* :-* :-* :-*
Even snel vanaf de telefoon!
Natas wat een geweldige donkere strepen!!
Ik ben heel blij voor je! Joepie!
Mm, wat goed 6 kilo!
Is dat voor de mooi-igheid?? Of om de weg naar een plus makkelijker te maken?
Ik zou dolgraag een foto doen, maar kan dat niet… Ga het vanavond aan de echtgenoot vragen! Liefs voor jullie! Oook voor nik!
:inlove: :inlove: :inlove: Joehoeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik houd van die streepjes Tassie!!!
En mamarijntje, proud of ya, 6 kilo…u go girl!
Molly…ben ook zoooooooooooo benieuwd!!! :lol:
Wij komen er wel :dance: :dance: :dance: :dance:
Ik heb ook besloten…ahum hahhaa…ik laat Mother nature beslissen.
Mag het wel of niet, so be it. Ik ga volgende maand stoppen met de pil en dan begin ik met mijn foliumzuur tabletjes.
Lijk wel gek…een kindje met mijn tweelingziel, hoe bijzonder mooi zou dat zijn, de man en de liefde van mijn leven.
Dus Nik zegt JAAAAAAAA!!!
:dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
yeahhhhhhhh Nik :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: en waarom gooi je dat ding niet meteen de vuilnisbak in en laat je je lijf alvast ontpillen,… kan maar gebeurd zijn, nietwaar :mrgreen: levert allemaal tijd op :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
Mols, die kilo’s is meer voor de gezondheid. Ik wilde vooral gezonder en gevarieerder gaan eten. Mijn nieuwe hub lust niet veel en daar word ik helemaal niet blij van. Dus dacht ik, ik ga naar weightwatchers (voor de zoveelste keer) terug en ga weer leren koken op de juiste manier :mrgreen: was niet bezig met of ik af zou vallen of niet, omdat mijn arts atijd roept dat afvallen met lipoedeem lastig is en zinloos. Ik wilde eigenlijk alles en iedereen uitdagen. Dat het voor de + alleen maar een gunstige bijkomstigheid is, zal ik niet ontkennen, maar daar was het niet eens om begonnen :lol: Maar wie weet wat het allemaal brengt,…voor mijn lijf is het sowieso goed en het eten hier in huis gaat steeds beter daarbij wil ik eigenlijk straks ook gewoon wel een fitte moeder zijn met een beetje conditie en niet zo’n puffend nijlpaard, al is dat mijn lievelingsdier :mrgreen: :dance: :mrgreen:
Nou, ben benieuwd of jouw hub handig is met die foto’s hoor :mrgreen: wacht al dagen met smart
Tassie, als je nou nog even wacht met aanmelden, kunnen we heel misschien misschien wel samen,…maar dan wel naar de meimama’s,…zou dat ook kunnen? Of zal ik dan frauderen met de datum en gewoon ook bij april gaan :oops: :oops: :oops:
Hahahahaha Mamarijntje, ik snap wat je bedoelt…
Maar dan moet ik gebruik gaan maken van condooms…pppffff…ook zoiets…
Nee, ik doe nog 1 maandje door slikken, althans 1 ronde
Is het wel al verstandig om die folium tabletjes te gaan slikken eigenlijk?
xxxxxxxx
Ach volgens mij is dat baat het (nog) niet, dan schaadt t ook niet hoor :mrgreen: btw hoezo condooms :shock: daarmee word je nou juist niet zwanger hoor :naughty: je kunt gewoon gelijk aan de gang na t stoppen met pil meis… :drool: hahahaha :-*
Hahahaha, ja dat is waar… :? :lol:
hai hai ,
MM ik hoor dan niet echt bij de mei thuis zal echt in april bevallen dan altijd te vroeg ook nog eens 2 tot 3 weken
Ik hoop zeker dat je mee mag doen met de mei mama,s
Nik goed ga je der voor gewe;dig goi die pil weg en dan hoppa hahahaha
ja is nu al beste om te gaan slikken zo bouw je een voorraadje op heb ik begrepen.
vandaag de fysio gehad alweer hoofdpijn de hele dag misselijk valt mee heb wat meer kunnen eten wel een bleh gevoel symptomen wisselen erg per dag dus ( had gelezen dat het normaal is ) verder geen bruin verlies meer sins dinsdag gister ochtend :-*
Hey Tas, fijn om te horen dat je geen bruin bloed verlies meer hebt Nu die kwaaltjes nog he
Ik voel me goed, het duidelijk voor mij :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Ik ga er ook gewoon voor, we zullen zien, ik geef het uit handen en wel aan Moeder natuur
Morgen komt mijn hubbie weer en ik verheug me er enorm op, weer even heerlijk compleet zijn dit weekend en genieten.
Dikke :-* :-* :-* :-*
hai nik ,
Kijk eens aan dat is goed om te lezen goed zo !!!
kwaaltjes ja hoor hele dag hoofdpijn 4 dagen nu begint nu te zakken tepels doen pijn en misselijk op vreemde tijden zeker bij avond eten vandaag moest zo veel om niet te kotsen zat te kokken in me stoel na uurtje zakte het weg
heb wel een geen ongi gevoel maa rvoelt anders meer oprekken baarmoeder-banden idee … tis niet echte kramp.
ik ga zo lekker slapen morgen warme dag en zondag ook bah zo heet hoeft voor mij niet
slaap lekker musketiers :-*
Ennnn, hebben jullie een beetje geslapen allemaal
Pfffft bij mij komt zo langzamerhand de dikke stoom uit mijn oren van die hitte :evil: :twisted: :evil: ik kan daar zóóóó niet tegen :wall:
Ennn Tassie,…nog een testje gedaan??
Nik, lekker met je gezinnetje aan het genieten :inlove: :mrgreen: klinkt happy :inlove:
We gaan straks lekker grillen op onze super barbeqook 8) 8) 8) dat is dan wel weer héérlijk.
Morgen hebben we een groot tuinfeest in België bij de nieuwe vriendin van mijn papa. Die heeft een tuin van 5 ha (5000 m2) waarin ze de harmonie een concert laat geven en het groot feest is best leuk, maar eigenlijk ook een beetje té warm, maar ja, we kunnen pap niet in de steek laten daar vervelend hoor :lol:
Nou meiden, lekker cool blijven deze dagen en de rest van de week en dan maar hopen dat het wat minder wordt binnen nu en niet al te lang. Pffft zou willen dat ik nu nog een weekje vakantie had, maar helaas, maandag weer beginnen :roll:
:-* :-* :-*
oh ja en Tassie,…
5 weken :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Hai hai .
ja gister nog een testje gedaan vandaag niet meer ook deze was weer donkerder verder gaat het goed af toe misselijk vandaag niet zo erg als gister dus afwisselende dagen
wat is het warm he vind niet leuk weinig geslapen van mij mag het wat minder hoor …
was de BBQ lekker ? hier nog steeds niet vele in avond eten wel had ik een zoet trek vandaag maar na 5 toffees toch misselijk …
hoe is met de rest ?
:-* :-*
Hoi allemaal,
Ik werd door Nathascha gewezen op het bestaan van dit forum na een oproepje en realiseerde mij toen dat ik hier eerder heb geschreven. Nu weer zwanger en dus meld ik mij opnieuw.
Morgen de eerste echo, ik kan niet wachten en vind het zooo spannend. Na 2 miskramen kan ik niet meer onbezorgd ervan uitgaan dat het dit keer wel goed zit. Ik kan mij bijna niet voorstellen dat ik een kloppend hartje zie morgen en dat vind ik heel erg van mijzelf, dat ik mijn angst laat overheersen.
Ik moet eerst weer eens even goed door het forum spitten om te kijken wie er allemaal meedoen en de verhalen achter een ieder maar dat hoop ik snel weer op een rijtje te krijgen. Dan kan ik wat persoonlijker reageren.
Annette
Hoi Musketiers :mrgreen:
eerste werkdag sinds 7 weken :shock: zit er weer op! Het was hartstikke gezellig en relaxt en heb er weer helemaal zin in :lol: lekker weer in het ritme. Zl begint morgen ook weer en dan is het vanaf woensdag allemaal weer helemaal in het gareel :thumbup:
Tassie, hoeist meisje, alles nog onder controle :inlove:
Nik, hoe gaat ie lieverd, fijn weekend gehad met je gezinnetje :dance: heb je de prullenbak nog vereerd met een belangrijk bezoek :silenced: :eh:
Hoi Annette, gefeliciteerd met je zwangerschap! Spannend, je eerste echo weer morgen! Veel succes :thumbup:
MOLS
:naughty: :naughty: :naughty: WAARBLIJFTDIEFOTONOU :eh: :eh: :lol: :lol: