40+ 'musketiers door dik en dun'

Hallo allemaal,

Nou toch weer een kloppend hartje… :smiley: :smiley:

Goh, wat was ik nerveus vandaag. Ik had pas om half drie een afspraak en moest nog lang wachten ook, het was druk. Maar ja hoor, een hele vage echo maar wel een knipperlichtje !!

Het eerste begin is er weer. Ben ontzettend moe, kon er vannacht al nauwelijks van slapen en dan zo’n dag spanning erover heen…

Manlief staat lekker het eten klaar te maken en na het eten gaat deze mamma even een tukkie doen op de bank… :smiley:

Alexje wat een geluk dat er een kloppend hartje is!!

Gefeliciteerd! Wanneer mag je weer?

Mijn man is heel druk nu maar morgenavond heeft ie tijd om mij uit te leggen hoe een foto plaatsen moet, dus…(ik kan ook niet wachten om minimolly te laten zien!)

Natas, hoe gaat het? Hoop geweldig!!

MM dear, ik ga je even opspeuren om te lezen hoe je bent, deze dagen.

Nik, pil al door de plee? Hoop op veel geluk!

Goedemorgen

Alexje een goede echo :dance: :dance: :dance: zal je nu wel een stuk geruster zijn ? waarom was die wazig niet binnewaards gehad ?

MM weer aan het werk en de routine in :slight_smile: gaat het nog steeds lekker ?

Molly we zijn erg benieuwd naar de fotos

hoe is je bevalling gegaan ???

Nik hoe is het bij jouw ?

fijne dag allemaal

Alexje, een kloppend hartje :dance: :dance: :dance:

Tassie, alles goed hier hoor, rustig op het bankje :mrgreen: en lekker aan het werk. Da’s wel weer goed voor de afleiding en de structuur :thumbup:

Mols, gaat goed dus :lol: ik verwacht er deze keer niet zo veel van hoor. Ben blij dat ik mijn energie weer nuttig aan kan wenden voor de maatschappij (lees studentjes techniek beetje Nederlands bijbrengen :thumbup: :lol: :thumbup: )

Ben überbenieuwd naar die foto’s van de minimols :inlove:

:-* :-* :-*

Goedemorgen dames

hoe is het hier ?? beetje stillekes …

alex we zitten samen bij de april mama,s :inlove: nu hopen dat de weekjes snel voorbij vliegen hahah

MM ook bijna weekend en hoe is het op het wachtbankje ?

Nik hoe is het met jouw ?

en Mols foto van je uk ?? of mogen we je kleine niet bewonderen :inlove: :inlove: :inlove:

fijn weekend allemaal :-*

Hoi Musketiers :frowning:

baal een beetje vandaag. Vanochtend zomaar ineens pardoes de :evil: :twisted: :evil: op bezoek :cry: :cry: :cry:

Eerlijk, ik dacht eigenlijk écht dat het raak was. Alles wees erop. Symptomen te over, maar blijkbaar zijn mijn pms-kwalen identiek aan mijn zws-kwalen.

Nu weer een hele vroege ongi na 26 dagen. Nou ja, het is zo en ik kan er toch echt niets aan veranderen :wall:

Werkweek was ook al niet geweldig :evil: vorig jaar was de opstart in mijn nieuwe baan een puinhoop. Het hele jaar heb ik gevochten om die puinhoop opgeruimd te krijgen door afdeling en afdelingsdirecteur. Het hele jaar is er van alles beloofd en niets nagekomen :evil: . Voor de zomervakantie zijn er in een groot overleg een aantal afspraken gemaakt en het zag er allemaal heel goed uit,…

,…mooi niks dus. Chaos en ellende en geen enkele afspraak die uitgevoerd was of waar het op leek dat ie nog uitgevoerd zou gaan worden :frowning:

Afgelopen woensdag ben ik naar algemeen directeur gestapt met de vraag of hij in wilde springen (was al op de hoogte), als laatste strohalm. Donderdag mijn spullen gepakt en op een andere afdeling in een ander gebouw gaan zitten :mrgreen: toen is er ineens heel veel gebeurd (hoor ik via allerlei achterdeuren van anderen :shock: ). Mijn leidinggevende is nu heel boos en verwijt mij van alles, maar dat is niet terecht in mijn ogen. Hij wil geen contact opnemen en vat het allemaal persoonlijk op, terwijl ik het zie als een arbeids-, dus, professioneel conflict. Rare mens die man :?

Dus, maandag ga ik naar de afdeling vliegtuigtechniek (op een heel andere locatie, zelfs buiten gemeente), waar alles wél perfect loopt en goed georganiseerd is en daarna ga ik weer naar mijn ‘eigen’ talenlab waar de afdeling Nederlands het wél voor elkaar heeft en ben ik benieuwd of mijn afdelingsdirecteur van de bouw nog iets onderneemt :shock: :think: :shock: ik verwacht er helemaal niets van. Ik baal dus een beetje van deze opstart en dat is nog zachtjes uitgedrukt.

Tel daar bij op dat Mols nog steeds geen foto heeft geplaatst van de mini, dat Tassie en Alexje al in het apriltopic beland zijn en Nik in geen velden of wegen te bekennen is en je snapt dat ik het nu écht niet meer zie zitten :roll: Grapje meiden :mrgreen:

Zo en nu even out-of-ego :mrgreen:

Tassie en Alexje, wat vind ik het toch heerlijk voor jullie dat jullie samen april bevolken :inlove: Geniet er lekker van, het is jullie zóóóó gegund!

Nik, Halllooooooooooooooooo, waar ben je, ik kan je steun wel een beetje gebruiken hiero :pray: :-* :pray:

Mols :naughty: :snooty: ik praat niet meer met jou hoor, zolang er geen foto komt :snooty: :naughty:

:silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced: :silenced:

Allez, we pakken de boel weer bij elkaar en gaan toch maar weer voor de volgende ronde. Wie niet meer hoopt, gelooft of vertrouwt, heeft überhaupt geen leven meer, toch :angel:

Dikke kus en fijn weekend allemaal :-* :-* :-*

MM he bah zeg geen leuke week nee :frowning: en ach mannen zijn raar soms hahahah ik hoop dat je er toch uitkomt met je baas :wink:

Is je ei niet eerder geweest meis ? balen zeg had nog zo gehoopt dat je mee ging naar de mei mama,s

geef niet op he !!! elke maand nieuwe ronde en nieuwe kansen

fijn weekend :-* :-* :-*

Mm, ik begrijp dat je niet meer met me praat! :angel:

ik ben niet gehoorzaam geweest en heb geen foto geplaatst, schande!

Mijn man zegt dat hij het ook niet kan, omat wij geen programma op de computer hebben die dat ondersteunt. Ik geloof er zelf ook niks van hoor!

Toen ik doorvroeg bleef hij erbij,maar zei hij ook dat ie geen foto’s van de kinders op het net wil. En toen opperde ik mailen naar forumvriendinnen? Vond hij ook niks. Hij vindt heel KOK niks, namelijk.

Dus…ik vind dat een beetje overtrokken, maar met een kakelverse baby in huis, wil ik ook geen echtscheiding riskeren. ( geef me een jaar of twee, en dan zie ik wel of ik dat huwelijk nou zo belangrijk nog vind)

Genoeg erover! Lieve MM, wat jammer dat het deze maand niet gelukt is!

:hug: :hug: maar lieve schat : HET GAAT WEL EEN KEER LUKKEN!!!

Dat moet en dat zal!!

Het kan niet zo zijn dat de populairste vrouw hier op KOK niet mee kan schrijven in een maandtopic!

zoen voor jou!

En Natas en alexje en nik ook voor jullie uiteraard!

Ohhh Mols :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: dat je man KOK niks vindt :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Het meest degelijke en ongevaarlijke forum op de digitale snelweg volgens mij :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Laat 'm maar lekker en helaas pindakaas , dan moeten we het maar met jouw verhalen doen over minimols :roll:

Dank voor je lieve woorden en ik bloos er een beetje van hoor :oops:

En ja, ik wil ook graag naar een maandtopic :pray: :pray: :pray: en nee, ik geef de moed niet op!

Tassie, lekker meis, 6wk1d :clap: :clap: :clap: :dance: :dance: :dance: :clap: :clap: :clap: :clap: dit gaat de goeie kant op meissie :inlove: :inlove: :inlove:

Nik,… :shock: :silenced: :shock: :? :? :?

Voor de rest een dikke kus en knuf :-* :hug: :-*

hai lieve dames

Mols ik snap het wel hoor maar wel erg jammer :frowning: maar respecteer je man zijn keuze hij kent ons tenslotte niet ook :wink:

MM op naar naar een maand topic ons maand topic is best saai en nog stil :oops: :oops: hoop dat daar snel verandering in komt … ik ben namelijk verpest en ben drukke maand topics gewend :lol: :lol: :lol: :lol:

verder voel ik me op en neer dan kwaaltjes dan paar dagen weinig .

Ik ben zo bang he echt bang dat niet goed zit ik weet het stom ik heb er geen grip op maar toch na zo,n lange tijd … over 1.5 week een echo en durf dan niet eens te gaan zo erg is het …

en waarom ? ook door die stomme wel en niet kwaaltjes

oke ik voel me de hele dag meestal een beetje bleh me tepels doen wel altijd zeer als ik er aan zit . en wisselend misselijk en weeeg dan wel dan maar dagen niet en dan in eens weer wel … en me neus ja die is echt goed hoor alles ruikt veel sterker en sommmige geuren irriteren me en van sommige kan ik in eens misselijk worden dan de keer derop weer niet …

Tja zoals jullie lezen ik maak me zelf lekker gek :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :shifty: :shifty: :shifty: :shifty: :-* :-* :-* :-* :-* :-*

Hallo meiden,

@Molly: ik mag 24 september weer voor een echo

@ Nathascha: de echo was inwendig maar toch was ie erg vaag. Ik hou mij maar vast aan het knipperlichtje maar ze kwam op 6 wkn en 1 dag terwijl ik toen al dik in de 7 weken zou moeten zitten. We weten dit zo precies omdat wij met ovulatietesten werken dus ik weet met 1 of 2 dagen verschil wanneer de eisprong was en ik hou bij wanneer we sex hebben…:-)… ha ha, lekker gepland allemaal maar nog steeds leuk hoor. Dus het voelde niet helemaal lekker maar mijn man zei: als ze toevallig de voeten in beeld had heb je meteen een vertekend beeld, ha ha…

@Mamerijntje: balen voor jou. Ik vind altijd zo moeilijk om iets zinnigs te zeggen, ik weet dat het ongelovelijk k… voelt als je weer ongesteld wordt vooral als je zelf wel symptomen lijkt te hebben. Dat is mij ook een paar keer overkomen (of ik wilde gewoon te graag)

Jammer genoeg zal ik de komende weken niet op het forum zijn want (en dat is natuurlijk wel heel fijn) we gaan donderdag 30 augustus met vakantie en we komen zondag 23 september terug. Ik vind dat onwijs spannend omdat het precies mijn 9e t/m 12e week is.

O ja @Nathascha: ik voel mij de ene dag lekker, de andere dag weeeg/ weeig (hoe schrijf je dat eigenlijk ??), soms aanvallen van misselijkheid, maar vaak niet. Regelmatig hoofdpijn… voel mij vaak bleehhhhh en snap dat niet, ik zou heel blij moeten zijn. Maar herken diezelfde wisselingen die jij hebt. Het enige wat constant is zijn mijn zere borsten… Oja, ben meestel wel heel erg moe, kom mijn dagen vaak niet door vanwege de vermoeidheid. O en ik schiet ook constant vol… ha ha meer heb ik niet hoor. Maar ik wissel erg in emoties en gevoelens.

Ik zie op tegen de vakantie. puur omdat het vorig jaar oktober mis ging bij 11 wkn… ik weet dat ik positief moet denken maar ja, vorig jaar had ik ook al het hartje zien kloppen (die miskraam van februari jl. niet, dat vond ik “makkelijker”.) en ik baal van mijzelf dat ik niet wat minder zorgelijk in deze zwangerschap kan staan. We gaan naar Italie, Umbrie dus ik ben niet aan de andere kant van de wereld en ik denk maar zo: mocht het wel misgaan dan rijden we in 1 a 2 dagen naar huis en ben ik “veilig” in een nederlands ziekenhuis. Oh wat ben ik weer aan het pessimisten, stoppen nu !!

Allemaal veel succes, sterkte etc de komende weken en tot 24 september !

Liefs Annette

Goedemorgen allemaal :slight_smile:

gisteravond kreeg ik een mailtje van MvM ze komen morgen langs en of ik urine wil bewaren … ik gelijk eng worden en meteen weer een test doen ( was net er voor 15 min naar de wc geweest ) gelukkig een mooie test denk als ik met ochtend urine doe knalt die er af :slight_smile:

dus heb hier wat foto,s vannacht erg misselijk geweest vanmorgen was het weer weg :slight_smile: komt echt op gekke tijden hahaha

Alex heel veel plezier op vakantie en het zal vast goed zitten hoor meten zo klein is best moeilijk 1 mm kan al heel wat schelen :wink:

tot over 3 weken geniet ze :slight_smile:

Hai meiden,

Hier een berichtje van een compleet ingestorte Nik.

Probeer het lange verhaal wat in te korten hier…

Vorige week een super weekend gehad, zo intens genoten, toekomst plannen gemaakt en het afscheid viel weer zwaar.

s’Maandags ook veel geappt samen en over leuke dingen gehad zoals samenwonen en een kleine spruit etc etc…

Dinsdag ook nog niks aan de hand en woensdag werd Ro ineens stilletjes… Mijn voelsprietjes voelde dat er iets was. Heb hem gebeld en hij was samen met een vriend flink aan de borrel, iets wat hij niet doet doordeweeks. Ik hoefde mij geen zorgen te maken, alles was goed tussen ons.

Donderdag was hij ook stil en hoorde ik hem bijna niet…dus de vrijdagochtend heb ik hem recht op de man afgevraagd of ik hem aan het kwijtraken was, en ik kreeg als antwoord JA.

Hij moest het hele weekend weg voor zijn werk en zou mij dat na het weekend allemaal uitleggen. Ik heb zoveel berichtjes gestuurd maar veel kreeg ik niet terug van hem, dan dat hij spijt had en van mij hield.

Vanmorgen sprak ik hem, en vroeg hem of er een ander was en jawel, er is een ander. Ik klapte totaal dicht, snap er helemaal niks meer van. Dit kan niet, niet na alle openheid, gesprekken en plannen.

Ik vroeg sinds wanneer en wie en toen zei hij mij dat hij altijd ook nog gevoelens had voor een ander, maar daar al heel lang geen contact meer mee had gehad en per toeval was zij er ineens.

Je moet je voorstellen dat hij hier zondags weg is gegaan en de dag erna was zij er…

Voor mijn gevoel klopt er iets niet, je veegt niet iets wat zo intens is weg voor iemand voor wie jij nog wel gevoel had, maar van wie jij niet weet hoe dat zal gaan als je daarvoor kiest.

Jullie zijn buitenstaanders, iets klopt er toch niet aan zijn hele verhaal?

ben kapot, heb vanaf vrijdag eigenlijk al bijna niks meer gegeten…stort compleet in hier :frowning:

x

Nik Jeetje meid ,

Wat een verhaal zeg en wat een ongelofelijke LUL sorry idd dit kan niet zo maar 123 , ik kan slecht tegen mannen die vreemd gaan en of dit soort dingen flikken , wees gewoon eerlijk en kap het af maar ga niet mensen bedriegen.

als ik je verhaal zo lees word je belazerd en vanuit schuld gevoel gaat die zuipen bah zeg wat laf !!!

ik wil je een dikke :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: geven en :-* :-* :-* kon ik je maar in het echt in me armen sluiten !!!

vandaag MvM geweest de test met nacht urine echter heeft die geen uren in me blaas gezeten urine was ook echt licht nou ja toch een mooie test toch ?

Tassie, prachtige test :inlove: :inlove: :inlove: jij bent echt wel heééééél zwanger :dance: :dance: :dance: :dance: :dance:

Nik :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: :shock:

Er klopt zeker iets niet aan het verhaal. Sterker nog, er klopt helemaal niks van :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: :hug:

Tja, wat moet ik daar nou van zeggen. Ik denk dat als mij dit zou overkomen ik geen contact meer zou willen. Ik zou me zo verschrikkelijk voor de gek gehouden voelen. Het komt op mij een beetje over als allemaal mooie praatjes als het Ro uitkomt. Sorry lieverd, dit wil je misschien wel helemaal niet horen, maar ik zou zeggen: deur dicht, sloten vervangen en nooit meer iets van willen horen of zien :snooty:

Ik wil je duizend knuffels geven en een regiment harten onder de riem. Schrijf alles lekker van je af, of ga even in ‘je hol’ en kom tot rust. Wat een verdriet, wat een ellende :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: lieve schat, wat zul je je ellendig voelen :cry: :cry: :cry: ik huil gewoon even met je mee :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: vraag de Engelen maar om kracht en laat Michael het koord met Ro doorsnijden. Vraag het zo vaak het nodig is en vraag Rafael het op te vullen met het helende licht. Vraag Jeremiël je te helpen met je emoties :angel: Lieve lieverd, misschien wil je het nu helemaal niet, maar ga er mee aan de slag en vraag de hulp die je verdient. Boven houden ze onvoorwaardelijk van je :angel: :-* :angel: :kaars: :kaars: :kaars:

MM dank je wel :-* :-* :-* :-* voel me toch echt onzeker en bang he de eerste 3 maanden vind ik altijd zo rot :frowning:

vandaag goede dag wel veel moe weinig misselijk wel een bleh gevoel en pijnlijke boobs …

vannacht migraine gehad vanaf gister avond sliep vroeg was best heftig en dat zonder medicatie :frowning: maar ja we zijn er weer ff vanaf …

Nik meid hoe is het met je nu ??

Tassie, dat je je bleghhh voelt, is vervelend, maar wel een goed teken, toch :mrgreen: dat je heerlijk zwanger bent :inlove:

Wel irritant van die migraine. Zeker zonder medicijnen niet leuk :wall: :wall: :wall: en erg auw :x

Nik :? :? :? :? :? :? :? gaat ie een beetje???

Mols, alles onder controle daar :thumbup: ?

Alexje, lekker op vakantie :mrgreen: 8) :mrgreen: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hier ook een beetje bleghhhhh :frowning:

dinsdag op kraamvisite geweest bij nichtje van hub. Vond het moeilijk en kon me niet goed houden. Tranen gingen vanzelf stromen toen ze beebje bij hub in zijn armen legde :cry:

ben er nog steeds beetje van slag van. Had zóó gehoopt die kraamvisite te kunnen doen met ook weer een kleintje in de buik, maar toen die duivels zaterdag ineens spontaan verschenen :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :wall: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry: :cry:

ik heb het gevoel dat het niet meer gaat gebeuren :cry: iets van binnen fluistert het mij steeds in :frowning:

Nu willen we eindelijk allebei zo graag en zijn alle issues weg en nu die rust er is, is mijn vertrouwen ineens totaal verdwenen en voel ik me er heel verdrietig en niet blij onder. Net of het me niets meer kan schelen en dat vind ik zo gek :?

Nah ja, zullen mijn emoties wel zijn en de drukte van de opstart van het werk. Ben nu ook weer heel gefocust op andere zaken, dat zal het misschien ook zijn, want de opstart op werk begon vorige week niet zo heel leuk. Gelijk een megaconflict met afdelingsdirecteur :wall: wat een kwal van een kerel zeg :wall: :evil: :wall: maar ik ga er geen woorden meer aan vuil maken :naughty: ik heb uiteindelijk wat ik hebben wilde en dat die domme bouwknoest boos is over het feit dat ik hem aansprak op afspraken die hij niet was gekomen, dat is dan maar mooi ZIJN probleem :doh:

Kus MM :-* :-* :-* :-*

Goedemorgen allemaal ,

MM he meis ik kan me dat heel goed voorstellen hoor . wat zal dat toch een moeilijke tijd geweest zijn en de tranen mag je toch best laten lopen toch :-*

hier slecht geslapen karim lag naast me en was bang heb weer hoofdpijn nu moet veel doen vandaag dus hoop dat die niet al te snel erger word … anders is het einde oefening .

tuurlijk is het goed als je je bleh voelt gister had ik toch wel een goede dag en dan gaat de twijfel weer komen hoor … aftellen tot de echo … hoop zo dat het goed zit :pray: :pray: :pray:

hee ladies, ik was even naar londen met mijn husband, heeeeerlijk!

natas, wat fijn die dikke streep! Hou vertrouwen!

Alexje, je leest dit niet want je bent op vakantie, maar ik had ook een totaal andere datum dan de echo zei… scheelde wel een dag of tien,werd ik heel onzeker van, maar die onzekerheid ligt nu in de wieg :inlove:

Nik, foute boel! Het lijkt wel dat hij altijd de benen neemt zodra jullie plannen echt serieuzer worden. Ben mss te hard, maar ik vertrouw hem niet.

Mm, zoen!!