40+ 'musketiers door dik en dun'

Lieve natascha, lees net dat het niet goed is gegaan in je buik…wat ontzettend verdrietig…!

Ik denk aan je en leef met je mee.

Goed dat je alles bewaard in een kluisje wat met jouw :**: te maken heeft.

Sterkte met alles, liefs molly

Goedemorgen ,

Carretje he bah zeg :frowning: hoop dat je snel weer zwanger mag zijn .

hier ook weer even een woord van mij :slight_smile: het gaat goed voel me eigenlijk goed . geen bloed en geen krampen dus baal daar wel van dat de natuur zijn werking daarin nog laat varen :twisted: :twisted:

symptomen zijn zo goed als weg tot snel lieve meiden

:-* :-* :-* :-*

Hihi Tassie, verkeerde topic :oops:

Toch geen Carretje bij de musketiers :shock: :? :mrgreen:

Ik vind het heel rot voor je Natas :hug: Je hebt er zo je best voor gedaan en zoveel moeite voor getroost :cry: Mooi ja, die spulletjes in de kluis voor :**:

Heel veel warme knuffels voor jullie meis :hug: :hug: :hug:

:-* :-* :-* MM

Lieve Tas, lees net even wat er is, ben er stil van en wens je heel veel liefs vanuit hier … :kaars:

Ben hier bewust even niet meer geweest na alles. Maar kom toch even kijken.

Het gaat goed met mij, ben erg diep gegaan, maar tis toelaten en weer loslaten. De knop is om…

Ben alleen nu aan het twijfelen aan mijn eigen lichaam… :?

Ik slikte de pil net weer 4 dagen toen Ro hier was, ben nadat ik gedumpt was meteen gestopt, zag het nut er niet meer van in.

Ik kreeg 2 dagen daarna een dag of 3 een lichte bloeding.

Maar nu…mijn borsten doen pijn, alsof er kilo’s aanhangen en ik heb soms scheuten achterin mijn rug/zij en soms voor bij mijn lies.

Zou haast zeggen dat mijn buik ook anders is, harder…

Maar dat kan toch niet??? Niet met de pil, en daarna een bloeding???

Iemand die hier iets over weet???

x

hallo meiden,

Zoals gemeld ben ik 3,5 week met vakantie geweest en zijn we zondagavond 23 september jl teruggekomen. Iedereen verteld dat ik zwanger was want ik zat op de 12 weken… krijg ik maandagochtend een bloeding…krampen…richting ziekenhuis… WEER het hartje gestopt…K… !!

Ik lees ook slechte berichten bij Tas, ook voor jou veel sterkte. Balen dit he… Mijn arts gooit het maar op mijn leeftijd, is dat nou echt zo. Vinden jullie dat ook ?? Nog nooit een miskraam gehad en nu ineens 3 achter elkaar waarvan 2 heel laat… Is dat nou echt alleen leeftijd ? Weet iemand of je eventueel onderzoek kan laten doen ??

Ik probeer mij later weer bij te lezen want 3,5 week berichten inhalen is een megaklas. Zit midden in mijn miskraam dus ben er ook nog niet helemaal bij. Was erg heftig dit keer, de vorige is met curettage weggehaald, deze kwam vanzelf en ik moet zeggen dat ik erg ben geschrokken van de heftigheid.

Ik vind het zo jammer dat ik geen positieve berichten kan achterlaten en hoop niet dat ik mensen nu onnodig ongerust maak over zichzelf maar ik wilde ook even laten weten waar ik ben gebleven zeg maar.

Annette alias Alexje

ha meiden

Alexje nee :hug: :hug: :hug: :hug: :hug: niet weer :frowning: of leeftijd is weet ik niet gyno die ik had zei gewoon chromosomen de schuld kan iedereen gebeuren … en ik vind het ook een echte dooddoener dat ze de leeftijd gebruiken elke keer … hoe vaak gaat het niet gewoon goed ?? heel vaak .

Ik zou vragen om een andere gyno of ferti en eens alles goed na laten kijken … ik ga zelf ook weg mede door ik ga verhuizen maar zou zeker al weg gaan omdat mijn ferti artsen ook alles op leeftijd gooien en dat vind ik bullshit

las gister op een ander forum over het AMH hormoon van een meid van 25 die had 0.69 en dat was dan voor een vrouw rond de 36-38 jaar ik had een AMH van 2.1 dus uhhh dan heb ik jonge eierstokken blijkbaar … dus ze zeuren gewoon bah bah oke misschien niet alle eitjes zullen even goed zijn maar er zal er echt wel een tussen zitten die wel goed is toch …

hoe voel je je nu meid ik tik nu ff ergens anders hier is nogal stil alweer geworden :frowning: kom je ook naar ? http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=107101