40+ 'musketiers door dik en dun'

ha meid

ach valt wel mee :frowning: gips is der af enkel ziet der niet uit :frowning:

mocht kiezen nieuw gips tot aan de knie en trombose prikken of met verband en hoge schoenen boven de enkel naar huis en zo rustig aan gaan doen .

nou je snapt prikken hoef ik niet … dus ben ik zo naar huis :frowning: en heb erg veel auw dus baal nu achteraf van mijn beslissing maar ja . het moet sterker weer worden …

dan ben je thuis eindelijk is der een glasplaat weg gewaaid allemaal stukjes glas in mijn tuin :frowning: een lekkage in de slaapkamer . en ik voel me een wrak bah

als klap op de vuurpijl is Karim vanavond gevallen :frowning: hij leunde tegen de tuindeur en die zat niet goed dicht dus viel die met zijn hand in een stuk glas :frowning:

kon ik weer naar EHBO racen met een pijnlijke poot .

het is geplakt en extra met hechtpleisters en verband arm kereltje :frowning:

Morgen gaan we naar een vriendin kinderbingo en kinderdisco kunnen ze even uitleven :slight_smile:

dank je wel voor je lieve woorden soms ben ik mijn lichaam zo beu bah bah

:hug: :hug: :-*

Och meissie toch :hug: :hug: :hug:

wat een vette pech voor jullie weer zeg! Niet normaal. Lijkt wel of alle ellende altijd op één hoop op de verkeerde plek terecht komt hè :wall: :wall:

Knuffel voor jou, voor je auwe enkel :hug: en je lijf :hug:

Knuffel voor Karim :hug: voor zijn auwe pootje :hug:

Fijn dat je vandaag ff naar je vriendin kunt met kids zodat die zich lekker uitleven kunnen. Wat een gedoe. Is je lekkage al opgelost??

het zit ook voor d’n donder niet mee :doh:

Dussss, een beetje positiviteit over een week of wat mag er wel eens komen in de vorm van een positieve test!!

Mijn duimpies draaien dikke overuren voor je! :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Veel plezier vandaag en dikke knuffel :-* :-* :-*

dank je wel MM

weet je wat het is er is altijd wel wat pech achtervolgt me zo vaak we vallen in het een naar de ander af en toe denk ik wel eens grrrrrrrrrrr

de lekkage is nog niet opgelost ze komen dinsdag maar lekt nu niet meer maar dakpannen staan wel wat schuin dus denk dat daar door komt …

met karim gaat het wel goed zijn hand doet auw het zit in zijn hand palm van zijn rechter hand en hij is rechts :slight_smile:

bij de bingo had die heel veel geluk 3x gewonnen :slight_smile: waarvan 1x hoofdprijs hahahaha en de disco vonden ze ook erg leuk

ik ben helemaal af pfffff was een lange dag ook voor me

hoe is het met jouw gaat het lekker ???

dikke knufff

Hallo lieve Musketiers,

hoe gaat het hier???

Tas, voel je al iets :mrgreen: en gaat het met Karim al weer beter. Wat goed dat ie zo vaak prijs had bij de bingo. Dat was vast een beetje troost :smiley:

Gaat het al beter met je pootje??

Molly, wat klinkt jouw Antwerpen-uitstapje héérlijk!! Wat een leuke dingen heb je gekocht als ik het zo hoor en wat lief dat je Kerstgeld krijgt van je ouders :inlove:

Maar natuurlijk gaan jullie er écht een beebje bij krijgen! Je bent al ver 14 weken en het hartje klopt :inlove: :inlove: :inlove: dat gaat helemaal goed komen. Vergeet niet dat dit kleintje een enorme grote beschermer heeft hè :angel:

Marieke, hoe is het met jou? Gaat het een beetje meid? Ik zie je vaak voorbijkomen op FV en CV, maar heb zelf nu ineens niet zo veel tijd meer! Oh, ja, dat herinnert me weer aan die maïs, zal ik gelijk eens even voor je gaan fixen :-

Hier verder allemaal vrij rustig. Mijn b**bs doen écht zeer (vooral mijn t
pls), maar de misselijkheid is weg :think: ik voel me wel zwanger, dus probeer me niet té druk te maken erover en gewoon te blijven geloven in een goede afloop deze keer :pray: :dance: :pray:

Vanmiddag kwam mijn vader ‘praten’. Nou, na een half uur was ie weer weg. Is boos de deur uitgelopen. Rare man. Mij geeft het lekker rust en ruimte. Wat kunnen mensen toch moeilijk doen :roll: en het moeilijk voor zichzelf maken :doh:

Verder een lekker rustig weekend, Hugo is naar zijn papa :mrgreen:

Dikke kus voor alle musketiers :-
:-* :-*

hai meiden goedemorgen

als eerste wil ik even zeggen ben bijna 16 kilo kwijt :slight_smile: het afvallen deze week gaat als een rakket en dat zonder trainen :slight_smile: maar eet ook echt niet veel en geen koolhydaten en dat werkt echt goed bij mijn . gister een nieuwe jas gekocht 3 maten kleinen :dance: :dance: :dance: :dance:

nu het denk niet zo goede nieuws ik heb dus sinds nu bruinverlies ??? ik ga dus ongi worden blijkbaar 5-6 dagen na mijn ei ?? snap er helemaal niks meer van had gister in eens felle krampen en toen was het weg wat een shit cyclus is dit zeg wat ben ik blij dat ik morgen naar de ferti ga en als ze me niet verder helpt heb ik een kliniek gevonden die dat wel doet. maar gaat aangezien ik alles kwijt ben op 3.5 kilo na denken we niet dat ze moeilijk gaat doen :slight_smile:

met karim der pootje gaat het wel goed hoor hij zit der niet aan en kan niks zien :slight_smile:

MM kom op meid ik weet het dat je bang bent maar het komt best goed toch :slight_smile: probeer pos te blijven xxxx

nou tot snel dan laat ik meer weten en dan horen jullie mijn :slight_smile:

JEEE NATAS WAT EEN GOED NIEUWS DIE -16 :dance: :dance: :dance:

Kan het een innesteling zijn lieverd??? Dat lijkt me logischer dan nu al ongi toch??

In elk geval wel fijn dat je nu morgen naar ferti-arts mag en ben heel benieuwd naar of ze je gaat helpen. Maar gelukkig heb je dus al iets anders achter de hand!

Hier gaat het goed hoor 8) Richt me maar op het positieve en weet je, als het nog mis gaat, dan kan ik daar toch ook niets aan veranderen en dan ga ik proberen me op andere dingen te richten. Maar vooralsnog verdiep ik me in alles wat los en vast zit over zws :inlove: :inlove: :inlove:

Molly, Marieke, alles o.k. ??

:-* :-* MM

Ik kom even snel jullie een dikke KNUF geven :-* :-* :-* :-*

Jij Tas, kop op he, en jij MM…je weet wat ik gezegd heb he :wink: & Molly, geweldig dat je zo genoten hebt!!

Ik ben niet weg, alleen even met mezelf bezig, dus deze Musketier is jullie echt niet vergeten!!!

x

nu al zo vroeg na een ei ? dacht altijd dat het 10 dagen duurde ongeveer ofzo heb ook wat lichte krampen af en toe ow ik baal echt maar ja gelukkig morgen ferti arts ff pesten gelukkig kan ik goed met der praten iedereen zegt me ook dat ze me wel zal helpen omdat ik meeste kwijt ben en zo mijn best heb gedaan :slight_smile: en dat zonder hulp van een diëtiste e.d jaaaaaa ben trots op mijn zelf

marieke waar ben je ??? gaat alles goed

Molly en met jouw ??

MM komt goed meid moet gewoon deze keer !!! ik zou ook bang zijn hoor net als jouw een dikke knuff

hee lieve dames,

alles goed hier hoor! Natas ik ben zo onder de indruk van de hoeveelheid kilo’s die je weg hebt weten te pesten!! Knap! :clap:

Kan me niet voorstellen dat ze over 3,5 kilo gaat zeuren…

Hoop dat je je vergist en dat je nu een innesteling hebt!! Hoe dan ook,er gaat wat gebeuren bij jou dit jaar!! :pray: :pray:

MM,ik kijk nog steeds elke keer als ik naar de wc ga,of er geen bloed mee komt :oops: …kan me voorstellen dat je onzeker bent :hug: Maar wat je zegt is waar…je kan er niks aan veranderen…het zit goed of het zit helaas minder goed…(misschien maar beter ook,valt je ook niks te verwijten)

Wanneer ga je een echo vragen? Volgens mij is rond acht weken een goed moment…als je dan een knipperlichtje hebt :pray: dan gaat het in de meeste gevallen gewoon helemaal goed!

En,je bent al weer verder dan de vorige keer…en het voelt beter toch? Trouwens ik ben onder de indruk van je score! Twee keer vlak na mekaar raak! En dat als 40 plusser :clap: Echt wel heel fijn he?!

Nik,hou je goed! :hug: ben benieuwd wat je tegen Mm hebt gezegd!

:wink:

Oke ladies,fijne dag,natas succes morgen! Ik ben weer wat drukker met mn werk,dus schrijf minder fanatiek…liefs aan jullie allemaal!

ha meiden denk dat me ongi is hoor want krijg krampen en word meer bruin verlies … misschien wel goed kan gelijk nieuwe cyclus beginnen voor de ferti …

Tas, ik hoop dat alles gewoon goed komt, hoe of wanneer dan ook. Als het voor jou goed is, dan IS het ook gewoon goed!!

Molly, tja, dat onderbroekgluren :oops: :oops: :oops:

ennuhhh, er zat wel een cyclus tussen hoor, maar dan is het nog snel hè :lol:

Nik, ik klamp me lekker vast aan je mooie boodschap via je Gidsen :wink:

Concentreer jij je maar lekker op jezelf nu, is héél belangrijk :thumbup: :inlove: :thumbup:

Dikke kus voor iedereen :-*

ik weet dat er nog een maand tussen zat,maar dan nog!!! Hulde.

En Natas,ik hoop voor je dat je het mis hebt… :pray:

mm,wat zeiden de gidsen dan…? hoef je niet te vertellen hoor :wink:

nope nee hoor helaas niet rood bloedverlies inmiddels :twisted:

dus nieuw cyclus is optijd in gegaan …wanneer ik nu mijn ei moeten hebben dan god mag weten maar als ik nu 14 dagen terug ga heb ik ook goed gezeten en 6 dagen terug ook en begin van de maand ook het heeft weer niet zo mogen zijn blijkbaar … :silenced: :silenced: op naar morgen en goed nieuws krijgen

Ach Natassie :hug: :hug: :hug: nu maar hopen dat de arts iets voor je kan betekenen dan :pray: :pray: :pray:

:-* :-* :-* [/spoiler]

Nou natas… :hug: :hug: :hug: je hebt er inderdaad alles aan gedaan! Morgen moet de arts je gaan helpen!! Want aan je gewicht heb je ook alles gedaan!

Het spijt me voor je…het is je heel erg gegund…

dank je meiden heb er de PPPPPPPPPPP in hoor :evil: :evil: :evil: :evil: maar ja is niet anders . morgen horen jullie me weer :slight_smile:

Hai lieve Musketiers,

Ik heb groen licht gehad :dance: :dance: :dance: ze was zeer te spreken over het afvallen en deed helemaal niet moeilijk ze vond me er goed uitzien ook :inlove: :inlove: we beginnen nog niet gelijk maar we gaan het volgende doen : ik ben nu ongi ( en vet ook :shifty: ) 17 jan zaad controle nog een keer 1 feb progesteron prikken om te kijken wat mijn eigen cyclus doet ) 2 feb terug naar der en dan gaan we starten met de IUI misschien eerst op eigen cyclus en anders op hormonen via prikken .

ik ben dus zeer blij ook al baal ik wel van mijn ongi maar heb de komende weken weer positief iets om naar uit te mogen kijken . nu maar eens hopen dat ik een plakker ga krijgen . :mrgreen: :mrgreen:

Liefs Tas

he wat fijn!!! Ook dat ze je knap vond!! Ben je ook! :wink:

Inderdaad iets om naar uit te kijken,duurde het de andere 5 keer lang,voordat je een plakker had?

Hoera natas!!

Goedemorgen

Molly :oops: :oops: hahaha zo zie ik me zelf niet hoor maar toch bedankt hihihi

met de clomid is het verschillend geweest maar was ik ook 36 jaar en jonger

bij sam was het 3 maanden bij latifa 4 dacht ik bij sami 3 of 4 ook karim 5 maanden en lina ook iets in die geest . kuren zijn nooit langer dan 6 maanden geweest bij mijn .

nu ben ik natuurlijk ouder dus ja zeggen ze oude eitjes en met de pcos … maar goed we denken maar even niet aan dat het niet lukt want moet gewoon .

Heyyy Natas, wat goed :clap: :clap: :dance: :dance: :clap: :clap:

Lekker iets positiefs om naar uit te kijken en ik hoop voor je dat het gewoon hartstikke snel lukt. Tenslotte ben en blijf je een musketier en die gaan als een TIERrelier :inlove: :mrgreen: :inlove:

Hier alles heel goed. De misselijkheid is weg, alle andere kwalen nog prima aanwezig. Mijn humeur is ook weer normaal. Wss komt dat ook omdat ik weer aan het werk ben en dan ben ik veel te druk om op allerlei futtiliteiten te letten en daar boos over te worden :lol:

Ik kom dus ook niet zo geregeld meer posten. Maandag en dinsdag waren gewoon heel druk, maandag gelijk van 8-8 gewerkt en gisteren hele dag en 's avonds naar de kapper en dan lig ik erg op tijd in bed, helemaal bekaf.

Maar ik ben er nog wel en gelukkig is de banaan nu weer wég :lol:

Kus van MM en voor iedereen een positieve knuffie :inlove: