goedemiddag
hoe is het met de musketiers ??
Hier gaat het weer een stuk beter heb nog wel gemixde gevoelens maar voel me niet meer mega down heb een vette koppijn gehad vannacht stond er mee op heerlijk :silenced: :silenced:
Moest er vroeg uit want moest met mijn knulleke naar de kno arts over 1.5 week mag die weer onder het mes voor de zoveelste keer weer oren doen en de neus een gebed zonder ende lijkt het ! :silenced: :silenced: maar ja we gaan gewoon weer doen en de rest komt van zelf .
Ik heb mijn zinnen nu vooruit gezet naar de ferti arts en 9 jan en dat helpt me heel goed al moet ik wel hier en daar slikken als bekende zwanger zijn geworden , maar goed het is niet anders soms moet het gewoon zo zijn , ik ben heel blij voor ze en gun ze van harte aan de andere kant ben ik stik jaloers :oops: :oops: en dat vind ik niet oke van me zelf en schaam me er best wel voor . want ja ik wil ook zo graag .
Ik heb gedroomd eerder wat maandjes terug over een 2 ling en mijn kinderen ook wie weet gaat dat uitkomen ? ook zag ik paar weken terug mega duidelijk in mijn droom een vette pos knal test !!
Ik hoop echt dat ik nog 1x zwanger mag worden en een bevalling mag doen :)en een mooi kindje in mijn armen mag houden :inlove:
Hey lieve Natas :-* wat goed van je dat je al weer positief schrijft!
Wat vervelend voor je mannetje dat ie weer geopereerd moet worden. Is altijd zo zielig hè, zo’n kleintje in het ziekenhuis :hug:
Wees jij maar jaloers hoor! Voor de rest ben je zo’n ongelooflijke lieverd en ik wil de eerste hier wel eens tegenkomen die NIET jaloers is! Ik denk dat dit vrij normaal is. Volgens mij is jaloers zijn ook helemaal niet erg, zolang je het anderen wel blijft gunnen en blij bent voor ze. Nou en als er 1 sterk is in voor anderen blij zijn, ben jij het meid! :inlove: :-* :inlove:
Wat apart dat je over een tweeling gedroomd hebt. Mss komt jouw ene zieltje uit je eerdere tweeling nog terug bij jou meid,… als je kinderen er ook al over gedroomd hebben,… Misschien duurt het daarom wat langer. Hebben ze boven nog wat tijd nodig om e.e.a. te ‘overleggen’. Misschien is dat boekje dat ik via Nik heb gelezen ook wat voor jou hoor! ‘het sprookje van de dood’ heet het en het is een prachtig verhaal, écht waar!
Ik hoop en duim voor je mee dat jij dat mooie wonder van zwanger zijn, bevallen en een kindje in je armen houden ook nog één keertje mag beleven :thumbup: :kaars: :thumbup:
:-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-* :-*
Nik hoe is het met jou meis??? Hoe ben je de feestdagen doorgekomen???
Molly, al bijgekomen van Antwerpen City-Trip :inlove: :inlove: :inlove:
wat heb je allemaal geshopt???
MM dank je wel voor je lieve woorden meid :-* :-*
Ik krabbel er wel weer boven op het afvallen lijkt weer stil te staan pfffff hoop eind van de week toch echt een kilo kwijt te zijn maar ja train nu niet dus gaat niet zo snel en oudejaars avond toch lekkers gegeten da moet er ook weer af natuurlijk … ik ga mijn deadline niet redden ben ik bang zit er nog een paar kilo boven :evil: :evil: maar we gaan gewoon door en zien wel wat de uitkomst is de 9de ik hoop dat ik er dan niet ver vanaf zit .
Hoe voel je verder heb je al kwaaltjes ?? ben je nog lekker op je rose wolk ??
Molly hoe is het met jouw meid ?
marieke hoe is het met jouw meid ??
Nik en hoe is het met jouw ?? lees niks meer …
tot snel xx
goedemiddag dames
nou heb wel goed nieuws heb denk ik vandaag mijn ei heb buikpijn en rekbaar slijm dus dat word een cyclus ben ik bang van boven de 40 dagen …
alleen nu is partner werken en ik hier met buikpijn dus nu baal ik wel en hoop ik maar dat die niet springt voor vannacht dan zijn we nog op tijd als die straks thuis komt of kan je nog zwanger raken als die is gesprongen ?
stel hij springt om 3 uur en we klussen om 6 uur eitje leeft toch 24 uur … hebben we dan toch nog wel kans ??
hoop dat deze keer wel door zet …
mag pas springen vanavond laat
Hey Tassie, goed nieuws meid!!!
Ja hoor, je kan ook nog zwanger worden nadat je ei is gesprongen. De snelle zwemmers halen het ei dan in. Ze zeggen dat je dan een jongen krijgt, als ie bevrucht wordt na het springen. Dus dat komt nu eens een keer helemaal goed met jou daar :inlove: :inlove: :inlove:
Owww wat vind ik dit bericht spannend bij de musketiers!!! Het zal toch een kéér gewoon goed komen hier met ons :mrgreen: :thumbup: :mrgreen:
Ik ga duimen en kaarsen aansteken en als jij het dan ff romantisch maakt met je hub als ie thuis komt,… dan komt het vast allemaal goed. Toch nog een spannend begin van 2012
Ha meid
ik hoop dat het door zet maar voelt goed heb best veel last maar wat laat is die :roll: nou ja mag niet klagen beter een laat ei dan geen ei :lol: :lol: :lol:
en nu maar hopen dat die gaat bevruchten en goed gaat en blijft zitten … zelfs de ferti arts zal moeten wachten dan haha wie op laatste moment dat zou me echt wat wezen he
Ja wie weet. Misschien net als bij mij, toch op het laatste moment :inlove: :inlove:
ja wie weet meid wie weet :mrgreen:
of…je hebt te vroeg getest…
want nu zou je dan twee eieren in 1 cyclus hebben toch? kan ook natuurlijk!
Goed van je dat je de spirit weer hebt weten om te draaien en weer je schouders eronder zet!!! Knap hoor!
Je bent nu helemaal zonder hulp toch? Als je nu zwanger zou raken ,is dat helemaal spontaan toch? Of krijg je al medicijnen?En mijn vraag is ,van al je kinderen zijn er een paar bij die zonder hulp zijn verwekt? Of allemaal? of geen?
Ik vind je trouwens op je nieuwe foto heel slank…! Hoe licht moet je eigenlijk zijn van de dokter?.
liefs,molly
voor onze musketier Tassie
:-* :-* :-*
hai lieve dames
Molly dank je wel maar ben niet slank hoor ik moet een bmi hebben van 35
2 eieren in een maand dacht dat dat niet kon …nou ja mens zit soms gek in elkaar
ja ik ben nooi lang sacho hoor of depri maar kom ook dat ik nog een hele weg te gaan heb ik gebruik nu idd niks dan alleen de metformine diabets medictie . clomid heb ik nu niet meer gebruikt vanaf okt niet meer
alleen mijn oudste is spontaan gekomen de rest clomid kindjes
MMM
:-* :-* :-* :-* :-*
Goedemorgen .
hier op vasten dag 2 me maag is hevig aan protesteren maar ja dat zakt wel straks heb verder niet onwijs veel te melden me ei pijn is weg
half uur na klussen was die weg hahahaha dus ik ben op tijd geweest nu maar hopen , als reactie een vette migraine te pakken dus ben niet blij hij zit er nog vanmorgen om kwart voor 5 wat ingenomen meer kan ik niet tot vanmiddag pas weer kwart voor 5
Molly hoe voel je je ??
MM en jij al lekker veel kwaaltjes ??
nik hoe is met jouw ??
en marieke ???
liefs Tassie
Hallo lieve Musketiers :mrgreen:
Tas, wat spannend nou toch weer met dat ei van jou :inlove: ik hoop zo dat het gelukt is. Ga je dan mee naar de septembermama’s??
Molly, wanneer krijgen we nou dat shopverslag :roll: Ik wil gewoon álles weten over je CityTrip!!!
Marieke, hoe is het met jou, dapper ding?
Nik, lieverd, alles o.k. :-*
Met de kwalen hier gaat het wel. Ben vandaag voor het eerst écht héul moe voel me gewoon overall niet lekker. Alsof ik een griepje onder de leden heb, maar dat is niet zo :inlove:
Ben niet echt heel misselijk gelukkig, meer een beetje ‘niet lekker’. Met Hugo heb ik ook nauwelijks last gehad van misselijkheid. Waar ik wel de riebels van krijg is van de kou. Sjeetje, zeg, alsof ik op de Noordpool zit, terwijl de kachel hier op 21 staat te loeien en hub en Hugo in t-shirtjes rond lopen te rennen :mrgreen:
Ben nog steeds een beetje in de alarmfase, maar zo lang ik me ‘beroerd’ blijf voelen, vind ik het goed
EN NOU BEN IK HET EIGENLIJK OOK WEL WEER BEU MET DIE DANSENDE KERSTBANAAN :doh: mag ie weg sorry, uitbarsting van hormonen :oops:
ha meid ik wil wel naar de september mama,s hoor we zullen zien of het gebeurd ik wil me bedje in voel me beroerd door de migraine maar wacht op mijn mobiel ze zijn te laat pfffffffff
geniet lekker van de kwaaltjes hahahaha
tot snel
Hey Tas, al van je migraine af? Hoop het voor je, want da’s niks.
Nou en tot bij september dan maar hè :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Dag lieve dames! Natas,ik hoop dat je je ei gevangen hebt! Wat zou dat leuk zijn als jullie samen septembermama’s worden!!
Hoeveel kilo moet je nog voordat je weer clomid krijgt?Want jij en clomid zijn dus een winning team ,als je zo al 5 keer een kindje hebt mogen krijgen!!
Mm,zo voelde ik me precies,in het begin…(nou tot vorige week eigenlijk) Best belabberd,alsof je grieperig bent. Heeeeel moe en koud en geen zin in eten.Klinkt goed,al die verschijnselen!
Ik heb in het hilton geslapen in antwerpen(was gekgenoeg niet zo duur en midden in het centrum)En Gegeten aan de schelde ,maar de naam weet ik nu niet meer :wall: grrr heel lekker,met van die seaplatters (kreeft en oesters op grote schalen) Moet ik nu niet aan denken :sick: ,maar zou ik normaal gesproken wel gekozen hebben. Heel leuk stoffenwinkeltje gezien,ook online, met kinderstofjes (tip!tip!) Wacht even af of ik mn lievelingskleur blauw mag kopen of toch in de roze wereld af ga dalen…
Laarzen gekocht en eindelijk mn lelijke wannabee uggs wegggegooid!! Hoera!En een heel leuk jurkje,met een strikje op mn buik en op de mouwen. Rood wit blauw,beetje marine-look. Beetje jaren 40…En mn man kan heel goed winkelen…die heeft nog meer dan ik gekocht! Gelukkig had ik van mn ouders kerstgeld gekregen :oops: anders stonden we nu rood…
De kerstmarkt stond er ook nog ,prachtig gezicht al die lampjes en verlichte gebouwen. :inlove:
Ik was een beetje onzeker de afgelopen dagen ,maar vanochtend weer het hartje gehoord :dance: :inlove: Ik begin steeds meer te geloven dat we misschien echt een kindje erbij gaan krijgen…!!
Goedemorgen dames
MM mijn migraine is weg gelukkig in de avond pas gister .
Molly normaal helpt clomid deze keer heeft het niet geholpen ik moet 5 kilo kwijt en ik kom maar niet er door heen maar ik kan nu ook niet trainen en dan is ook natuurlijk de oorzaak sta al 2 weken stil dus weet nu niet wat ze gaat zeggen ik kan hier ook niks aan doen en wanneer ik wel weer mag trainen weet ik niet ik ben bang dat ze me niet mag helpe en ik dus gewoon maanden ga kwijt raken dus ben best beetje bang nu zeg maar
vandaag heb ik afspraak gipskamer dus we zullen zien …
nou meiden ik ga deze dagen nog strakker op dieet om het zo maar er af te dwingen . xxxxjes tot later
Ik ben Natas en heb een ziekte met een rare naam,
het heet EDS……aangenaam.
Nou nee, aangenaam is het eigenlijk niet,
het brengt pijn en beperkingen,maar die zien jullie niet.
Daarom is deze aandoening zo moeilijk voor mij,
ik heb dagen van verdriet, maar ben ook vaak blij.
In die moeilijke dagen ben ik in huis te vinden,
dicht bij de warmte van mijn vrinden.
Die begrijpen hoe zo’n dag aanvoelt voor mij,
van binnen ben ik anders, maar van buiten net als zij.
Buiten snappen ze mij niet,
je ziet er toch goed uit???………Dit doet mij verdriet.
Alsof ik er ook nog ziek uit moet zien,
bleek om mijn neus en behuild, misschien?
Nee, jullie zien mij alleen wanneer het wat beter gaat,
want dan vertoon ik mij vaker op straat.
Dan kom ik naar buiten en doe wat ik kan,
maar dan word me niks gevraagd dus wat heb ik eran?
En als men vraagt, goh hoe gaat het ermee?
zijn ze met mijn antwoord , ook niet snel tevree.
Ze willen niet horen hoe het werkelijk gaat,
waardoor er een vreselijk dilemma ontstaat.
Ik zeg dan maar snel, oh het gaat me wel goed met mij,
dan is die ander ook weer blij.
Dan hoeft die niet te luisteren naar mijn verhaal over pijn,
en kan die weer verder, naar waar dat ook mag zijn.
Zeg ik de waarheid, dan zullen ze het me niet weer vragen,
want dan is het al gauw……zij kan alleen maar klagen.
Maar dat doe ik dus niet, ben alleen eerlijk over mijn gevoel,
dat zou toch moeten kunnen, als je begrijp wat ik bedoel!
Maar nee, zo steekt de wereld dus niet in elkaar,
en voel ik me nu, door deze ziekte, flink de sigaar!!!
zo dat is van me af
Natas :hug: :hug: :hug: je hebt een baaldag en schrijft het lekker van je af. Goed zo :thumbup:
Beperken wij jou ook in het doen van je verhaal? Mss ongemerkt? Dat moet dan absoluut NIET zo zijn :snooty: :naughty: :snooty:
Jij moet hier te allen tijde je ei kwijt kunnen, hoe rottig je je ook voelt. Juist omdat wij jou niet op straat tegenkomen, maar gewoon ‘de pet van de dag’ moeten aanvaarden.
Lieve schat, voel je altijd vrij om zoveel te klagen als je maar wilt. We huilen met je mee en steken je een hart onder de riem!
Dikke kus en knuffel voor jou :hug: :hug: :hug: :-* :-* :-*