hahahah dank je wel meiden ja simpele spelletjes vind ik wel leuk maar waar is de oude farmville zit nu weer op een gekke plek wil ik helemaal niet
Gewoon FarmVille toch? Of is er een andere?
Of bedoel je misschien dat winterlandschap?
ja winterlandschap alles is weg me dieren alles bah bah
Dan moet je onderin op travel klikken meis, dan kom je op je boerderij
JAAAAAA HET IS GELUKT HOOR DANK JE WEL
Graag gedaan
wat is het stil hier geworden ?
Lieve allemaal,daar ben ik ook weer eens!!! :lol:
Allereerst een dikke knuffel voor jullie allemaal,want jullie maken op allerlei gebieden van alles mee,en lang niet altijd leuk… :hug:
Lieve MM,begrijp dat je het zwanger willen worden probeert los te laten…zodat de teleurstelling te dragen wordt,mocht het ook echt niet gaan lukken :hug: Ik hoop dat je binnenkort ineens tegen ons zegt"IK HEB EEN PLUS!!" En dan eentje die blijft zitten alstublieft Ik vind het zielig voor je dat je zo’n zware tijd hebt gehad,en misschien nog wel hebt…
En Nik,ook voor jou een dikke knuffel :hug: Ik ben nieuwsgierig naar de invulling van jullie relatie.Jij vraagt je af of Ro een relatie met je wil,en hij is bang alles wat jullie hebben kwijt te raken.Wil je dat wat uitgebreider toelichten? Heel naar dat je auto zoveel kost ineens! Sterkte met de eindjes aan elkaar knopen deze tijd!
Natas al beter met je been,begrijp ik, fijn!! Jouw nieuwe foto is ook een plaatje,you pretty girl!
En Marieke wat een lekkere drol zeg! Heerlijk ventje!!
Wij hebben het in antwerpen heel gezellig gehad,veel gewinkeld,joepie! Kan ik heeeeeel goed! En gegeten en lekker geslapen,heel fijn allemaal.
Alleen werd ik een nacht gebeldom middernacht(manlief was met vrienden uit drinken) door de politie dat onze auto(die we te koop hebben staan bij een garage)gevonden is in volendam met de airbags eruit en met de voorruit stuk ,totaal verlaten…
Inmiddels weten we dat een leerling monteur hem gepikt heeft(17 jaar) en een ongeluk gemaakt heeft(niet ernstig gelukkig) ,maar ik ben me wild geschrokken! Total loss is ie .Hou dr helemaal niet van…
maar goed!
Ik was bang al mn getypte kwijt te raken…maar ga nu weer lekker door…
Lieve schatten,ik wil jullie ALL THE BEST wensen in het nieuwe jaar!!!
Veel babies! Veel liefde! Veel geluk!
Wij zitten hier suf op de bank vanavond…heb ik stiekem wel zin in… :oops:
Veel plezier vanavond! geen enge dingen doen met bommen en granaten en ander knal vuurwerk!
Daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaag!xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
40+ mama’s,
omwille van mijn leeftijd, voel ik me toch wel beetje verbonden met jullie.
Voor alle duidelijkheid : ik heb geen kinderwens meer (mijn tweede kleinkind komt ter wereld in juli 2012 :inlove: , dus het stadium van zelf mama worden, ben ik voorbij. )
Maar ik werd op mijn 38ste nog mama van Michaël en ik geniet nog dagelijks van mijn ventje.
Vandaar dat ik jullie één voor één toewens dat het Wonder van Geboorte ook jullie mag overkomen in 2012 !!!
En is er een betere dag dan de laatste dag van 2011 om jullie dà t Wonder toe te wensen? neen, toch…
liefs
Gerda
Molly wow zeg lekker genoten leuke dingen om naar terug te kijken
Maar je auto pffffff en nu dan ? word het wel vergoed dan denk je ??
hoop van wel hoor
Gerda dank je wel voor je mooie worden , alweer oma wow ik ga daar ook over niet lang in denk ik hahahaha maar we zien het wel
Ik hoop ook dat 2012 nog mooie tijden en zwangerschappen en mooie beebs mag brengen
liefs tas
Goedemorgen lieve musketiers
wens jullie een mooie jaar toe vol liefde , geluk gezondheid en een zwangerschap !!!
happy new year
hebben jullie het leuk gehad ??
Lieve Musketiers,
allereerst wens ik jullie en jullie gezinnen voor 2012 alles toe waar jullie blij en gelukkig van worden!!
Jeutje, Molly, wat een heerlijk verhaal over Antwerpen en wat een stomme actie van dat ventje met jullie auto zeg! Om je lam van te schrikken. Gelukkig niks ernstigs verder, maar toch,… :doh: :wall: :doh:
Gerda, wat een heerlijke mooie woorden en wensen voor ons. Wat ben je toch een lieve moderator!
Natassie, leuke avond gehad gisteren??
Lieve Nik, hoe is het met jou meis. Trekt de nevel al wat op? Ik wens je zoveel geluk en liefde met Ro en hoop zo dat het allemaal goed komt!
Wij hadden het hier heerlijk rustig met zijn 3tjes en een bevriend stel. Ik had allemaal lekkere hapjes gemaakt en de tafel heel mooi versierd en er werd om 00.00u heel veel mooi vuurwerk afgeschoten hier.
Wij zijn heel blij en gelukkig het nieuwe jaar in gegaan.
Molly, wat een lieve wensen heb je voor me opgeschreven…
Even onder de spoiler hoor
Ik zal nooit meer boos doen over ‘niet-op-tijd-bevruchte-eitjes’, ik zal nooit meer klagen, zuchten, zeuren, steunen, verdrietig zijn, me boos voelen over iets wat ik niet kan plaatsen,…want ik kan al mijn huilbuien, misselijkheid, zere boobs en vooral boosheid om niks van de afgelopen weken nu héél goed plaatsen :oops: :oops: :oops:
Ik hield gisteren als eindejaarscadeautje (waarvoor ik alle engeltjes van boven op mijn blote knieën dank ) een ongelooflijk knallende positieve test in mijn handen en ben dus vandaag 4 weken zwanger :dance:
Ik schaam me alleen een beetje over mijn klaagzangen van de afgelopen weken en dagen,… sorry meiden,…
Ik denk dat al jullie liefde, warmte en medeleven hebben geholpen om voor mij van het einde van 2011 een sprankelend begin naar 2012 te maken en ik hoop met heel mijn zielewezen dat dit nieuwe jaar een veel gelukkiger jaar gaat worden dan het vorige.
Dikke kus voor jullie allemaal van een heel blij en gelukkig Mamerijntje :inlove: en nu maar hopen dat deze beter blijft plakken,… maar het gevoel is heel anders dan bij de vorige keer. Dit voelt veel ‘aardser’ en meer aanwezig. Mijn boobs doen nu écht zeer, ik ben ongelooflijk misselijk en de visite ging gisteren eigenlijk 3 uur te laat weg (om 02.00u) en stond ik vanochtend met een enorm knallende koppijn op, maar liever dit alles dan niks… ik denk dat het deze keer wél goed is :inlove: )
MM gefeliciteerd :inlove: :inlove: ben erg blij voor je !
hier een neg test dus geen ei gehad blijkbaar. heb elke keer wel buikpijn al 10 dagen lang maar niks . denk ook niet dat het lukt eigenlijk . klote pcos
ben beetje sacho dus jullie zien me vanzelf wel weer verschijnen hoor .
ben gewoon onwijs teleurgesteld ben al zo lang bezig ga de 13 de maand in doe zo veel en elke keer maar niks :silenced: denk dat er nog heel wat moet gebeuren voordat ik verder kan gaan bij de ferti arts .
ik meld me wel weer als ik daar behoefde aan heb sorry
Lieve Tassie :hug: :hug: :hug:
Heb je niet te vroeg getest??? Ik zie dat je banner nog op 11 dagen staat???
Mss is er toch nog hoop
:-* :-* :-*
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=104353 zie deze topic .
of er nog hoop is weet ik niet weet wel hoe ik me voel . dus ik ga lekker emo film kijken en lekker sacho doen . hopen dat morgen beter gaat …
HiHi Tas, soms helpt sacho doen gewoon heel erg!!
:hug: :-* :hug:
lieve Mm,wat heerlijk voor je! gefeliciteerd! :inlove:
En natas, :hug: :hug: hoop dat je te vroeg hebt getest Wat zou het leuk zijn als we allemaal in 2012 liggen te baren!
lieve Mm,wat heerlijk voor je! gefeliciteerd! :inlove:
En natas, :hug: :hug: hoop dat je te vroeg hebt getest Wat zou het leuk zijn als we allemaal in 2012 liggen te baren!
Molly dank je maar ja wat zal ik zeggen zoveel hoop dat ik had en opperig voor een ander ben laat het me nu voor mijn zelf aardig in de steek .
heb lekker koppijn al vanaf gister :?
tja wat zal ik zekker : waarom moeilijk doen als het makkelijk kan is nooit mijn levenstaak geweest blijkbaar :oops: :oops: want hier is het toch echt waarom makkelijk doen als het moeilijk kan . ZUCHT !!!
Ben de strijd soms zo moe zo beu en niet alleen met dit maar met meerdere dingen … maar ja het moet zo zijn blijkbaar ik ga me maar instellen op de ferti arts en de iui en de 2 jaar ruim die ik nog heb …
en aan de rest wil ik niet eens denken .