30+ (deel 6) => Amanda en ClaudiaJurgen, gefeliciteerd!!

YY van harte gefeliciteerd :dance: :dance:

YY, van harte gefeliciteerd met Mees!!!

Pattycoat, jij bent de volgende…!!! Heb je er zin in? :dance: :dance:

Jans, over een paar dagen testen…!! Ik brand van nieuwsgierigheid… :oops:

Marieke, Sproetje, hoe gaat het met de kids?

Spannend dat er alweer een aantal kunnen testen!!

Hier druk met de ovutesten. Maandag was-ie wat donkerder, dinsdag weer wat lichter en gisteren weer wat donkerder…?? Gisteren ook wat afscheiding met een heel klein beetje bloed dus of m’n ei is net geweest of vandaag ofzo. Ik ben wel chagerijnig… vriendlief is al twee avonden op rij laat thuis vanwege andere bezigheden dus het klussen is er bij ingeschoten terwijl we zo goed bezig waren… :? Misschien toch nog eens het belang ervan bespreken met hem want zo wordt het nooit wat natuurlijk! :snooty:

Hallo, het is even geleden dat ik hier langs ben geweest, heb vervelende weken gehad mijn oma was heel ziek en inmiddels overleden en ben zelf ziek geweest. maar ben van plan om weer regelmatig langs te komen.

Ik zag in het begin het lijstje maar ik ben inmiddels zwanger en uitgerekend op 9 december.

nog een paar dagen ben ik alweer 32 pfff wordt oud.

@YinYang gefeliciteerd met jullie zoon Mees

@

@mim ik bespreek zulke zaken nooit met hubbie. Ik verleid hem gewoon. Hij wil het niet weten, vind het dan niet meer spontaan…

@yvonne, weet niet of ik het vol hou tot zaterdag met testen (denk het niet). Denk dat ik het morgen al ga proberen. :mrgreen:

Het verschil tussen niet vruchtbare week en wel vruchtbare week is bij mij, qua verleiden, nogal groot dus mijn vriend zou dat toch wel merken :mrgreen: De vorige keer is het uiteindelijk ook ‘op commando’ gelukt dus het kan wel en het resultaat is prachtig :inlove:

Claudia, gefeliciteerd met je zwangerschap ondanks alle minder leuke berichten!!

Claudia, van harte gefeliciteerd met de zwangerschap!!

Nog gecondoleerd met het overlijden van je oma… :hug: :hug:

Claudia gefeliciteerd :inlove: en helaas nog gecondoleerd met je oma :cry:

Euh… Patticoat is al bevallen dus die is niet als volgende aan de beurt :wink:

Hoe het met mijn kids gaat? Nou hartstikke goed!!

Nathalie is een heerlijke kleuter die zich met dit mooie weer prima buiten vermaakt en Wessel is een heerlijke baby. Hij rolt alsof het een lieve lust is en begint dan vreselijk te miepen als hij op zijn buik ligt en niet terug kan :lol:

Inmiddels zit hij ook alweer aan het groente en fruit en groeit als kool.

Gaat me allemaal iets te snel hoor :?

Claudia gecondoleerd met je oma.

Gefeliciteerd met je zwangerschap.

Yvonne, ik ben inderdaad al bevallen vorige week vrijdag, maar nog niet mijn banner aangepast. Ben ook nog even niet zo heel veel op het forum te vinden.

@Claudia gefeliciteerd met je zwangerschap en gecondoleerd met je oma. Ook al is zo’n mensje oud het blijft een verdrietige gebeurtenis.

@pattycoat :inlove:

En verder… :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :inlove: :inlove: :inlove: :inlove: Net getest

Ohhh wat leuk gefeliciteerd :D:D:D:D

Claudia, allereerst gecondoleerd met je oma :hug: :hug:

En gefeliciteerd met je zwangerschap :dance: :dance:

Raar om dit zo beide neer te zetten :think:

Jans, en jij ook van harte gefeliciteerd met je zwangerschap :dance: :dance:

Jans gefeliciteerd met je zwangerschap :thumbup:

Jans, super!!! :dance: :dance: :dance: Gefeliciteerd!! Wordt je een al een januari mama of nog net december?

Tjonge, wat is er veel gebeurd in die paar dagen!

YinYang, gefeliciteerd! Wat een leuke, stoere, oudhollandsche naam. Helemaal geweldig :slight_smile:

Jans en Claudia, gefeliciteerd! Wat heerlijk :slight_smile:

En Claudia, wat naar van je oma. Veel sterkte daarmee.

Hier is het goede nieuws: ik ben (nog) niet ongesteld! Maar ja, met mijn cyclus kan dat vanalles betekenen. Voor hetzelfde geld word ik over zes dagen alsnog ongesteld. En nu durf ik dus niet te testen… Voelde gisteren en korte vlaag van misselijkheid, ben moe en heb gevoelige borsten - maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden. Kortom, onzeker en bang dat ik teveel ga hopen…

Vanaf wanneer kun je een beetje betrouwbaar testen eigenlijk?

Oh, wacht, ik heb 't al uitgezocht op de Predictor website. Uitgaande van mijn langste cyclus tot nu toe (36 dagen) zou ik op de 26ste een thuistest kunnen doen. Dat is de dag vóór de verjaardag van onze kleine bikkel, dus dat zou dan wel een mooi cadeautje voor hem zijn (niet dat we het hem al zouden vertellen, hoor… Het verdriet zou bij hem veel te groot zijn als het dan nog mis zou gaan…).

Bij een gemiddelde cyclusduur (32 dagen) zou ik nog net op 30 december uitgerekend zijn… Tjonge, ik begin toch echt weer hoop te koesteren!

Hoe gaat 't met de rest? Heb 't lijstje even niet voor me (iPhone). Voor wie moeten we nog meer duimen?

Whaaaaaaaaa Jans gefeliciteerd :inlove: :inlove: :dance:

Mijn ventje, hij wordt echt groot hoor, de kinderwagenbak vind hij niet meer leuk dus ik wissel de maxicosi op de wagen af met de wandelwageninzet. En zijn oogje was op deze foto nog ontstoken, is inmiddels wel over.

Jans, gefeliciteerd!!! :dance: :dance:

Hilde, spannend… :pray:

Wat een poepie Marieke!! Hij ziet er inderdaad heel flink uit voor nog geen 5 maanden!! :shock:

Jans, van harte gefeliciteerd!!! :dance: :dance:

Pattycoat, indien ik jou nog niet gefeliciteerd had, dan als nog bij deze… :dance: (mijn korte termijn geheugen laat mij soms in de steek… :oops: :oops: )

UberHilde, ik duim voor je…!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :pray: :pray: :pray:

Mim, voor jou komt ook ook weer dichtbij…?! Voor mij ook, maar ik ben bang dat het er niet in zit. Sinds gisteren weer heel ietsjes verkleuring bij afvegen, dus dat zal wel teken zijn dat m’n :twisted: er is met een paar dagen… :cry:

Marieke, wat een pachtig ventje is Wessel geworden…!!