30+ (deel 6) => Amanda en ClaudiaJurgen, gefeliciteerd!!

Nieuw deel, nieuw lijstje…

Meld!



Mooi lijstje Yvonne… fijn dat je het over wilde nemen.

het is op zich wel makkelijk als de namen op volgorde van nod staan, dan weet je wie er in spanning zit die ronde. Maar bijna iedereen heeft een banner volgens mij dus dan kunnen we het daaraan ook wel zien :wink:

Tjonge, wat heb ik veel gemist! Welkom nieuwe aanwas :slight_smile:



Hier slecht nieuws: ben gisteren ongi geworden. Baal wederom als een stekker. Ik heb 't gevoel dat 't pas gaat lukken als we in de zomer minder werk (en dus meer tijd voor elkaar) hebben… We zijn beiden moe en getressed en aan vakantie toe. Dat helpt natuurlijk ook voor geen meter. Tja.



Morgen wordt onze kleine man geopereerd (liesbreuk), dus ook daardoor zijn we best gespannen. Ik probeer natuurlijk relaxed te doen tegen hem, maar intussen… Hopelijk zijn we morgen aan 't eind van de middag alweer thuis met hem. We moeten ons om 10u melden; rond 11u wordt hij (denk ik) geopereerd. Duim maar voor ons!

Oh ja, ben al een paar maanden behoorlijk regelmatig, dus ik zet mijn NOD even op 21 april (onze trouwdatum - zou 't geluk brengen?)

Meld :slight_smile:



En dan ook meteen maar … BIB :mrgreen:

Meld



Pff ik ben best moe en heb op het moment al pijnlijke heupen en ook mijn onderbuik is heel gevoelig

meld BIB



schrijf alleen niet zoveel mee… lees wel alles :slight_smile: big sister is watching you all gne gne gne

:mrgreen:

Meld… en hier nog lang geen BIB te bekennen :mrgreen:



Heb een paar dagen buikgriep gehad, nog steeds niet helemaal beter maar ik hoop dat ik er morgen weer een beetje ben. Kan ik ook eens van dat heerlijke weer genieten!! :?

Mim, hopelijk nu helemaal opgeknapt.



Hilde, trouwdatum… zou wel erg leuk zijn hè… :pray:

En natuurlijk succes vandaag!



Jans, had jij niet gister een gesprek?



Hier alles nog hetzelfde.

Hub heeft een dagje vrij. Nog even relaxen samen :slight_smile:

Ha die zwangeren! Hoe gaat het met jullie??



Pearly, Sproetje en YY, het schiet op he?



Ik heb nu zoiets raars…! :eh:

Sinds 13 maart heb ik lichtjes last van bruinverlies dat niet meer is weggegaan, maar juist sinds afgelopen dinsdag iets meer/dikker is geworden (22 maart) en nu… sinds vandaag ben ik pas echt ongesteld geworden…!!! Ik had juist het idee dat het per vandaag weer over zou moeten zijn…!! :shock: :shock:



Heeft iemand hier ervaringen mee? :wall:

Meld



@Yvonne, sorry geen ervaring mee. Misschien weet iemand anders raad.

BTW mooi lijstje.



@Sproetje, Geniet nog ffies met hubbie.

Ik had gisteren idd een gesprek bij de Gyn. Ze kunnen (nog) niets voor me betekenen. De kans om zwanger te worden via de MMM is niet hoger dan ik tot op heden ben geworden. De Gyn vond mijn regelmatige cyclus wel heel positief en daar hou ik me dan maar even aan vast. Ze heeft me wel uitgebreid aangehoord en goed door gevraagd op allerlei gebieden. Maar ik (en hubbie) heb bij Emma* al diverse onderzoeken gehad en meer kon ze ons op dit moment dan ook niet aanbieden.



@Hilde :hug:



@ aprilmama’s zet h’m op met de laatste loodjes…



Hier ben ik weer aan het onderbroeke loeren. Ik zie nog niks en voel nog niks, maar probeer heel hard met 2 benen op de grond te blijven staan.

nou ik ga ook weer mee naar het nieuwe deel…

hier ben ik met dit mooie weer jammer genoeg aan het werk, vanmiddag lekker wat eerder weg en fietsen met Sidney kan ik toch van het mooie weer genieten.



@sproetje geniet van jullie dagje, op naar het weekend



@uederhilde, sterkte vandaag met jullie kleine man, op dit moment zitten jullie denk ik heel erg in spanning…hier duimen we hard voor jullie.





@amanda hopelijk wordt het geleidelijk minder pijnlijk voor je…sterkte



@Yvonne geen ervaring mee, had alleen na het uithalen van mijn spriaaltje dat het veel langer duurde de bloed verlies dan normaal dus mijn NOD is gokje



@jans ik hoop voor jullie een positieve test. :pray:

@ Hilde, van een liesbreuk bij kinderen heb ik nog nooit gehoord… Mijn vader is er een aantal keren aan geopereerd, maar dat had als oorzaak dat hij vaak te zwaar heeft getild… Heel veel sterkte met de operatie, we denken aan jullie…!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:



Jammer dat je ongi bent geworden… :hug:



@ Mim, hopelijk voel je je weer wat beter… :hug:



@ Jans, spannend…!!! :pray: :pray: :pray: :pray:

Ik meld me ook. :mrgreen:

Vandaag moet ik ongesteld worden, dus dan kan het officiele tellen gaan beginnen haha. Mijn eerste NOD zal dan 22 april zijn.



Wat is nou weer BIB???

Al die afkortingen hier hihi.



Hilde :hug:

BIB = baby in buik :wink:

…en BIA is baby in aantocht.

Maar daarvan is hier nog geen sprake :wink:

ene BUB = baby uit buik… en ook daar nog geen sprake van…



zijn de meldingen van mensen die 37 weken en of langer zwanger zijn een soort van status hoe ver het is…



BIB dus nog niks… BIA we gaan puffen en BUB nouja dan is ie der :slight_smile: :mrgreen:

Ik ben ongi geworden… :frowning:



Ga weer op voor de volgende ronde. NOD 21 april. Wordt het nog net een december beebje… wie weet toch nog een goed 2011…

Jans meid wat balen!!!



Hier weer een gebroken moederhart

Ik weet het echt even niet meer met Myrthe

De koorts is gelukkig de hele dag weggebleven, maar Myrthe is duidelijk niet zoals ze anders is

Ze is heel snel aan het huilen en kan echt niks hebben

Net met eten wilde ze bijna niks eten en na het eten een hele dikke huilbui

Het lijkt alsof ze ergens pijn heeft, maar hebben echt geen idee waar

Net samen onder de douche geweest en weer enorm huilen, gaat gewoon door merg en been

Nu ligt ze op bed en we hebben er maar een zetpil in gedaan

Jans, wat jammer…!! :hug: :hug:



Amanda, wat sneu voor jou en Myrthe… Is ze alleen vandaag zo of al een paar dagen?