30+ (deel 6) => Amanda en ClaudiaJurgen, gefeliciteerd!!

Dat extreme huilen heeft ze alleen gisteren zo gedaan, maar ze is de hele week al dat ze niet veel kan hebben en heeft ze natuurlijk koorts gehad

hallo meiden

zou ik me bij jullie aan mogen sluiten?

ik ben afgelopen donderdag 30 geworden… was voor mij wel even slikken niet dat ik het erg vond om 30 te worden maar meer even emotioneel omdat ik altijd had gezegt dat mijn streven was om voor mijn 30ste mijn gezinnetje compleet te hebben

helaas gaat het niet zo snel als toen met tygo toen was ik na 3 rondes clomid zwanger en nu zijn we al 9 mnd verder en gister weer ongesteld geworden dus weer op naar de volgende ronde



zal me even voorstellen voor degene die mij nog niet kennen



ben renate, 30 jaar en bijna 4 jaar getrouwd met patrick bijna 33

samen trotse ouders van onze kleine/grote man tygo , hij is augustus baby van 2007 dus word dit jaar alweer 4 jaar

we wonen nu nog in zeewolde maar zijn bezig met een woning in hoorn

daar mijn familie daar woont en ik die heel erg mis en dus terug naar mijn roets wil… gelukkig is pat niet zo’n woonplaats gebonden type dus die gaat zonder enig gemopper daar waar ik ga :mrgreen:

verder nog 2 honden , lady ( word 10 ) en shuka (word 9) en 2 katten valentino (aka tino van 8) en chad (van 5)

Poeizie… welkom hier! :mrgreen:

En straks ook in NH :wink:



Ik kwam even kort voorbij waaien.



Jans :hug:



En beterschap voor Myrthe Amanda!



Hier BIB :slight_smile:

Hoi Poeizie, welkom hier.

Mooi Lijstje :thumbup:



Welkom Poeizie, hopelijk is het nou eens snel raak voor jullie :hug:



Beterschap voor Myrthe :hug: :hug:



Ik ben ook snel weer weg, ik voel me niet echt lekker vandaag.

Mijn buik doet raar en ik ben misselijk :sick: Vanmorgen heb ik mijn ontbijt er gelijk weer uitgegooit :sick: De rest is blijven zitten maar niet van harte :roll:

Welkom Poeizie!



Bigsby, balen dat je niet lekker bent! Hier gaat het weer beter hoewel het nog steeds rommelt…



Amanda, gaat het weer beter met Myrthe?



Verder nog weinig puf om uitgebreid te reageren, komt wel weer…

Myrthe had vanmorgen veel troep bij dr oortjes zitten en denk dus dat daar die huilbui van kwam

Denk dat er enorm veel druk op zat en dat hij vanacht opengeknapt is

Vandaag was ze gelukkig weer goed te pas

Ze is nu aan het logeren bij opa en oma omdat wij zo naar een 90’s feest gaan

Amanda, hoe was het feestje?



Ik voel me eindelijk weer goed en heb weer een beetje energie. Het is ook prachtig weer buiten!! Straks even de was buiten hangen en even wat in de tuin rommelen denk ik…

Hier óók aan het genieten van het mooie weer :mrgreen:

Hier ook een lekker luierdagje in de tuin gehad.

Verder nog steeds geen aanstalten… :snooty:

:hug: Sproetje. Je zult toch wel de volgende zijn zeker?? Spannend in elk geval, dat wachten.

Ik moet nog 2 weken, maar ik ben niet zo geduldig.

Ik voel van alles. Al een dag of 4/5 regelmatig krampen in buik en zeurende rugpijn. En vandaag regelmatig héle pijnlijke steken van onderen.



Ach, we gaan maar weer een nachtje slapen. En morgen weer kijken of er nieuws is :slight_smile:



Trusten allemaal!!

Hier in ieder geval niet… BIB… :wink:

goedemorgen



ben sinds maanden niet meer zo ongesteld geweest

hopelijk werpt het zijn vruchten af deze maand :pray:

morgen weer beginnen met clomid



gister genoten van het weer

en een beetje rond gehangen… echt een zondagse rustdag

ben nog 2 dgn vrij dus ga er nog even van genieten

woensdags zit ik altijd op school en donderdag weer aan de bak

Zo het weekend is weer voorbij, lekker rustig weekend gehad hier en vandaag weer werken





@sproetje ik zie dat het nog steeds BIB is, nou het is nog een lange dag dus vandaag kan nog gebeuren.



@Amanda sterkte nog met Myrthe hopelijk gaat het nu alweer een stuk beter



@Poeizie welkom hier :d



@Mim75 en Bibsy sterkte nog, gelukkig voelen jullie je in ieder geval wat beter.



@

YY en Sproetje… 'k ben benieuwd wanneer het gaat gebeuren… Geniet nog van de laatste dagen… Jullie hebben in ieder geval mooi weer! :dance:



CJ, jij zit op het wachtbankje zo te zien… Spannend hoor…!! :thumbup: :thumbdown:



Voor diegenen die moeten werken… werk ze!

Poeizie welkom :smiley:



Guts sproet, loop jij zomaar overtijd? :lol:



Sorry hoor meis maar moest er even om lachen, omdat je er eigenlijk toch wel iets vanuit ging dat ook deze wat eerder zou komen :lol: :hug:

Ja idd… :wink:



Maar nu denk ik dat ie er helemaal niet meer uitkomt :shifty:

Jawel hoor, je weet hoever ik beide keren overtijd ben gegaan he :wink:

sproetje doe jij is bevallen joh :wink: je loopt overtijd…



YY hier het zelfde, veel drukkende pijn vanonderen… en af en toe lichte krampjes in mijn zij en bij mijn navel… maar tis echt heel kort en hoef het niet weg te puffen… nou ja sommigen weln…



maar het rommelt wel in iedergeval…



dus BIB voor mij ook

Sproetje, hmm het kan niet eeuwig blijven zitten, maar goed hopelijk is het morgen DE dag :pray: :pray:



Pearlie, oh spannend hopelijk zet het door :pray:



YY, hopelijk hoef jij ook niet lang meer te wachten :pray: :pray:



Ik heb vanmorgen mijn blauwe flessen uitgezwaaid :dance: :dance: