Lol, bigsby jij zwaait ze uit en ik verwelkom ze
Over 10 weken ben ik ook vast wel blij dat ik ze uit kan zwaaien
Ik moet ze alleen zelf omruilen bij een verzamelpunt bij ons in de buurt
Amanda, bij ons was de deal dat ik ze vulde en hub ze wegbracht.
Prima deal :mrgreen:
Haha, dat kan, maar denk niet dat ik hub zover krijg
Wat balen dat je ze zelf weg moet brengen :? Ik zie mezelf al fietsen met 2 kratten :lol:
Hub heeft nl altijd de auto mee.
Maar goed ik ben zo blij dat ik er klaar mee ben.
Ach, het is maar een minuut of 5 rijden, dus vind ik het niet zo’n grote ramp
YY, ik heb sinds vanmiddag ook wat krampen.
Maar echt heel weinig, dus zullen wel voorweeën zijn ofzo.
Ben ik van Femke ook niet gewend, dat zette toch wel gestaag door :think:
Tjonge… Ik kan ondanks m’n vermoeidheid niet slapen, dus dan maar een kort verslagje…
Kick werd dus vrijdag geopereerd. Een waterbreuk/dreigende liesbreuk, dachten ze. (Dat komt trouwens heel veel voor, vooral bij jongetjes! Echt een lopende-band operatie… Maar bij ons ging 't net effe anders. Zoonlief is allergisch voor soja, daarom moest hij een ander narcosemiddel. Ik hoorde de anaesthesist nog overleggen over de dosering (arts-assistent) en ik dacht nog “als dat maar goed gaat!” Nou, het ging dus niet goed - ze hebben 'm per ongeluk een veel te hoge dosering gegeven en hij was nog ruimmeen uur na de narcose niet bij. Toen hij even bijkwam, spuugde hij gal, tot vier keer toe, en daarna zakte hij weer weg in een diepe slaap. Hij zou eigenlijk alleen een roesje krijgen en direct na de operatie weer bijkomen. Hij sliep zelfs zo lang, dat ze al begonnen over “misschien moeten we hem maar opnemen” omdat de dagbehandeling om 17u sluit… We waren echt bang natuurlijk.
Gelukkig kwam hij bij de zoveelste check van de hoofdanaesthesist echt bij - alert en pratend. Ben nog nooit zo opgelucht geweest! Nou ja, na de drie dagen durende geboorte misschien… We mochten uiteindelijk toch naar huis, en thuis heeft hij in een avond gegeten wat hij normaal op een hele dag wegwerkt, niet normaal meer! Was natuurlijk ook al bijna 24 uur nuchter…
Nu zijn we klaar met de pijnstilling (evt morgen nog wat paracetamol), maar het is echt heftig geweest. Elke vier uur een of twee zetpillen. En ik heb al een week niet goed geslapen, dus ik zit er aardig doorheen. Zoonlief rent alweer rond en speelt buiten gelukkig goed afgelopen dus… Pfffft. Nou, ik heb 't van me afgeschreven, hopelijk kan ik nu eindelijk slapen.
Jeetje, dat vind ik nogal een grote fout hoor!!
Gelukkig is alles verder goed gegaan en mocht Kick dezelfde dag nog lekker mee naar huis
Pffff… gelukkig is het goed afgelopen…!!
Hoi Meiden ik breek even in met super leuk nieuws over Sproetje!
Ze is vannacht om 4.32 uur bevallen van hun zoon Lars! Het is heel snel gebeurd. Met 1 perswee is Lars gekomen. En Femke lag gewoon nog te slapen!
groetjes!!
Wow!! Sproetje, van harte gefeliciteerd!!! :dance: :dance: Wat ontzettend snel zeg!! 8)
Sproet gefeliciteerd meis met jullie Lars :inlove: :inlove:
Toch nog vlot gegaan dus, nu lekker gaan genieten :-*
Samm dankjewel voor de bub-melding :-*
yay sproetje gefeliciteerd met Lars…
hier is het nog steeds lichtjes aan het rommelen maar nog steeds niks…
dus wederom weer een BIB
Sproetje, gefeliciteerd!! Dat is vlot gegaan zeg!!
Pearlie, nu jij!! :thumbup:
Gefeliciteerd sproetje. Lars wat een leuke naam…
Gefeliciteerd Sproetjes met je prachtige kerel. Hopelijk gaat alles goed met jullie allebei!! :dance:
Pff, wat een grove fout Hilde.
Gelukkig dat het allemaal goed is afgelopen.
Jippie, goed gedaan Sproetje!!!
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje
Goed ook dat Femke er gewoon om door is blijven slapen
Die zal zeker wel raar hebben staan kijken toen ze wakker werd hihi
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Sproetje :dance: :dance:
Hilde, gelukkig dat ondanks alles het goed gaat met Kick :dance:
Ik kan me voorstellen dat jij nog wel ff bij moet komen :hug: :hug:
van Harte gefeliciteerd Sproetje met jullie zoon Lars :d