Ik meld me hier ook weer!
Yvonne je mag mijn uitgerekende datum op 3 augustus 2011 zetten hoor
Sproetje, gefeliciteerd met jullie zoon. Die was er snel zeg! :shock:
Hier verder geen nieuws, alles gaat eigenlijk gewoon goed
Hoi Alicia, ik zal vanavond het lijstje bijwerken en jou met datum op de juiste plek zetten…
Heb je binnenkort nog een echo gepland staan?
Dankje!
We hebben op 29 april een 3D/4D pretecho
Leuk!! Jammer dat het nog even duurt… :inlove: :inlove:
Hoe is het met Pearlie? :think:
Hier gaat alles wel z’n gangetje. Vind het nog steeds vreemd dat ik 3 weken geleden maar zo kort ongesteld was maar heb ook niet het gevoel dat ik zwanger zou kunnen zijn. Heb via internet wel van die goedkope dipsticks (ovu en zwangerschaps) gekocht. Kan ik eens wat testen zonder dat het gelijk zo duur wordt
Mim, ik ben benieuwd wat jouw ervaring ermee is. Ook ik ben nu met die dingen begonnen…
Pearlie en YinYang meldplicht!!
Alicia ook alweer 22 weken :shock:
Hoe voel je je?
Ik ga NU eens wat nieuwe foto’s van Wessel in zijn topicje zetten, even een paar leuke uitzoeken.
BIB.
hij is mooi ingedaald en hij is rustig… hij liet nog ff duidelijk weten op de echo dat hij toch echt een jochie… zijn balletjes vol in beeld. lol
tis echt afwachten… hij is wel rustig met af en toe een kriebel… en heb energie voor 10…
Je ziet ook wel dat ze vlak voor de bevalling rustiger zijn, en toch wel fijn om te weten dat het toch een jongen is he hahaha, anders zit je straks met al dat blauw :lol: :lol: :lol: :lol:
hij had net wel ff de hik… en die vind ik echt nooit zo prettig…
blauw is ook wel mooi voor een meisje… hehe…maar we vonden het wel grappig… plop 2 balletjes vol in beeld…
Ja mooi is dat he, hadden wij ook geregeld.
Nou nieuwe Wesselspam in zijn topicje
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=96674
Luca had ook zovaak de hik, vooral raar toen hij ingedaald was :lol: :lol:
Ik voelde de hik dus in mijn liezen :lol: :lol:
Mim, ik vond die dipsticks altijd heel fijn, ik heb ze jaren gebruikt.
Ik heb die dipsticks de vorige keer ook gebruikt maar mijn cyclus gaf toen eigenlijk weinig verrassingen en ik kon altijd zelf ook goed merken dat de ovu er aan kwam. Het was vooral een goede bevestiging. Maar omdat het nu zo rommelig is kan het nooit kwaad om de boel wat extra te testen :mrgreen:
Marieke, leuke foto’s! Wat een heerlijk ventje is het toch…!! :inlove: :inlove:
Sproetje gefeliciteerd!! Stoere naam ook
Ik ben nog steeds niet bijgekomen van het ziekenhuisavontuur… Gelukkig is Kick alweer helemaal hersteld. Alleen nog een klein pleistertje op z’n onderbuik. Morgen gaat hij voor 't eerst zonder ons bij oma logeren, spannend! En wij gaan lekker uit eten, en uitslapen zondag, jippiiiiieee! En klussen natuurlijk Geen idee op welke dag we nu zitten, maar ach… Oefenen kan geen kwaad
Fijn weekend allemaal!
Hilde, veel plezier!
Hilde, veel plezier en succes!! :dance: :dance:
Gelukkig dat het alweer beter gaat met je zoontje. Toch wel spannend zo’n logeerpartijtje… :thumbup: :thumbdown:
Lekker uit eten geweest Hilde? Alles goed gegaan?
Ik ben gisteren weer ongesteld geworden. Echt vreemd. Als ik uitga dat de vorige bloeding (die maar 2 dagen duurde) een ongesteldheid was dan zat er nu maar 23 dagen tussen (en daarvoor dus 17) terwijl ik dus een cyclus gewend ben van bijna 5 weken… :think: Toch maar wat minder van een vruchtbare week uitgaan want dan zit ik er mooi naast natuurlijk!
:eh: Dit is heel vreemd… :think: Of toch maar even testen…??
Volgens mij ben ik nu toch echt wel ongesteld dus testen zal niet zo heel veel zin hebben lijkt mij… Misschien is er toch wel iets gebeurd en is het niet goed gegaan… Maar goed, vandaag of morgen ontvang ik die dipsticks en daar zitten ook 9 zwangerschapsticks bij dus dan kan ik het wel eens uitproberen