30+ (deel 6) => Amanda en ClaudiaJurgen, gefeliciteerd!!

Mim, Ik zou gewoon 1 1/2 week wachten en dan beginnen met de ovulatietesten, zo zie je snel genoeg hoe of wat.

Pff, Mim wat een gedoe weer zeg met je cyclus… :thumbdown: vervelend hoor. Zou inderdaad dan maar ovulatietesten gaan proberen, dan krijg je er misschien wat meer inzicht in. :think:

Hoi meiden, de logeerpartij was een succes, al was hij gisternacht wel een beetje van slag :slight_smile: Maar hij wil gauw weer! Gelukkig maar, want we hebben in mei en juni nog twee bruiloften in 't buitenland…

Onze date was super! Lekker Japans gegeten, mmmm… Uitgebreid bijgekletst - we hebben daar normaal veel te weinig tijd voor. En natuurlijk geoefend :slight_smile: 's Ochtends kreeg ik ontbijt op bed, de schat!

Mim, jeetje wat naar nou weer. Ik duim voor je voor de volgende ronde… Of misschien toch…?

Hilde, wat fijn dat de logeerpartij zo’n succes was…! :clap: :clap: En ook zo’n fijne afsluiting van de dag… :wink:

Mim, ik zou het toch in de gaten houden… Die twee keren zo kort op elkaar lijkt mij niet echt normaal… :eh:

Hilde, wat fijn dat het allemaal goed is gegaan en dat jullie zo lekker uit zijn geweest! :thumbup:

Hier is de ongi weer niet zwaar maar toch wel zo duidelijk aanwezig dat ik met niet kan voorstellen dat het iets anders zou kunnen zijn :think:

Dan zou ik dit gewoon als een nieuwe ronde rekenen, des te eerder kun je beginnen met testen :wink:

Jeetje wat balen van je ongie en ook balen van je rare cycles!!

Hopenlijk kun je wat met de ovutesten!!

Wat is het hier rustig… :think: Heeft niemand iets te melden en zit er niemand dicht tegen NOD aan??

Hier even weinig tijd voor kok. Uberhaupt voor iets anders dan voeden :roll:

Dat is het enige dat even niet zo soepel gaat.

Verder gaat het hier prima, zowel met mij als met onze kanjer :inlove: :inlove:

Jammer dat het voeden niet zo lekker gaat… Hoe reageert Femke op de kleine Lars??

Tot nu toe vindt ze hem lief, leuk en schattig (wat hij natuurlijk ook is), maar mijn man is er steeds als zij thuis is. Dus toch nog steeds aandacht van een van ons. Straks in mijn eentje met twee daar zie ik wel een beetje tegenop. Femke is behoorlijk rebels als je haar niet kort houdt en ze heeft natuurlijk gauw genoeg in de gaten wanneer ik even ‘niks kan’ omdat ik aan het voeden ben. Maar komende week is hub ook nog vrij op dinsdag en vrijdag, dus hopelijk loopt het voeden daarna ook wat soepeler en dan ben ik zelf vast ook wat relaxter met de rest.

Och Sproetje, daar heb je je handen wel vol aan zeg…!! Dat is wel even vervelend. Gelukkig is jouw man volgende week ook nog een paar dagen thuis…

Van mij uit ook weinig te melden. Ik zou vermoeden dat ik nu aan het begin van een nieuwe vruchtbare periode zit, maar heb gisteren getest en dat was zo blanco als wat…! :eh: Ik zal de komende paar dagen maar blijven testen, kijken wat de dipstick aangeeft… Intussen natuurlijk blijven oefenen…

Sproetje, hopelijk gaat het voeden snel beter.

En ik kan me voorstellen dat je er tegenop ziet als je man weer aan het werk moet, maar misschien valt het allemaal heel erg mee. Al moet ik eerlijk zeggen dat ik daar straks ook wel tegenop zie, al gaat Luca niet lang daarna naar de basisschool.

Lees net dat Pearlie inmiddels is bevallen van Bram!

Pearlie en man gefeliciteerd en lekker gaan genieten :inlove: :inlove:

Ik was jullie kwijt :oops: .

Heb wel zo veel mogelijk even nagelezen, maar ik ben het alweer kwijt :oops:

Hier in ieder geval een BIB. Zodra ik mijn ks heb gehad, zal ik mijn BUB melding wel melden.

Pearlie, gefeliciteerd! Stoere naam hoor :slight_smile:

Sproetje, ik weet niet hoe moeizaam het gaat met de voedingen, maar misschien is een lactatiekundige iets voor je? Ik heb toen heel veel baat gehad bij 1 consult, en dat kostte maar een paar tientjes. Wordt vaak ook vergoed via de verzekering… Wat is precies het probleem?

Vandaag hadden we een spannende dag: Kick ging voor 't eerst wennen op school! Het ging heel goed, alleen was hij wel even huilerig toen ik 'm bij de crèche afleverde. Daar ben ik dus nog een kwartiertje gebleven. Toen speelde hij alweer fijn en zwaaide me rustig uit… Wat een bikkel hè. Ben supertrots op 'm! Vrijdagmiddag weer wennen - dan zal hij wel moe zijn ook. Even kijken hoe 't gaat.

Hier nog druk aan 't oefenen. Wel drie dagen overgeslagen wegens drukte, boehoe… Maar verder om de dag. Goed bezig :wink:

Oh en Patty: wanneer is de ks gepland?

@UeberHilde wrote:

Oh en Patty: wanneer is de ks gepland?

Dat weet niemand :wink: Alleen mijn so,want die moeten Damian opvangen.

Dus geduld hebben :-*

@Marieke_5000 wrote:

Lees net dat Pearlie inmiddels is bevallen van Bram!

Pearlie en man gefeliciteerd en lekker gaan genieten :inlove: :inlove:

:clap: :clap: GEFELICITEERD PEARLY!! Geniet van jullie zoon Bram!! :inlove: :inlove: :inlove:

Pearlie, gefeliciteerd met Bram!!

Hilde, wat stoer van Kick!! :thumbup: