Pearly van harte gefeliciteerd met bram :dance:
@Pearlie: Gefeliciteerd met je mannetje. :inlove:
@Sproetje: Vervelend zeg. :hug:
Hier weinig nieuws eigenlijk. Door het stoppen met de pil is de boel behoorlijk van slag. Ik heb allerlei rare uitvloeiing gehad en veel buikpijn, volgens mij moest het van binnen flink opgeschoond worden.
Ik geloof ook niet dat het deze ronde iets gaat worden, dus nu is het wachten op mn ongi en dan hopen dat er een gezonde cyclus komt.
Pearlie, gefeliciteerd met Bram! Wat een mooi mannetje zeg :inlove:
:inlove: :inlove: :inlove:
Gefeliciteerd!!
:inlove: :inlove: :inlove: :inlove:
Wat een moppie :inlove: :inlove:
Ohh wat een heerlijk mannetje Pearlie…
Ik wil ook… Ik zit weer op het wachtbankje.
Verder is het hier een beetje druk. Ik lees wel steeds mee maar ik schrijf niet zo veel…
Pearlie, gefeliciteerd! Wat een prachtkind
Patty, wat spannend
Hier zitten we weer op 't wachtbankje… Duimen!
Ik ga weer duimen Jans en Uberhilde
@bigsby wrote:
Ik ga weer duimen Jans en Uberhilde
Ik doe mee!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Dakje wel Bigsby en yvonne :inlove:
Het is de laatste kans voor een 2011 beebje… precies op 31 december :mrgreen:
Ik ben nu 2 maanden aan het temperaturen geweest. Alles ingevuld op fertilityfriend punt com. En ik moet concluderen dat ik toch een wat latere eisprong heb…
Ik vind het toch wel nuttig om mijn cyclus beter te leren kennen. Ik wilde er nog 1 of 2 maanden mee door gaan en dan weer los laten. Ik heb een regelmatige cyclus dus dat kan goed. Ik heb gewoon weer meer geleerd over me zelf :mrgreen:
Oeps hilde zet 'h op. :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
ik duim ook mee! :thumbup:
En ook hier draaien de duimen volop
Ook ik duim mee!!!
Nou met al die duimen zou het moeten goedkomen toch
Schoonzus is vannacht bevallen van een meisje, ze was net iets van 38 weken zwanger. Was heel grappig want ze stond pas voor volgende week vrijdag op de lijst voor een ks :mrgreen: maar goed ze kreeg vannacht weeen dus moest ze gelijk onder het mes. Morgen gaan we op kraamvisite, ben zooo benieuwd naar de kleine meid :inlove:
Bigsby, van harte gefeliciteerd…!! Heel veel plezier morgen! :inlove: :inlove:
Super zeg! gefeliciteerd met je nieuwe nichtje :inlove:
Zo zie je, die kleintjes doen wat ze zelf willen