Ook nog wat duimpjes van mij erbij :mrgreen: :mrgreen:
Bigsby, gefeliciteerd met je nichtje! Leuk hoor
Bedankt voor het duimen allemaal (en zet 'm op, Jans!) Ik heb buikpijn en pijn in m’n onderrug, dus ik vrees 't ergste Maar we proberen nog even positief te blijven…
Hopelijk zet het niet door Uberhilde
vanmiddag hebben we de kleine meid gezien :inlove: ze is echt nog zo klein :inlove:
Kop op Hilde…! Blijf moed houden!
Leuk he Bigsby? Over een poos kun je je eigen kind in de armen sluiten… :inlove: :inlove:
Yvonne, als de tijd zo hard blijft gaan als nu dan duurt het idd niet lang meer :mrgreen:
@bigsby, wat heerlijk, weer een kleintje ff vast houden.
@hilde, :hug:
Heel erg bedankt voor de duimpjes. Het zou bij mij best wel eens gewerkt kunnen hebben. :shifty: Ik ben namelijk al 4 dagen misselijk… :think: En ik bedoel dan wel zo’n echte vage zwangerschapsmisselijkheid, bij een legers maag en geurtjes…
Ik vind het allen wen beetje vroeg. Bij Lotte en Emma* kwam het pas rond de 6/7 weken…
Ik probeer nog met 2 voetjes op de grond te blijven staan, maar ik weet niet echt of het lukt… :mrgreen:
Jans spannend meid!!!
Dus de tijd gaat straks nog sneller, nou ik hoop het echt, vind het nu echt kruipen
Zit ook echt in mijn onzekere periode
Heb heel veel last van duizeligheid, vanmorgen hierdoor ook zien naar huis gegaan
Och Jans, wat spannend…!!
Alle dames op het wachtbankje mijn duimen draaien voor Jullie.
Bigsby gefeliciteerd met je nichtje.
Hier gaat het lekker. Lig op het moment in het ziekenhuis. Afgelopen vrijdag is mijn zoon Ryan met een geplande keizersnede geboren om 15.41 met 38 weken net een geboortegewicht van 4070 gram.
Ik zal van de week mijn moppie even spammen.
Alle dames op het wachtbankje mijn duimen draaien voor Jullie.
Bigsby gefeliciteerd met je nichtje.
Hier gaat het lekker. Lig op het moment in het ziekenhuis. Afgelopen vrijdag is mijn zoon Ryan met een geplande keizersnede geboren om 15.41 met 38 weken net een geboortegewicht van 4070 gram.
Ik zal van de week mijn moppie even spammen.
Pattycoat, gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon en broertje Ryan!!
Nu lekker bijkomen van de ingreep en genieten van elkaar
Pattycoat, van harte gefeliciteerd!!! Geniet ervan. :dance:
YingYang, voor jou kan het ook ieder moment zover zijn zo te zien…? :dance: :dance:
Pattycoat, gefeliciteerd met Ryan!!!
Hilde… ik duim voor je :thumbup:
Jans, ik ben erg benieuwd of je het goed voelt of niet. Wat is dat toch een irritante spanning die laatste paar dagen… :shifty:
Wij zijn in ieder geval ook redelijk goed bezig. Heb al 5 ovu stickjes liggen en de laatste lijkt wel iets donderder te worden, toch nog maar een paar dagen volhouden. Heb m’n banner op 28 dagen gezet maar ik heb dus geen idee of dat klopt…
Spannend Jans… :thumbup: :thumbdown: :thumbup:
Pattycoat gefeliciteerd met jullie zoontje Ryan :inlove: :inlove:
Lekker gaan genieten!!!
Jans oehhh spannend
Monique gaat snel he, ik vond de tweede zwangerschap ook veel sneller gaan en de tijd erna gaat ook zo snel, Wessel is alweer bijna 5 maanden :shock:
YY kom op meis
Ohh meiden sorry voor dit echo berichtje…
Maar ik trek de spanning bijna niet…
De misselijkheid is echt net zo als bij Lotte en Emma*. Komt om 10 's morgens op en dan moet ik regelmatig een kleinhapje eten. Bij Lotte en Emma* begon het alleen pas met 6/7 weken :think:
Ik was bang dat het misschien van de vorige ronde was. Ik was namelijk veel minder ongi geweest dan normaal, maar de test was niet positief dus het is echt niet van de vorige ronde…
Inmiddels zijn mijn borsten geexplodeerd. BH knelt… 8)
Nu moet ik wachten tot zaterdag (NOD). Hoe kom ik mijn dagen door… :wall:
Ik wil er pas ingeloven als ik een positieve test heb… Anders wordt het gat zo diep… :oops:
Eens kijken of mijn werk wat afleiding kan bieden :roll:
Pattycoat, gefeliciteerd met jullie zoontje Ryan! :inlove: Nu lekker genieten.
Jans, nog even volhouden :thumbup:
Jans, we leven allemaal zeer met je mee…!! Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: tot ik erbij neerval…
Ooh spannend Jans
Dat honger/misselijkgevoel is bij mij echt een zw.kwaaltje
Jans, zo lang kun je ons toch ook niet in spanning laten?? :naughty: :lol:
En je banner heb je ook een dag opgeschoven
Hopelijk vind je inderdaad wat afleiding, maar ik kan me nog wel herinneren (vooral van de eerste keer) dat je nérgens anders aan kunt denken. Ik ben op mijn werk nog nooit zo niet-productief geweest volgens mij :mrgreen: