Ik ben idd heeel erg niet productief :oops:
Ik had mijn banner opgeschoven omdat ie niet klopte… Ik wilde geen valse verwachtingen wekken…
Jans, als het je zo erg bezig houdt… Waarom dan niet gewoon al eerder testen? Nee heb je, ja kan je krijgen! Voor hetzelfde geldt is-ie wel al positief en land je weer een beetje met beide benen op de grond. En zo niet, dan wacht je tot je NOD…
Ik heb nu een aantal van die goedkope dipsticks liggen, juist om eens wat eerder te kunnen testen…
Pattycoat ik ben je helemaal vergeten te feliciteren. Geniet van je kleine.
@min, ik heb gisteren getest :oops: (negatief) veel te vroeg natuurlijk, maar kon me echt niet inhouden.
Nu wil ik niet voor woensdag testen. Heb de kruitvat testen liggen… maar ik verwacht er niet zo veel van, normaal test ik pas 4 dagen na NOD positief.
Ik moet gewoon geduld hebben…zucht…
Pattycoat, van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Ryan :dance: :dance:
Jans, ik blijf duimen voor een positieve test
Mim, nog ff doorgaan dan zie je de dikke vette positieve streep vanzelf
Marieke, ja het gaat hard ineens, bij de eerste is het toch anders. Nu ben je ook veel drukker en wordt je ook meer geleefd.
YY, kom op nou is het jou beurt om te bevallen :mrgreen:
Hier (nog) BIB.
Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest.
Bloedgeprikt en CTG gehad en toen aaneensluitend gesprek met de weekgynaecoloog die ook dienst heeft op de verloskamers deze week.
Viel eigenlijk ook over de uitgerekende datum omdat ik zwanger ben geworden dmv IUI, want doordoor weet je eigenlijk precies wanneer de bevruchting heeft plaatsgevonden.
Ik ben dus gewoon al wél 41 weken zwanger!! Hij heeft een echo gemaakt om te kijken hoe ons manneke het maakt. Zit nog goed in het vruchtwater, en ligt netjes met zijn koppie flink ingedaald. En … vond het ook een heel goed idee om in te gaan leiden. Hij zei:“Het is een mooi, flink kind.”
Dus gevraagd wat 'ie precies dacht. Hij dacht zo 7,5/8 pond. Das dus absoluut iets anders dan ze hadden geschat bij de laatste echo, 6,5/7 pond.
Hij heeft direct met de verloskamers gebeld of er morgen plaats is. En dat is er!!
Moet eerst om 6.30 voor de zekerheid even bellen of niet toevallig de herberg vol is, maar hij verwachtte het niet. Dan moeten we ons om 7.15 uur melden.
We hebben net voor de laatste keer met zijn tweetjes gegeten. Raar idee hoor. Binnen heel kort zijn we gewoon met zijn drietjes
Kymm is mijn buddie. Dus ik hoop dat ik morgen héél spoedig aan haar kan doorgeven dat ons manneke is geboren.
Tot snel dames!!! Ben heel benieuwd hoe het nu met Tijgertje is
Pattycoat, gefeliciteerd! Wat heerlijk dat hij er is. Ik hoop dat je snel herstelt van de ks.
Jans, meid wat spannend!
YinYang, wat komt 't al dichtbij! Spannend hoor.
Hier nog geen menstruatie, maar dat zou ook wel erg vroeg zijn, helemaal voor mij! Op donderdag is onze trouwdag (en NOD), maar ik ben nu zo druk bezig met ons binkie dat ik niet zoveel tijd heb om erover te piekeren… Wel nog buikpijn en lage rugpijn (maar niet zo hevig als met de innesteling destijds), dus ik weet niet wat ik ervan moet denken. Ook ik barst uit m’n bh, maar dat heb ik ook als ik ongesteld moet worden… Kortom, twijfel alom.
Vrijdag probeer ik tussen de bedrijven door even met hubby te lunchen om onze trouwdag te vieren (hij moet werken op de 21ste), en als ik dan nog niet ongesteld ben, ga ik maar 'ns een test kopen… We blijven duimen!
Heel veel succes morgen YY, hopelijk heb je je mannetje snel in je armen :inlove:
Raar idee h’e dat je nu ineens precies weet wanneer hij komt :lol:
YY heel veel succes morgen meis!!!
Weet je al hoe ze in gaan leiden?
En ja is inderdaad een gek idee dat je heel binnenkort zomaar met z’n drietjes bent :inlove:
YY, heel veel succes!! Ik duim voor je… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :inlove: :inlove:
Hilde en Jans,
Mim, nog even volhouden… en dan kun je ook testen…
YY succes!!! :thumbup:
Hmmmm… :think: hele dag al misselijk en last van m’n buik… Ik hoop dat het een goed voorteken is… Of… heerst er een virus?? :shifty:
Update Yingyang (even gekopieerd van de 9mnd-mama’s):
Om half 2 was de bmm bijna verstreken en hebben ze de vliezen kunnen breken. Een half uur later had ze 2 cm ontsluiting.
Ze had behoorlijk last van de rugweeen.
Ik hoop op een goed voorteken, en ik blijf voor je duimen
@ Yvonne :think: wat voor virus bedoel je…? :mrgreen: nu ook duimpjes voor Jou…!
@YY zet 'h op… Ga zo nog ffies bij de april mama’s geuren…
Buikgriep of zoiets…? Wellicht iets verkeerd gegeten? Over datum? Ingrediënten waar ik niet tegen kan? Voorgaande twee dagen rare soort van buikloop gehad en vandaag alleen misselijk en een gevoelige buik…
Jans, ga je zaterdag testen? Ik :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: voor je…!
Er zijn meer die haar NOD bereiken dezer dagen… Ik duim ook voor jullie…!!!
BUB
Net even snel bij YingYang geweest in het ziekenhuis.
Om 20.44 uur is Mees geboren.
Een perfect gaaf mannetje van 3140 gram.
Met moeders en kind gaat alles goed.
WHAAAA, Yingyang van harte gefeliciteerd met MEES!! :dance: :dance: :-*
YY, van harte gefeliciteerd met de geboorte van Mees! :dance: :dance:
Daar is 'ie dan, YY gefeliciteerd met jullie MEES :dance: :inlove:
YY gefeliciteerd met Mees. Lekker genieten.
YY Gefeliciteerd met jullie zoon Mees