Marieke, wat een stoere grote vent is hij al :inlove:
Hilde, ik blijf voor je duimen
Jans… gefeliciteerd!!!
Had je gevoel het toch goed, alleen de test nog niet
Super joh :dance: :dance: :dance:
Claudia, jij ook gefeliciteerd met je zwangerschap.
Meteen raak toch?
Marieke, wat gaat het dan hard inderdaad zeg.
Wij maken al een stuk minder foto’s dan bij Femke.
Aan de andere kant wel overzichtelijk zo, want al die foto’s van haar ga ik toch niet inplakken. Moet nog heel wat gewist worden.
Lang leve het digitale tijdperk ha ha.
Hier een nachtvoeding minder gehad vannacht. Betekende wel dat ik kon kolven, omdat hij nu maar aan 1 kant had gedronken.
Tepelkloven gaan maar niet over, bv is nu echt even niet zo leuk
Heb al drie weken pijn en ik zie nauwelijks verbetering.
Lars is ook mega verkouden dus dat is erg sneu.
Verder is het genieten hoor :inlove:
hier een dagje vrij gehad, en een bad day pfff ben moe en het wil maar niet vandaag gelukkig werkt Sidney mee die is lekker zelf aan het spelen en nu ligt ze even op bed.
@sproetje het was inderdaad de eerste keer gelijk raak, het was echt een verrassing.
balen zeg van je tepelkloven kan me voorstellen dat de BV nu geen pretje is
@pattycoat gefeliciteerd
@Jans we zitten samen in december mama’s
@ueberhilde we hopen hier vreselijk met je mee
@Marieke leuke foto hoe oud is hij ?
@
Claudia morgen wordt hij 5 maanden :inlove:
Sproetje, wat balen dat je tepelkloven maar niet overgaan
wat als je nou eens wat meer gaat kolven en minder live voeden? dan schijnt het beter te helen…
Ik neem aan dat je alle zalfjes al geprobeerd hebt?
Check in: nog steeds niet ongesteld. Blijven duimen, dames! Als er dinsdag nog niks is, ga ik een test kopen. Het gekke is: ik voel me totaal niet zwanger, en toch heb ik hoop…
Hilde, ik hoop het voor je…!!
Hilde, we duimen gewoon nog even door voor je hoor!
Bigs, ik twijfel of het niet misschien spruw is. Dan schijnen je kloven ook niet te helen en het voelt na het voeden nog een tijdje branderig.
Maar Lars heeft het in ieder geval niet :think:
Jans meid,van harte gefeliciteerd!!!
Helaas pindakaas… Op naar de volgende ronde. Ik kan wel janken…
Sproetje, mijn zoon had ook geen zichtbare spruw, maar ik had heel veel pijn bij het voeden. Mijn tepels waren een heel klein beetje roze en glanzend. Vraag anders je huisarts om een receptje, en inderdaad zo af en toe kolven om de boel wat te laten helen. Voeden hoort geen pijn te doen! Sterkte ermee.
Oh Hilde, wat is dat elke keer toch weer balen!! :hug:
Hilde, wat balen weer…!! :hug: :hug: :hug:
Mim, jij bent de volgende :dance: Ik hoop het zo voor je!!
Jans, wanneer ben je eigenlijk uitgerekend?
Hilde wat balen. Kan me voorstellen dat je wel even kan janken :hug:
@Hilde :hug: Het is zo frustrerend als je het zo graag wil…
@Yvonne, Als het goed is ben ik 31 december uitgerekend. Dus nog net 2011 :inlove:
Morgen mijn leidinggevende op de hoogte brengen. Ik kom voor mijn werk nog wel eens op een rioolwaterzuivering. En als ik zwanger ben mag ik daar niet meer komen. Dus dan moet ik mijn leidinggevende op de hoogte brengen dat ik een project niet meer kan doen :mrgreen: En ohhh wat vind ik dat erg :liar: Het was een stom project dat ik van iemand had overgenomen omdat hij wegging.
Ik ga zometeen secret story kijken en vrij snel daarna naar bed. De moeheid begint al aardig te te slaan :inlove:
Sproetje, ow ik heb ook een keer spruw gehad, bij mij zag je niks maar het deed zeer elke keer als ik ging voeden. Luca had het ook en bij hem zag je het heel duidelijk in zijn mond.
Hopelijk is het snel weer over bij jou :hug:
Hilde, wat balen zeg! :hug: :hug:
Oh Hilde wat sneu :hug: :hug:
Wessel zijn eerste tandje is vandaag doorgekomen :shock:
Ohhh Marieke, wat snel!! :shock: Hij moet nog wel een beetje baby blijven hoor!!
Yvonne, ik heb m’n banner op 28 dagen gezet terwijl ik nooit een cyclus heb van 28 dagen maar meestal van 30+. De afgelopen maanden was het alleen veel korter dus vandaar 28 dagen. Wat betreft de ovutesten zou ik denk ik rond 3 mei ongesteld moeten worden…
Marieke, ahhhh wat lief zijn eerste tandje :inlove:
Mim, ik blijf duimen
Hee Bigsby, hebben jullie deze week de 20 weken echo?? Gaat toch wel snel he!!
Hoi Marieke, dat gaat wel snel hoor…!
Bigsby, spannend hoor zo’n echo! Alicia heeft deze week een pretecho zag ik zojuist…
Mim, al duurt het nog even…, ik blijf voor je duimen… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: