30+ (deel 6) => Amanda en ClaudiaJurgen, gefeliciteerd!!

Wij hebben vanavond de 20 weken echo :shifty:

Oh Monique wat zul jij gaan stressen vandaag :hug:

Willen jullie weten wat het is?

En zoja mogen wij het dan ook weten :angel:

Maar op de helft alweer, meid wat gaat dat hard!

Ik heb trouwens eindelijk mijn bevalling opgeschreven, had daar echt even tijd voor nodig om alles in mijn hoofd te verwerken. Voor degenen die het willen lezen, het staat bij kraamtijd.

Mooi opgeschreven Marieke… Ik hield het niet droog (maar ben ook een jankerd eersteklas…)

Zo, ben ik ook weer eens… :oops:

YY nog gefeliciteerd met de geboorte van Mees :inlove:

En Jans gefeliciteerd met de positieve test :thumbup: :dance:

Bigsby, spannend hoor vanavond de 20-weken echo. Je bent toch even bang dat je misschien slecht nieuws krijgt, maar gaat vast goed komen en dan is het lekker genieten :smiley: veel succes/plezier.

Mim, spannende tijd voor jou :pray:

Marieke, ik ga je verhaal even lezen als ik wat meer tijd heb (zit nu op m’n werk)

Hier alles goed. Ben wel nog steeds best moe en af en toe last van hoofdpijn. Maar komt dan meestal als we het laat hebben gemaakt. Vrijdag inderdaad de pretecho :inlove: , we hebben er zin in. M’n ouders gaan mee, met neefje en nichtje (die vinden het helemaal geweldig dat ze naar de baby kunnen kijken op een tv) en m’n schoonouders en hub’s oma. We moeten vrijdagmiddag om 15.00 uur. :smiley:

Bigsby, hoe was de echo giseren? Ik hoop dat alles goed is met de baby…

AliciaC, wat leuk je weer eens te zien :roll:

Wat fijn dat ook alles bij jou goed gaat… Alvast héél veel plezier gewenst bij je echo!!

Alicia, veel plezier morgen :mrgreen:

Alles zag er goed uit zover je het kunnen zien :dance: :dance:

Toch altijd weer een opluchting om te horen :inlove:

Nog een dertig plusser :wink:

Zal me even voostellen!

Ben 32 jaar, bijna 33 en we hebben besloten na alle medische ellende toch te stoppen met de pil eind januari. Woon samen met mijn vriend en hebben nog geen kinderen. Wel een jonge kat die de hele dag aandacht vraagt :smiley:

Zelf vind ik het allemaal erg spannend en je bent er toch best veel mee bezig! Je hoopt toch op een positieve test en dat alles goed gaat.

Nu net ronde 4 ingegaan.

Leuk om jullie te volgen via dit forum!

Hoop dat jullie snel een positieve test in handen hebben en voor de mensen die al zwanger zijn, geniet ervan!!

Welkom puck! Hopelijk is het snel raak

Hoi Puck, welkom hier. Hopenlijk is het snel raak! Er lopen al een aantal zwangeren rond hier… :smiley:

Welkom puck.

@bigsby fijn dat je 20 weken echo goed was

@alicia, heel veel spiek plezier vanmiddag

Welkom hier Puck, en succes :thumbup:

Bigsby, fijn een goeie 20-weken echo. Toch wel een opluchting he?!

Bigs, wat fijn dat de echo goed was!! :dance:

Puck welkom hier.

Hoe is je cyclus, weet je een beetje wanneer je je eisprong hebt?

Vanmiddag de twee kids, dus zo met Lars Femke van het kdv halen.

Was van plan om hem in de auto te laten als ik even in en uit loop of vinden jullie dat raar?

Tja ik zou niet zo snel mijn kind in de auto laten zitten :think:

Al snap ik dat het een gezeul is voor dat ff

Bigsby, fijn om te horen dat de echo goed was!!

Puck, welkom! Hopelijk is het snel raak voor jullie!

Ik ben een beetje van slag. Gisteren kwamen m’n buren vertellen (dacht ik) dat ze 12 weken zwanger zijn (buurman had het 2 weken geleden na een paar borreltjes in vertrouwen aan me verteld) maar de echo die ze gistermiddag hadden was niet goed… Hartje klopt wel, kindje beweegt en had zelfs de hik maar het heeft waarschijnlijk een open ruggetje. Wat een rotbericht zeg, heb zo met ze te doen (1e zwangerschap).

Ach Mim wat een triest bericht :cry:

Puck welkom :smiley:

Monique een goede echo :dance:

Sproet ik zou hem ook niet zo snel alleen in de auto laten denk ik :think:

Hier een klein mannetje wat toch wel behoorlijk last van tandjes heeft. Vandeweek is ook de tweede doorgekomen en hij is er echt ziekjes van :cry:

Maandag weer naar het cb met hem, ben zeer benieuwd wat zijn maten zijn :smiley:

Oh wat balen voor je buren zeg :cry: :cry:

Marieke, wat zielig dat Wessel er zo’n last van heeft :hug:

Mim, wat een enorm naar bericht… :frowning:

Ik zie dat je bijna weer aan je NOD zit. Is dit de bijgestelde datum of juist nog niet? Wanneer kun jij je aan een testje wagen?

Alicia, hoe was de pretecho? Jullie zijn er met z’n allen heen geweest?

Marieke, wat vervelend voor Wessel dat hij zo’n last heeft van z’n tanden…

Jeetje Mim, wat een triest bericht, je moet er toch echt niet aan denken. :frowning:

Hoe voel jij je verder? Al enig idee of het raak is deze keer?

Marieke, sterkte met Wessel en zijn tandjes. Hij is er wel snel bij zeg!

De pret echo was leuk, alleen was die kleine een beetje ondeugend en hield de hele tijd 1 handje en op een gegeven moment zelfs beide voor zijn/haar gezicht :lol: (heeft ie van mij denk ik want ik slaap ook meestal met mijn arm over mijn hoofd) maar we hebben wel heel lang kunnen kijken, en alles is opgenomen. Alle familie vond het super leuk, en het goed nieuws is dat we donderdag a.s. terug mogen komen om te kijken of er dan wel een vrije blik op het gezichtje is, en dat is altijd leuk, een extra keertje spieken :inlove:

Yvonne, dit is nog niet de bijgestelde NOD dus ik ga ook nog niet testen. Op z’n vroegst woensdag.

Ik denk niet dat het raak is, we hebben niet veel geklust en ook niet op het goede moment volgens mij dus ik geloof er niets van. Zou ook wel heel dubbel zijn nu met het verdriet van mijn buren in m’n achterhoofd (zijn dus ook hele goede vrienden).

Alicia, leuk dat het ‘spieken’ zo leuk was!!

Hier ook een meisje met flink luieruitslag, volgens mij komt er een hoektand door…