30+ (deel 6) => Amanda en ClaudiaJurgen, gefeliciteerd!!

Zooo, ik heb weer heel wat gemist hier!

Welkom Puck!

Mim, wat ontzettend naar voor je buren, jakkes.

Bigsby en Alicia, wat fijn, een goede echo. Nu heerlijk genieten!

Hier net ongesteld geweest - en nu is manlief naar het buitenland, midden in mijn vruchtbare periode! Pffft… Het zit ons niet mee. Nou ja, hij is met zoonlief weg, dus ik mag even lekker bijslapen. En straks toch nog maar even “oefenen” voor de zekerheid… Mijn cyclus is onvoorspelbaar, dus ik zet m’n NOD maar op 29 mei (dag 36). Als ik dan nog niet ongesteld ben, kan ik meteen gaan testen…

Hilde, het zit echt niet mee hè! :hug: Toch maar ‘hopen’ dat je cyclus dit keer anders loopt dan je denkt zodat het een keertje wel mee zit :wink:

Ik begin het toch wel weer spannend te vinden… Wat is dat toch irritant zeg, het is echt ONMOGELIJK om het los te laten :roll: M’n huid is wat onrustig en ik was gister echt superprikkelbaar dus ik verwacht toch dat m’n ongi eraan komt…

Mim, ik herken dat helemaal. Dan weet je dat de kans niet zo groot is, maar hij IS er wel… ha ha. En dan toch op de wc zitten en denken, zou het misschien toch? Sterkte met de laatste spannende dagen.

Bigs, ik heb Lars uiteindelijk meegenomen en even geshowd :inlove: :inlove:

Ik vond het ook te warm om hem in de auto te laten, ook al is het maar een paar minuten.

Hilde, net weer een ongunstige timing dus… balen.

Hilde, wat een pech heb je toch… :hug: Gelukkig kun je weer even lekker ontspannen en heerlijk even tijd voor jezelf hebben zo… :thumbup:

Mim, kom op… Het moet goed gaat dit keer! :pray: :pray: :pray:

Alicia, wat fijn dat de echo zo leuk is gegaan… gelukkig mag je nog een keer spieken, dat is helemáál mooi natuurlijk… :inlove: :i

Ik ben zelf alweer stevig aan het klussen… Hoewel ik nog niet in de vruchtbare periode zit wil ik zo veel mogelijk oefenen… :wink: Hopelijk gaat dat helpen… :pray: :pray: :pray:

Het lijkt erop dat de ongi hier aan het doorbreken is… Gelukkig hoefde ik er niet lang op te wachten. Helaas weer op naar de volgende ronde!!

Och Mim, balen weer zeg!

Ik heb lekker uitgeslapen vanochtend, heerlijk! Werd wel om 7.30u wakker, maar heb me nog even omgedraaid :slight_smile: Ben lekker aan het rommelen in huis vandaag. Straks even de was bijwerken, en dan lekker in de tuin rommelen. Ik geniet met volle teugen!

Meiden :inlove: :inlove:

Gefeliciteerd Amanda!!! :inlove:

Hilde, geniet er lekker van!! Doe je goed :thumbup:

Och Amanda… wat mooi… :inlove: :inlove: Ik ben jaloers…!! :oops:

Mim, wat jammer… :hug:

Hilde, geniet er nog maar even van… :-*

Ach Amanda wat heerlijk…

@mim :hug:

@ hilde :hug: ook nog eentje voor Jou. Het is zo lastig om uit een dip te komen als je voor de komende maand geen kans ziet.

Ik heb gisteren een stevige bloeding gehad. Mijn vertrouwen in deze zs is ff wat minder. Gelukkig lijkt het nu weer gestopt en de misselijkheid lijkt erger te worden, maar toch je wordt er ff onzeker van.

Oeh jans meid, wat schrikken

Ik duim dat alles goed is!!!

Mim, wat balen zeg!

Hilde, wel lekker rustig thuis, al is het qua klussen wel een slechte timing :wink:

Jans, oh wat schrikken zeg! hopelijk heeft het niks te betekenen :pray: :hug:

Amanda, mooie echo :inlove:

Jans, ik kan me heel goed voorstellen dat je daar onzeker van wordt (heb gelezen dat het al een paar keer is misgegaan…) Hoe is het nu?

Jans, ik kan me voorstellen dat je je zorgen maakt… Ik hoop dat alles goed gaat… Gelukkig heb je binnenkort de echo… :hug: :hug:

Hier definitief op naar de volgende ronde… Zet m’n cyclus nu op 30 dagen. Ben dus twee weken en 1 dag na de positieve ovutest ongesteld geworden dus dat klopt prima.

Mim, toch jammer… :hug:

Mim toch ffies een :hug:

De bloedverlies lijkt wel weer gestopt. Misselijkheid blijft doorzetten. MOet zeggen dat dat erg geruststellend is.

Heb vanmorgen toch nog maar eens getest :roll: Gelijk een dikke vette streep. Ach wachten wachten wachten… Ik heb ook zo veel geduld :liar:

:-*

Ach, had er toch echt niet op gerekend dus de teleurstelling is niet groot. En ik heb ook geen last van de ongi, ook erg prettig!! Ik hoop dat we er komende maand serieus voor gaan, afgelopen maand gewoon niet voldoende geklust…

Jans, ik kan me wel voorstellen dat je ongeduldig wordt… Wanneer staat de eerste echo gepland?? De weken kruipen vast voorbij…

Mijn buren zijn nu naar het VU, ben erg benieuwd hoe het gaat…

@mim in het vu wordt je super goed opgevangen…

Ze breken dit traject in hapbare stukjes, en da’s erg prettig.

Ik kan maandag contact zoeken met de vk, als ik meer duidelijkheid wil… :think: hmm dat wil ik vast niet. :roll: niet dat ze gelijk volledige uitsluitsel kunnen geven maar toch…

Jans, houd moed!! :hug: :hug: Ik hoop dat alles goed blijft gaan… :pray: :pray: :pray:

Mim, toch ook nog even een knuf voor jou… :hug: