30+ (deel 6) => Amanda en ClaudiaJurgen, gefeliciteerd!!

Stiekeme meelezer? :mrgreen:

Maar inderdaad, tot mijn grote verbazing zei de verloskundige vanochtend dat het hoofdje weer wat minder diep zit en dat ik nu moet gaan liggen als m’n vliezen breken (hoewel ze er wel bij zei dat het binnen een paar minuten weer dieper kan liggen…). Ik weet niet of ik bijzonder veel vruchtwater heb, wel genoeg in ieder geval, maar ik heb ook een langere buik dan de meeste vrouwen omdat ik zelf zo groot ben. Heb bovenin ook nog ruimte…

Dochterlief was wel ‘keurig’ ingedaald en ook toen zei de vk dat ik bij 41 weken nog ruimte over had bovenin… Maar toen liep ik inderdaad ook flink over en is het waarschijnlijk pas op gang gekomen na het strippen. Ga daar nu ook maar weer vanuit (helaas…).

Mim :hug: succes hoor met de laatste loodjes, hopelijk daalt die kleine ukkepuk snel weer verder in.

En ik zou er inderdaad ook niet uitkomen met die kou :wink:

Nee, het is inderdaad veel te koud en met al die sneeuw is het ook niet zo handig maar het komt zoals het komt :mrgreen:

nog 1 dag tot de uitgerekende datum :smiley:

Nee, niet handig die sneeuw, maarja misschien blijft hij/zij zitten totdat de sneeuw weg is (al hoop ik dat niet voor je, want volgens mij blijft het nog wel even liggen met die kou)

Mim, en…?? BIB of BUB? Nu wel dagelijks melden he? :-*

BUB!!

Hele vreemde week achter de rug omdat m’n vliezen maandagnacht om 1 uur braken maar ik geen weeen kreeg. Uiteindelijk twee keer naar het ziekenhuis geweest voor een ctg en weer naar huis gestuurd. Kleine had woensdagmiddag in het vruchtwater gepoept dus toen moesten ze wel wat met ons doen… 's Avonds om half elf aan het infuus en 4,5 uur later is Walter geboren… 4520 gram en ca. 53 cm en het gaat super met ons!!

Later meer want er heeft iemand honger! :wink:

Mim, van harte gefeliciteerd met de komst van Walter!! :inlove: :inlove: :inlove:

Mim van harte gefeliciteerd met jullie zoon :dance: :dance:

Mim van harte gefeliciteerd met de geboorte van Walter. En wat een bevalling zeg, zo lang moeten blijven lopen met gebroken vliezen… Wel een heerlijk snelle bevalling van een flinke knul :inlove: Geniet er van!

Genieten doen we!! Ik zal binnenkort even een fotootje plaatsen van onze grote bink :inlove:

ja ik ben erg benieuwd!

Mogen we hier trouwens gewoon foto’s plaatsen (ik doe het ook gewoon even eentje van ons meisje :inlove: )

Mim, ik wil graag een foto van jullie kanjer zien :mrgreen:

Mooie meid Alicia :inlove:

Ik ook even dan :inlove:

Wat een schatje Alicia, die haartjes!! :inlove:

Dion is ook een poepie, vrolijke foto!

Hier dan onze bink, op dag 5 alweer 200 gram boven z’n geboortegewicht :shock:

is de bovenste van dag 1 en de 2e van dag 5? Ziet er gezond uit Mim! Fijn dat het zo goed gaat met jullie kanjer.

Wat een bos met haar al Mim, lekker koppie :mrgreen:

Klopt, de bovenste is van vlak na de geboorte en de laatste van vandaag. En dat haar was voor ons ook een verrassing, dochterlief was practisch kaal tot haar 1e jaar en heel blond…

Ohhhhhh wat een heerlijke kindjes :inlove: :inlove: :inlove:

Lieve Mim nog van harte gefeliciteerd met jullie zoon meis :-* :inlove:

Nou dan mijn mannetje ook even, Nathalie heeft de foto gemaakt, best goed gelukt nog voor een 5-jarige :lol:

Wat een bink alweer Marieke :shock: :inlove: En wat goed van Natalie :thumbup:

Ja flinke bink is het :inlove:

Nu moet ik er wel bij zeggen dat meneertje ook aan de bovenste lijn van de groeicurve komt. Zijn gewicht gaat juist na al die tijd ook bovenin gezeten te hebben nu richting middenlijn. Een lange, ranke vent noemde de cb-arts hem :lol:

Maar gaat veel te snel hoor, hij is gewoon alweer 14 maanden en heeft de eerste stapjes al los gedaan :inlove:

Wat een vrolijk ventje zeg, Marieke!! En knap gemaakt door Nathalie, die twee hebben het vast heel gezellig samen :inlove: