30+ (deel 6) => Amanda en ClaudiaJurgen, gefeliciteerd!!

Beetje laat maar nog het allerbeste voor iedereen voor 2012!!

Hier gaat het wel z’n gangetje. Voel me beter dan vorige week (niets bijzonders hoor maar een beetje sukkelig) dus het verlof doet me goed :mrgreen: Vorige week op geboortekaartjesjacht geweest want werd er toch wel wat onrustig van dat het nog niet geregeld was. Kan de enveloppen al ophalen dus dan komt er een beetje schot in.

Voelt wel dubbel, aan de éne kant ben ik er wel een beetje klaar mee en mag het van mij snel komen (en ik ben zooooo nieuwsgierig!) maar aan de andere kant vind ik het verlof ook heerlijk en dan vooral de maandag en dinsdag als ik helemaal alleen thuis ben!

Ja mim, die dagen dat je echt verlof hebt zijn dan heerlijk hè.

Nou, nog even genieten, maar dan zijn we wel echt nieuwsgierig naar babe hoor :mrgreen:

Mim, geniet nog van de laatste dagen…! Alles al klaar voor de kleine? :mrgreen:

Het belangrijkste wel… Ga vandaag de vluchtkoffer e.d. een beetje bij elkaar zoeken en het kraambed moet nog neergezet worden maar staat wel al bijna klaar dus het schiet wel op. Het kan natuurlijk ook nog 5 weken duren… :roll:

Wat zou je zelf willen? Dat het morgen al geboren is of dat het idd nog even duurt?

Als ik moest kiezen tussen morgen of over 5 weken dan kies ik voor morgen :smiley: Maar als ik het echt voor het zeggen heb dan zou ik een paar dagen voor de uitgerekende datum wel prima vinden, kan ik nog even een paar maandagen en dinsdagen m’n eigen gangetje gaan. Maar ergens volgende week zou ik ook prima vinden, deze week hoeft het nog niet :wink:

ja Mim, het eind komt weer in zicht… spannend hoor. Jullie weten niet of het een jongen of meisje wordt he? Geniet nog van deze laatste weekjes :inlove:

Nee, we weten niet wat het wordt maar ondertussen ben ik wel errug benieuwd! Ben ook benieuwd of het weer zo’n flinke baby wordt (dochterlief was bijna 9 pond en ruim 54 cm.). Ik heb gisteren op de weegschaal gestaan en als-ie klopt :mrgreen: dan zou ik al zo’n 20 kilo aangekomen zijn :shock: Dat idee had ik zelf niet maar omdat ik zo lang ben valt het ook allemaal niet zo op (de vorige keer was het uiteindelijk ook zo’n 18 kilo).

zo! 9 pond! :shock: Dat is bijna 2 keer zo veel als mijn dochter was bij de geboorte… Nou, ik wens je een iets kleinere baby toe, of had je er bij de geboorte geen ‘last’ van? (denk dat een bevalling nooit echt een pretje zal zijn) Ik zou het ook weer niet willen weten, ik vond het zo’n bijzonder moment, dat je baby op je buik gelegd wordt en dan pas weet of het een meisje of jongen is. Leuk hoor :inlove:

Nou, ik zal niet zeggen dat het een eitje was maar vanaf het moment dat m’n vliezen braken was ze er binnen 7 uur met maar 20 minuten persen… Het is mij in ieder geval ‘reuze’ meegevallen :wink:

Dat valt dan gelukkig nog mee zo te horen… Ik hoop dat de tweede ook zo goed gaat…

Dat hoop ik natuurlijk ook, maar als het niet zo is dan is het in ieder geval toch de laatste en hoef ik me niet druk te maken over een volgende bevalling :wink:

nou, ik hoop toch gewoon voor je dat je een voorspoedige bevalling zonder complicaties hebt hoor. Het is toch echt een spannende en indrukwekkende gebeurtenis…(ook al is het dan de laatste voor je :wink: )

Hallo dames!

Ja, ik heb weer heeeeel lang niets van me laten horen. En je mag me van het lijstje halen hoor, Yvonne. Ik kom niet regelmatig genoeg langs om het lijstje up-to-date te houden.

Ik ben in ieder geval nog steeds niet zwanger. We hebben allerlei (rot-)onderzoeken gehad bij de gyn, waar niet zoveel is uitgekomen. Nu denken we na over de eerste stap - de gyn raadt IUI aan.

En hoe is 't met jullie?

Hee Hilde!

Wat jammer meid dat het niet vlotten wil. Als jullie voor IUI kiezen, hoe ziet het er dan verder uit voor jullie? Gaat dat dan op korte termijn al beginnen?

Ik zit ondertussen in de overbekende laatste loodjes, en ik vind ze ook een stuk zwaarder dan de vorige keer. En ondertussen wordt ik knap nieuwsgierig naar dat wondertje in m’n buik. Is het een jongen of een meid, hoe groot/zwaar zal deze zijn en lijkt ze op m’n dochter?

Hilde, ik snap het helemaal. :hug: Wij hebben ook onderzoekjes gehad (incl. het pijnlijke doorspuiten van de eierstokken) en moeten het nog een paar maanden zelf proberen. Ook wij staan in de planning voor IUI per juni. Weer een datum om naar toe te leven… :? Ik hoop natuurlijk dat het niet nodig is en dat het nog vanzelf komt, maar heb er steeds minder vertrouwen in eerlijk gezegd… :frowning:

Mim, wel spannend zo allemaal… Inderdaad is het maar weer afwachten wat voor mensje eruit komt. In hoeverre lijkt het op de eerste of is het een totaal ander karakter?

Mim, hoe is het met je???

Rustig, helaas… Verder gaat het wel goed hoor, ben het wel een beetje zat maar voel me verder nog wel prima. Denk dat het kindje voorlopig nog wel blijft zitten, ik zou er ook niet uitkomen met die vrieskou :wink:

Nee idd ha ha!

Sterkte nog de laatste dagen. Nog even en jullie hebben er een wondertjd bij :inlove:

Mim ik las dat je kindje weer omhoog geschoten is?

Hier 2 van die kleine lastpakjes die niet vast lagen, ik had heel veel vruchtwater bij beide en dat is zeer waarschijnlijk de reden dat ze beiden niet indaalden en ik zolang overtijd liep.

Nog heel even meis… :hug: :-*