30+ (deel 6) => Amanda en ClaudiaJurgen, gefeliciteerd!!

ClaudiaJurgen, van harte gefeliciteerd met jullie zoon :dance: :dance:

Amanda, jij ook van harte gefeliciteerd :dance:

Hier gaat het allemaal zijn gangetje, ik ben net weer een beetje aan het opknappen. Dion had 2 ontstekingen, 1 aan zijn oog en de andere in zijn hals :cry: Gelukkig is het nu zo goed als over.

Verder is hij druk aan het draaien op zijn buik, hij wil alleen maar zitten en hij pakt alles vast :inlove: Hij is zo lekker vrolijk :inlove:

@MamaBrigitte3 wrote:

Een zwangerschap is al voor ons trouwen welkom hoor. Lijkt me juist wel een speciaal idee dat onze uk er toch een beetje bij is. Maar eerst maar (on)geduldig afwachten of het voor die tijd lukt.

Van harte gefeliciteerd met je zwangerschap :dance: :dance:

Meiden wat lief de titel van dit topic :inlove: :inlove:

Tegelijk ook :oops: :oops: :oops: dast ik jullie niet op de hoogte heb gehouden

Bedankt voor de felicitaties

Uberhilde, hoe gaat het met jou??

Wat is het hier stil…? :frowning: :?

Ja, jammer he… Hoe is het met je Yvonne?

Met mij prima… Ik zit weer op het bekende bankje…

Hoe gaat het met jou? Gaat alles voorspoedig bij jullie? Is het besef er bij Suzan dat er een broertje of zusje bij komt? Weten jullie wat het gaat worden?

Met mij gaat het wel goed hoor, m’n verlof is net begonnen en daar was ik wel aan toe! De laatste werkweek 2x last van migraine gehad dus het was mooi geweest. Verder ben ik wel vrij moe maar kan ik in principe alles nog als het maar rustig aan gaat :wink:

We weten niet wat het wordt en m’n gevoel zegt ook niet duidelijk iets. Een paar weken geleden vonden ze het beebje wat aan de grote kant dus toen dacht ik aan een jongen… Suzan ‘snapt’ wel dat ik een baby in m’n buik heb en dat ik af en toe wat pijntjes heb maar soms heeft ze zelf ook een baby in haar buik :mrgreen: of papa. Dus echt snappen doet ze het niet. Ze heeft wel afgelopen nacht voor het eerst in haar andere kamertje geslapen en dat ging heel goed. Wel wat gehuild in het begin maar ik werd vanochtend om 8 uur wakker en toen had ik haar nog niet gehoord! Ze ligt nog wel in een ledikant maar hier is de zijkant vanaf dus ze kan er zelf uit. Maar ik hoef haar dus niet meer te tillen, daar ging het mij vooral om!

Sliep ze al die tijd bij jullie op de kamer?

En lekker dat jr zo vroeg al verlof hebt :mrgreen:

Fijne feestdagen!

Nee! In de ‘babykamer’ en daar lag ze destijds al binnen een week, ze schuift dus nu door…

Fijne feestdagen!

Jee Mim, al lekker verlof en nog 6 weekjes te gaan!! Wordt weer spannend!

Dat gaat wel heel rap ineens :mrgreen:

Hier nogal futloos, want Lars weigert door te slapen :frowning:

Mim, hou je et nog een beetje vol? nog maar ff geduld hebben :lol:

Sproetje, wat balen dat Lars nog niet doorslaapt :? heeft hij dat tot nu toe helemaal nog niet gedaan?

Dion jammer genoeg ook nog niet, maar ja die is veel jonger :hug:

Dat is nou juist het frustrerende, hij sliep met 4,5 maand door tot hij verkouden werd. Daarna een hele tijd niet tot twee weken geleden, maar dat is bij een paar dagen gebleven :wall:

Jammer genoeg gooien ze constant alles door elkaar, maar je was zo gewent aan doorslapen dat het extra zuur is als hij dat ineens niet meer gaat doen :?

hier ook nog geen doorslapertje hoor :wink: Maar ons meisje is ook maar een kleine eter dus ook wel begrijpelijk. Ik heb een hele stille hoop dat als ze straks fruithapjes mag enzo dat het dan misschien wel gaat lukken, maar ik heb me er ook wel enigszins bij neergelegd dat ik er 's nachts gewoon nog 1 keer uit moet. Verder gaat het prima dus niets te klagen :smiley:

Iedereen een heel gelukkig nieuwjaar gewenst!!

Nog de beste wensen allemaal!

Happy 2012!!!

Dat dit jaar maar veel mooie dingen mag brengen :-*

Iedereen een heel gelukkig 2012!!! Met gezonde en blije kindjes en voor wie het wenst een (lang gehoopte) zwangerschap…