30+ (deel 6) => Amanda en ClaudiaJurgen, gefeliciteerd!!

Yvonne, ik ga heel hard duimen dat het voor jullie ook snel raak is!! Kan me voorstellen dat het confronterend kan zijn, de hele wereld om jullie heen lijkt natuurlijk wel zwanger te worden…

Tja, af en toe kun je er zo moedeloos van worden he? Ik heb nu een half jaar hard werken in het vooruitzicht voor er weer stappen ondernomen gaan worden… :lol: :lol:

Yvonne, je moet dan maar vooral bedenken dat er nu in ieder geval ‘vooruitgang’ in zit omdat jullie stappen genomen hebben… En verder gaan jullie hard aan de slag en gaan wij hard duimen :lol: :thumbup:

Ik ben ook een 30+ mama die graag nog een kindje wil.

Ben een beetje aan rond snuffelen op de site hier.

Moet even de stoute schoenen aantrekken om me in gesprekken te mengen.

Hallo MamaBrigitte3, welkom! Je bent vrij om mee te praten hoor. Ga je voor je derde kindje?

Mijn vriend en ik gaan voor ons eerste kindje samen.

Op 20 juni 2012 gaan we trouwen.

Zelf heb ik al 3 zoontjes. Lars van 10, Tymo* zou 8 zijn geweest en Ivar is 7 jaar.

Mijn vriend heeft ook 3 kindjes uit eerdere relatie.

Het is dus soms volle bak hier thuis, maar wel super gezellig.

Welkom Brigitte… Zo, da’s zeker volle bak bij jullie!!

Hoe ver 30+ ben je? :mrgreen:

Ik ben 34 jaar. Mijn vriend is 38jaar.

En nu aan het stunten om alle leeftijds-banners onder mijn naam te krijgen maar het wil niet lukken, zit er een maximum aan?

MamaBrigitte3, dat is nogal erg vol bij jullie thuis zeg!! :shock:

Er zit inderdaad een maximum aan het aantal banners. Dit staat op dezelfde pagina (of die ervoor) waar je de banner kunt aanmaken…

Brigitte welkom :smiley:

Ik schrijf niet zo heel veel maar probeer wel altijd bij te lezen :wink:

Hee Marieke!! WAAAAHHH, is Wessel alweer 1 jaar!! :shock: Nog gefeliciteerd :dance:

Marieke, nog van harte gefeliciteerd!! Gisteren was Wessel jarig zie ik?!! :-*

Meiden, ik lees ineens dat Amanda 16 november al moeder is geworden van haar tweede kindje!! Haar naam is Elise Trijntje.

Amanda, van harte gefeliciteerd!!!

Wave staat ook op punt van bevallen… :dance: :dance: Spannend!

hee, ik kreeg even geen meldingen meer van dit topic.

Yvonne :hug: ik hoop dat het nu snel lukt om zwanger te worden.

Mamabrigitte, welkom hier. Wil je al zwanger zijn voor jullie bruiloft of wachten jullie tot erna?

Wessel alweer 1 jaar inderdaad, hier ook nog gefeliciteerd.

En Mim, jouw dochter ook alweer bijna 2 jaar en nog maar een week of 10 tot de 2e er is :smiley:

Hier gaat het z’n gangetje. Net weer een mega-baby-was gehad :smiley: Vanavond even lekker wegstrijken. Ben sinds 2 weken weer aan het werk. Was even wennen maar het gaat nu wel.

Een zwangerschap is al voor ons trouwen welkom hoor. Lijkt me juist wel een speciaal idee dat onze uk er toch een beetje bij is. Maar eerst maar (on)geduldig afwachten of het voor die tijd lukt.

Een zwangerschap is al voor ons trouwen welkom hoor. Lijkt me juist wel een speciaal idee dat onze uk er toch een beetje bij is. Maar eerst maar (on)geduldig afwachten of het voor die tijd lukt.

En hoe gaat het met de zwangere dames?

Met mij gaat het goed hoor. Begint op te schieten, nog 3 weken werken tot mijn verlof!!

Het kamertje van dochterlief is zo goed als klaar dus ze kan binnenkort over, dan kan ik weer verder rommelen met de babykamer (die blijft zoals ie-is maar moet natuurlijk wel wat opgeruimd…).

Hoe is het met jou, Yvonne?

Ik ben gisteren weer begonnen met ‘klussen’. Ik hoop het vol te houden tot 20 december; met zo’n variatie aan maandstonden hoop ik nu eens juiste tijd raak te hebben…!! :wall:

Dames, wisten jullie al dat ClaudiaJurgen al moeder is geworden van een zoon?? 25 november is hij al geboren en heet Luca!! :dance: :inlove:

ClaudiaJurgen, van harte gefeliciteerd met dit geweldige nieuws!!

Uberhilde, hoe gaat het met jou? Lang niets meer van je gehoord… :hug: :hug: