Procedure volgens mij. Ik moet nu wachten tot ik ongesteld ben en dan meteen bellen voor een HSG-foto voor vlak na mijn menstruatie (is standaard). Na de foto (doorspuiten van contrastvloeistof) willen ze een half jaar niets doen, omdat is gebleken dat veel stellen na het maken van de foto/doorspuiten van de vloeistof toch nog binnen een half jaar spontaan zwanger worden.
Is dat niet het geval, dan moeten we terugkomen en gaan we het hebben over IUI. Nu is het voor mij dus wachten op begin/half november. Ik denk dat mijn NOD tussen de 5 en 11 november zit ongeveer…
Ik heb die HSG ook gehad, bij mij waren mijn eileiders gewoon toegankelijk.
Gelukkig maar…
Het lijkt erop dat ik vandaag al ongesteld ben geworden!!! :shock: :shock: Het is pas dag 26??? Morgen even aankijken, anders is het bellen voor een afspraak…!
Zou mooi zijn, kun je gelijk beginnen :thumbup:
En Yvonne, heb je al gebeld voor een afspraak?
Maandagochtend half tien ben ik aan de beurt.
Krijg je de hsg maandag?
Ja, sorry. Ik krijg de HSG maandag. Wel spannend hoor… :?
Yvonne, lijkt mij ook heel spannend! Succes alvast, zal aan je denken! :hug:
Succes alvast Yvonne, hopelijk valt het je mee.
En, Yvonne… hoe is het gegaan?
Hallo dames, vanochtend de HSG gehad. Wachttijd duurde wat langer helaas ondanks afspraak. Onderzoek is behoorlijk pijnlijk verlopen (ik zat al tegen het plafond aan volgens mij… :? ), maar alles zag er goed uit.
Nu is het een half jaar actief klussen en afwachten, anders moeten we weer een afspraak maken om het IUI-traject in te gaan…
Dames, hoe gaat het verder met jullie?
Balen dat je er zo’n last van had :hug:
Ik vond het ook erg pijnlijk moet ik zeggen, gelukkig heb je het weer gehad en zag alles er goed uit.
En nu te hopen dat het helpt om snel zwanger te raken
Ik hoop het ook… Ze zeggen dat er nu grote kans is om binnen het half jaar zwanger te zijn… Dat zou nog net voor mijn 35ste verjaardag zijn dan :? Ik ben benieuwd…
Ik moest het na de HSG eerst 3 maanden zelf proberen, als het dan niet gelukt was mocht ik een afspraak maken voor de IUI.
Hmmm… dat is wel ietsjes sneller/korter. Was het nodig bij jou? Lijkt mij ook wel pijnlijk zo’n ingreep, of valt dat mee?
Bij mij ging alles sneller, en ik heb ook geen onderzoeken gehad. Dat komt omdat ik al een kind had, dus we wisten al dat alles werkte
Wat is het stil hier? Niemand iets te melden??
Het is idd stil hier :think:
Tja zoveel tijd heb ik niet meer, ik heb het gevoel dat ik me rot zit te werken thuis maar niks afkrijgt :roll:
Dion slaapt ook niet zoveel, ik ben dus ook heel veel met hem bezig. Daarom ben ik s’middags ook heel veel wandelen met hem in de draagzak (dan slaapt hij tenminste)
Hmmm… dat kan dan wel handig zijn ja…
Afgelopen weekeinde ben ik weggeweest met schoonfamilie en neefje van bijna twee weggeweest… Wel ontzettend leuk joch is dat! Helaas ook wel een beetje confronterend… Hopelijk is het nu binnen een paar maanden voor ons ook raak…