ja, had ik ook gedaan (al voordat ik naar de gyn moest), en daar zijn ze altijd blij mee.
Fijn dat er nu actie ondernomen gaat worden (als het nodig is, hopelijk ben je voor die tijd ‘gewoon’ zwanger!)
Auw! Ik heb buikkrampen - alsof ik ongesteld moet worden - maar het is pas dag 23. Huh? Toen ik zwanger werd van ons droppie, had ik het ook (innesteling). Zou het…?
Nou, duim maar voor me
Ik :thumbup: enorm voor je!!
Ik duim ook
Ik duim ook!!!
:thumbup: :thumbup: :thumbup:
Uberhilde, hoe lang moet je dan nog?
Zwangeren, hoe gaat het met jullie? Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig naar buikfoto’s… Staan die ergens?
http://www.kindjeopkomstforum.nl/viewtopic.php?t=100259&postdays=0&postorder=asc&start=420
Ik weet niet of dat zo werkt met de link (nog nooit gedaan…). Heb ondertussen dus ook een foto gemaakt bij 20 weken maar die staat nog op m’n camera. De vorige zwangerschap heb ik ook elke 4 weken een foto gemaakt en achter elkaar gezet, echt leuk om te zien! Het gaat nu in ieder geval wel wat sneller qua groei, de vorige keer zag je bij mij tot 7 maanden niet zo heel veel…
Mim, echt leuk hoor. Echt nog een klein buikje… :inlove:
Thanks! De vorige keer zat er overigens wel een flink kind in dus ik ben benieuwd hoe dat deze keer zal zijn…
nou mooi buikje hoor. En alweer over de helft! :shock:
Yvonne, ik zit nu op dag 26 geloof ik (kalender niet bij de hand). Dus ik kan elk moment m’n NOD hebben, maar het kan met mijn cyclus ook zomaar nog 12 dagen duren, zucht!
Heb maandag bloed geprikt. Volgende week vrijdag heb ik de echo om te zien of alles in orde is met mijn, eh, “leidingen” En dan 's middags meteen de belafspraak met de gyn om te overleggen wat de volgende stap wordt.
Het feit dat ik vaak al een paar dagen voor de menstruatie krampen heb, kan trouwens ook betekenen dat ik endometriose heb. En dan is de kans groot dat er verklevingen zitten die weggehaald moeten worden… Maar daar probeer ik nog even niet aan te denken.
Hoe is 't met jou, Yvonne?
Hoi Ueberhilde, dat er erg spannend allemaal. Ik ben benieuwd wat er uit het onderzoek naar voren komt…
Ik moet nu eerst een maand gaan tempen. Ik loop momenteel tegen mijn NOD aan, dat voor mijn gevoel weer tussen 1 en 3 dagen aanwezig is…
Komende dinsdag gaan we wat spul inleveren bij het laboratorium.
Het wordt steeds rustiger hier :think:
Hoe gaat het met iedereen?
Mim das een beschaafd buikje
Dag 33 vandaag, en nog niet ongesteld. Ik durf nog niks te hopen… Morgen de echo bij de gyn; moet nog uitzoeken of ik wel kan gaan, mocht ik ongesteld worden voor die tijd…
Ik zie erg tegen de onderzoeken op… En dan moet ik morgen ook nog racen van gyn naar werk, dan belafspraak, dan 's avonds nog een sociaal gebeuren waar ik hierdoor ook weer minder zin in heb. Blegh. Het valt me even heel zwaar allemaal.
Hoi, voor mij vandaag dag 35 als ik het goed heb. Sinds zondag iedere dag wel iets last van bruin verlies (behalve gisteren), maar nog niet ongesteld…? Ik verwacht wel ieder moment dat het gaat doorbreken, maar hoop natuurlijk van niet.
Indien dat het geval is moet ik beginnen met een maand lang mijn temperatuur bij te houden (in ieder geval tot mijn volgende afspraak einde van de maand…)
Ik vind het momenteel wel even een rotweek zo… dan maar liever compleet ongesteld worden…, dat bruinverlies vind ik maar niets! :evil:
Bigsby, hoe gaat het met jou?
even een dikke :hug: voor ueberhilde en Yvonne77…
Hilde en Yvonne, even een dikke knuffel voor jullie! :hug: Hopelijk is het voor jullie allebei raak maar ik kan me voorstellen dat de teleurstelling weer groot zal zijn als dat niet zo is…
Hoi dames, even een berichtje van mij… Gisteravond toch maar een test gedaan, maar helaas negatief. Had ik ook wel verwacht hoor… Het vervelende is nu alleen dat het deze ronde zo lang duurt…! :evil:
Oh wat balen Yvonne :hug:
uberhilde, hoe ging het vandaag? was het net zo erg als dat je gedacht had? :hug:
Wij gaan een lang weekend weg naar Duinrell, konden we goedkoop van iemand overnemen :mrgreen: