:inlove: :inlove: Wat een prachtige jochie!! :inlove: :inlove: :inlove: Lekker ontdeugend! :lol:
Dank je wel :inlove:
Het is zo’n heerlijk mannetje, begint steeds meer te doen en krijgt ook steeds meer een persoonlijkheidje. Ik geniet zo van hem!!
ja alweer 10 maanden! Maar wat een prachtventje
Elke leeftijd blijft natuurlijk genieten, maar dat hele petieterige duurt inderdaad maar zo kort, ik koester en geniet er elke dag van :inlove:
(kan gelukkig ook nog wat langer thuis blijven van m’n werk met vakantiedagen, heerlijk!)
Ohhh Marieke, wat een heerlijk ventje!! Het gaat inderdaad snel, dat hoor je altijd wel maar toch realiseer je je dat pas achteraf.
Wat een mooi ventje Marieke :inlove:
En hier is Dion :inlove:
Ondanks de 3 slapeloze nachten geniet ik echt van hem :inlove:
Ach Monique wat een heerlijk kereltje heb je op deze wereld gezet :inlove: :inlove: :inlove:
Wat een mooi ventje! :inlove:
(wij hadden hetzelfde speentje voor Aline, is nu vervangen door een roze natuurlijk :lol: )
Wat een mooi mannetje, Bigsby!! Lekker genieten! :inlove:
Prachtig kereltje…!! :inlove: :inlove: :inlove:
Smelt… :inlove: :inlove:
Die speen zat bij een doos in, net als de " I love mama" speen :mrgreen:
Hij heeft hem echt nodig om die krampjes te verwerken, en hij sabbelt gewoon graag :inlove:
Hij is gewoon zo’n lekker ding :inlove:
ja klopt, die ‘I love mama’ speen heb ik helaas gemist
Hier nog zo’n lekkere sabbelaar Heerlijk toch?! :inlove:
Wessel heeft de speen alleen als hij naar bed gaat of als we weg zijn en hij begint te miepen. Verder krijgt hij hem bijna niet en taalt er dan ook niet naar. Nathalie was meer spenenkind.
Nathalie wilde alleen de difrax spenen, Wessel alleen die bibi :roll:
Monique hoe zwaar/groot was Dion bij de geboorte? En ben je gewoon thuis bevallen? En hoe is je kraamhulp? En geef je fles of borst? Tja… nieuwsgierig van aard :mrgreen:
Dion is thuis geboren, de Vk kwam net optijd dus al zou ik naar het zkh willen kon dat niet hihi
En hij krijgt borstvoeding, 15 min. Na zijn geboorte wilde hij al dringend eten hihi.
Hij dini gelijk goed al moet ik er goed opletten dat hij zijn mond goed open doet als hij de tepel pakt.
Hij woog 3100 gram en is 48 cm, een mini mannetje dus :inlove: achteraf bleek dat ik een kleine placenta had.
Hij is ook zoooo lief en slaap het liefst op mijn borst :inlove:
En ik heb een leuke kraamhulp, ze is heel aardig en doet zoveel hier.
Klinkt allemaal super Bigsby, lekker van genieten!
Wat heerlijk bigsby! En wat fijn dat alles goed is
Hoi dames, ik ben gisteren voor een intake geweest bij de gyn. Was prettig gesprek. Ik moet een curve bijhouden en mag eind oktober terugkomen…
Fijn Yvonne! Je moet nu dus zo’n temperatuurcurve bij gaan houden??
Yep! Eerst nog een thermometer kopen… hahaha… :lol:
Het begin is er yvonne, zo begon ik ook.