BiB
Hier alles rustig, behalve mijn gedachte :roll:
bigs :hug:
Ik wil zoooo graag dat beeb Nu komt
Wat duurt wachten toch lang hé? zucht*
Vertel mij wat, ik weet er alles van.
Nathalie 18 dagen overtijd, Wessel 8 dagen overtijd.
Koppie op meis :hug:
Bigsby is bevallen van een zoontje!!!
Mo, hub en luca van harte gefeliciteerd!!! :inlove: :-*
JAAAAAAAHHHHHH!!! Bigsby, gefeliciteerd!!! :thumbup: :inlove:
Wat super zeg, niet langer hoeven wachten!
eindelijk bigs, gefeliciteerd met jullie zoontje!! :inlove: :dance:
Ik heb uiteindelijk niet lang hoeven wachten, 1 dag langer dan van luca :mrgreen:
Om 4:15 uur begonnen de weeen en om 7 uur is Dion geboren, alles gaat verder goed.
Bigs, van harte gefeliciteerd met de geboorte van DION :dance: :dance: :dance:
Geniet van deze prille tijd samen!
En snel gedaan zo te lezen bij de 9 mnd mama’s
Bigsby, van harte gefeliciteerd met DION!! :dance: :dance:
Uberhilde, lang niets meer van je gehoord. Hoe gaat het met jou?
Lieve Monique, man en Luca, van harte gefeliciteerd met jullie zoon en broertje Dion :inlove:
Bigsby, klinkt als een superbevalling!! Ben je thuis bevallen?
En hoe voel je je verder??
Zo’n snelle bevalling wil ik niemand aanraden, maar alles gaat goed op de na weeen na :? Die doen echt pijn!
Nee een snelle bevalling is lang niet alles, die van Wessel was 30 minuten en dat wens ik ook niemand.
Hoe ben je er zelf onder meis? En hoe doet de kleine Dion het? En zijn er al foto’s te bewonderen?
Hoi meiden,
Allereerst: BIGSBY, GEFELICITEERD!! Wat heerlijk dat de bevalling achter de rug is.
Dus… Daar ben ik eindelijk weer 'ns! Heb 't erg druk gehad - augustus was superhectisch, en sindsdien de ene verjaardag na de andere gehad (inclusief die van mij - 38 alweer!) Ik vind het niet erg om ouder te worden, maar had zo graag al een tweede kindje willen hebben
Vandaag naar de gyn geweest (fertiliteitspoli, eerste afspraak). Wel confronterend dat je dan met al die zwangere buiken in de wachtkamer zit… Niks nieuws gehoord qua leefregels eigenlijk, alleen veel vragen beantwoord. En dan begint nu de molen te draaien: echo, bloedonderzoek, zwemmers tellen, belafspraken… Ze (gelukkig een vrouw, deze gyn!) heeft al wel een uitstrijkje gedaan (auw…) en inwendig onderzoek, brr. Echt vervelend.
Nou ja, afwachten of ze “iets” vinden dus (en dan hopelijk iets wat makkelijk “verholpen” kan worden). En dan maar hopen dat ik intussen nog spontaan zwanger word! Weet één van jullie trouwens een goede website over mogelijke onderzoeken en behandelingen enzo? Ik weet alleen wat IUI is en IVF, maar verder… Geen idee.
Yvonne, hoe gaat het met jou? Wat lief dat je aan me dacht en naar me vroeg
Uberhilde, gelukkig ben je er weer eens…!!
Nog van harte gefeliciteerd en hopelijk raak je nu snel zwanger van een tweede kindje…!! Zelf heb ik volgende week maandag een eerste afspraak staan bij de gyn (fertiliteitspoli). Ik ben heel benieuwd hoe dat gaat…
Bigsby, graag foto’s!!
Hoe gaat het met de anderen?
ik ken dat vervelende gevoel van in de wachtkamer zitten met zwangeren maar al te goed. Gelukkig was ik tot 7 weken geleden ook één van die vrouwen Dus er is altijd hoop.
Vorige week nog gesprek gehad met de gyn, en die moest ons toen best slecht nieuws vertellen, het zag er toen echt niet zo goed uit. En zie nu… :inlove:
Vandaag is ons meisje alweer 7 weken :shock: Het gaat zo snel. Ik zit haar echt soms heel erg in me op te nemen als ze bij me zit/ligt. Ze is nu nog zo heerlijk klein, en alles gaat zo snel… :?
Ik vond het ook altijd zo erg als ik in de wachtkamer met zwangeren zat terwijl ik met een dood vruchtje/kindje in mijn buik zat te wachten tot ik bij de gyn terecht kon. Vreselijk vond ik dat
Alicia ze zijn maar zo kort zo heel klein, dat vliegt voorbij. Ik vind het vooral heel erg snel gaan vanaf dat ze 4 maanden zijn. Dus geniet en koester!!!
En snel, meid praat me er niet van, us Wessel is alweer bijna 10 maanden :shock:
Ueberhilde nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag meis :-*
Dat dit nieuwe levensjaar maar vele dromen uit mag laten komen!
Dit bedoel ik, alweer bijna 10 maanden :shock: :inlove: