30+ (deel 6) => Amanda en ClaudiaJurgen, gefeliciteerd!!

BIB, geen beeb onderweg helaas :wink:

Tja…, het kan morgen gebeuren, maar ook pas over 3 of 4 weken… :smiley:

nee vandaag niet, alles is rustig hier :wink:

En Bigs, waar kunnen we het grote nieuws vinden hier?? :smiley:

Bigsby, melden! :mrgreen:

Ik heb gisteravond wat bloed verloren bij toiletbezoek. Ik ben benieuwd of het nu gaat doorzetten… :snooty:

Sorry ik vergat me te melden :wink:

BIB

Helaas weer over deze maand… :frowning:

Oh wat balen yvonne :hug:

Ondertussen zijn jullie een jaar verder :cry:

Tja… het is niet leuk meer zo…! Ik kijk uit naar de brief van de gyn. :?

Die zal vast snel komen, meestal laten ze niet lang op zich wachten.

En hopelijk kun je dan snel terecht

Yvonne :hug:

Bigsby, tijd om weer te melden… :slight_smile:

Oeps sorry :oops: komt dat hier niet elke dag eat geschreven wordt dat ik het vergeet.

BIB

Yvonne :hug: Hopelijk hoor je snel meer, ik had binnen een paar weken de brief binnen… hopelijk jij ook.

Hoe is het met je, Bigsby? Trek je het allemaal nog een beetje?

Wij zijn weer terug van vakantie. Lekker weer gehad en veel in het zwembad gelegen met Suzan. Wel vermoeiend hoor, thuis kan ze toch meer haar eigen gang gaan en daar moesten we haar constant in de gaten houden (geen ‘kindvriendelijke’ omgeving). Maar m’n vader en z’n vrouw hebben haar ook een beetje kunnen leren kennen.

Verder gaat het met mij goed, beetje last van m’n bekken (spierpijngevoel) maar verder prima.

Dankjewel Flier…, ik hoop het ook.

Ik besefte mij juist dat we bijna al twee weken verder zijn sinds de bezoek aan de ha en niet één week… :shock: Tijd gaat snel…!

Oei Mim, dat klinkt niet goed! Pas wel op dat het geen bekkeninstabiliteit wordt, anders ben je nog verder van huis… :naughty:

Gaat het verder wel goed? Waar zijn jullie heen geweest met vakantie?

Yvonne, ik kan het me van de vorige zwangerschap ook niet zo goed herinneren, volgens mij had ik er toen op het eind alleen wat last van. Ik heb maandagavond ook tennisles gehad dus ik had ook echt spierpijn maar daarvoor merkte ik bij het omdraaien in bed al dat het wat gevoelig is. Ik ga het in de gaten houden en als het moet moet ik maar wat rustiger aan doen :roll:

We zijn in Zuid-Frankrijk geweest, mijn vader woont daar met z’n vrouw. Ruim 1200 km. rijden… We hebben het lekker en gezellig gehad maar wat is het toch weer heerlijk om thuis te zijn!! In m’n eigen bedje :mrgreen:

Hadden jullie nog erg mooi weer Mim? welke plaats zijn jullie geweest?

Ik zou het idd voor de zekerheid maar wat rustiger aan gaan doen.

De dagen beginnen steeds moeilijker te worden, ik moet het echt goed afwisselen tussen zitten, liggen en lopen. En sinds een paar dagen is me echt alles teveel, het begint ook echt zeer te doen nu. Maar goed er zit niks anders op dan rustig aan te doen en af te wachten.

Help me maar duimen dat beeb er deze week nog uitkomt!

Yvonne, hopelijk hoef je niet lang meer te wachten op je oproep :pray: :pray:

Monique melden graag :mrgreen:

wow Mim, alweer bijna op de helft! :shock: Gaat snel!