30+ (deel 6) => Amanda en ClaudiaJurgen, gefeliciteerd!!

@Yvonne77 wrote:

Alicia, gelukkig is alles goed met je dochter! Hoe lang duurde het bij jou de eerste keer om zwanger te raken? En was bij jou alles goed?

:

Wij hadden wel echt de medische molen nodig helaas. Na bijna een jaar ook naar de ha, meteen door naar gyn voor onderzoek en toen bleek al snel dat hub z’n zwemmers niet zo beweeglijk waren. Dus na een hoop onderzoeken en testen zijn wij na ruim 2 jaar via ICSI zwanger geworden. Ik hoop dat het bij jou makkelijker gaat :-* meestal is dat ook zo, zal vast goed komen.

Ja gaan jullie me ff lekker maken om over fitte momenten te gaan praten :snooty: Hier geen fit moment gehad, ik voel me met de week beroerder :roll:

Maar goed er zijn uitzonderingen natuurlijk.

Yvonne, had je nou gister je afspraak of volgende week?

Met mijn hormonen gaat het gelukkig beter maar lichamelijk is het nu echt afgelopen. Ik heb zoveel pijn in mijn rug en vaak in mijn buik, ook heb ik de ene harde buik na de ander. Heb ook alweer ruzie met hub gehad omdat ik teveel deed en dan klaagde dat ik zo’n pijn had. Maar goed ik wil wel de boel een beetje aan de kant hebben en voel me schuldig als hij nog vanalles moet doen.

En ik vind het nu heel moeilijk om met Luca alleen te zijn, hij zit echt in de peuterpuberteit :roll: Nu ga ik dus vaak naar een vriendin want dan is hij zo mak als een lammetje :lol: :lol: Met gevolg dat ik gebroken ben door de bezoek. Tja je kunt niet alles hebben he :wink:

Hoi, ik heb a.s. donderdag de afspraak. We zitten nog te twijfelen of we met z’n tweeën gaan of dat ik alleen ga…

De eerste afspraak is een intake, wij gingen toen samen omdat ze ook vragen voor de man heeft. De rest vd afspraken en inseminaties ging ik gewoon alleen.

Bigsby, ik hoop voor je dat die kleine erg nieuwsgierig is en er al snel uitwil!! :thumbup: Dan zal je je hopelijk ook snel weer een stuk beter voelen!

Dat hoop ik ook mim :pray:

@Mim, Bigsby heeft nog een paar weken hoor…! :wink:

Hoe gaat het met jou?

@Ueberhilde, al een poosje niets meer van jou gehoord…! Hoe gaat het met je?

Yvonne, ik weet dat Bigsby nog een paar weken heeft maar beebje mag vanaf 37 weken thuis geboren worden dus KOM ER MAAR UIT!!! Als het tegenzit duurt het nog 5 weken en dat hoop ik natuurlijk niet voor haar…

Met mij gaat het goed hoor. We gaan binnenkort op vakantie en dat geeft wel wat drukte in m’n hoofd. Ben echt reuze benieuwd hoe Suzan het doet, zo’n end in de auto.

Hoe gaat het met jou? Beetje aan het voorbereiden op het gesprek van donderdag?

Hoi Mim, eerlijk gezegd begin ik er naar uit te kijken… :shifty: Ik heb het vermoeden dat er onderzoekjes komen of wellicht dat ik word doorverwezen… Ik vind het toch wel spannend worden…

BIB :mrgreen:

Enne ik wil helemaal niet horen dat ik nog ff moet, hij mag vanaf nu gewoon komenp :mrgreen:

Mim, dat is altijd ff afwachten he, vind ze auto rijden nu leuk? En zorg vooral dat je binnen hand bereik speelgoed heb liggen, of hang wat dingen aan een touw vlakbij haar kan ze het ook niet weggooien.

Bigsby, ze vindt autorijden niet erg maar zit eigenlijk nooit langer dan een half uur in de auto. Gelukkig heb ik van een collega een DVD spelertje te leen dus kunnen we haar weer iets langer zoet houden :wink: Het ergste lijkt mij dat ze na een lange tijd rijden niet meer in de auto wil en het op een janken zet… Maar goed, we gaan het wel beleven!

Yvonne, vandaag de afspraak… Ben benieuwd!

BIB

Mim, ja dat lijkt mij ook erg, gelukkig vond Luca het altijd wel leuk. En wij hebben geen dvd speler of zo.

Ach je zult het wel zien, het is toch lastig om dat nu te beoordelen.

Hoi Mim, het was een kort gesprek. Ik word doorverwezen naar de gyn. en krijg vanzelf een oproep…

Hopelijk ben je snel aan de beurt…

maar nog meer hopelijk kun je de afspraak afzeggen omdat het niet meer nodig is :pray:

@Sproetje wrote:

Hopelijk ben je snel aan de beurt…

maar nog meer hopelijk kun je de afspraak afzeggen omdat het niet meer nodig is :pray:

Ik hoop het ook Sproetje…!! Ik heb gisterochtend een bloeding gehad met vandaag nog wat oud bloed bij het afvegen… Ik hoop dat het innesteling is…, maar durf er niet helemaal op te hopen… :pray: :pray:

Yvonne :pray: :pray: :pray:

Ik duim ook voor je :pray: :pray:

Potverdikkeme Monique je bent gewoon alweer bijna 38 weken :shock: :shock: :shock:

Te weinig op kok geweest, net 4 weken vakantie gehad en dan is de pc gewoon veel minder aan. Weekje Luxemburg gedaan en heerlijk genoten. Weer werkte gelukkig ook mee daar.

Verder gezeik met hex en meiden van manlief wat steeds erger wordt.

Tja :roll:

Maar verder alles goed hier. Wessel groeit als kool en heeft de vooruit ontdekt. Hij gaat nu nog op zijn buik maar probeert wel zijn knietjes onder zich te trekken wat nog niet helemaal gaat :mrgreen:

Ja morgen :mrgreen: laat beeb maar komen :mrgreen:

Fijn om te horen dat bij jullie alles goed gaat Marieke :thumbup:

Spannend bigs…