30+ (deel 6) => Amanda en ClaudiaJurgen, gefeliciteerd!!

Hilde, ik snap je heel goed hoor… mij valt het af en toe ook best zwaar… :hug:

Bigsby, volgens mij kijk je wel uit naar de komst van de kleine he? :wink: Alles staat al paraat? Verder gaat het goed met je zo te merken? :inlove: :inlove:

Mim, pas op: iedere zwangerschap is anders, ieder kind is anders…!! (…meestal dan… :wink: )

Sproetje, lekker hoor zo nog op de donderdagen vrij…! Geniet er nog maar even van. :inlove: :inlove:

Yvonne, ik kijk idd erg uit naar de kleine :inlove: en alles staat er klaar voor.

Hoe gaat het met jou?

Beetje met ups en dows, zoals iedereen dat zal hebben… Ik begin eraan te denken binnenkort de HA te raadplegen, maar twijfel nog om dit volgende week of de week erna te doen, of toch nog een maand of twee te wachten…

Kan ik me goed voorstellen, ondanks dat ik nu zwanger ben vergeet ik het gevoel nooit van dat het niet lukte.

Tja en over een afspraak maken :think: ik zou dat gewoon zo snel mogelijk doen. Want jullie zijn nu ook al zolang bezig :hug:

Bigs, wat gaat het hard bij je. Gisteren was ik op kraamvisite en wat is Lars dan toch alweer groot :mrgreen:

Helaas is zijn hoestje nog steeds niet over, dus twee keer per dag puffen en iedere nacht eruit voor een voeding :zzz:

Mag ook wel Sproetje, ben het nu toch echt wel zat :roll:

Enne voor jou wordt het misschien tijd voor nr 3 :lol: :wink: :lol: :lol:

Ha ha… nou, eerst maar eens heel veel slaap inhalen.

Komende nacht verwacht ik het niet.

Maarrrr… Lars heeft de afgelopen twee nachten doorgeslapen tot half zeven en zeven uur :dance:

Zo dat is lekker zeg! hopelijk gaat hij nou vaker doorslapen!

pff ik heb last van mijn hormonen :roll:

Bigsby, nog steeds last van je hormonen?

Ja daar heb ik nog steeds last van :?

Voel je je verder wel goed?

O…dames, ik ben jaloers…! :shifty:

Ik heb vanochtend maar eens een afspraak gemaakt met de HA.

Wat fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat bij jullie. Bigsby, ben je al met verlof?

Yvonne, wel goed denk ik dat je de stap hebt gezet. Al is het maar om dingen uit te kunnen sluiten.

Bigs, succes met de hormonsters :wink:

Mim, hoe voel jij je?

Hier voor de derde keer op rij met Lars bij de ha gezeten. Behalve zijn nare hoestje nu ook erg verkouden en gisteren ook koorts. Hij moet er toch zelf bovenop komen (krijgt al twee weken pufjes en nu een agressievere neusspray erbij), zijn longen waren helemaal schoon en ook geen ontsteking in zijn keel.

Dus ook weer flink in de weer 's nachts want het klinkt alsof hij erin blijft. Vanmorgen ook een flink deel van zijn voeding uitgespuugd wat er in een grote golf uitkwam. Hopelijk komt hij snel van dat rothoestje af.

Jeetje Sproetje dat is ook vervelend :thumbdown: hopelijk komt hij er snel bovenop.

Yvonne, goed dat je de stap hebt gezet hoor. Ik was toen ook helemaal opgelucht om toch uit te kunnen zoeken waarom het zo lang duurde. Hopelijk is alles in orde en ben je ook snel zwanger :pray:

Mim, hoe gaat het met de zwangerschap?

Bigs :hug:

Wij zijn gisteren met Aline naar de kinderarts geweest. Ze is helemaal goedgekeurd :dance: en er is geen oorzaak of reden gevonden van dat ze zo klein is. Gewoon een kleine gezonde baby dus :smiley: en ik kan nog steeds uren naar haar kijken :inlove:

Hier gaat alles wel z’n gangetje hoor. Het lijkt wel of m’n lichaam het nu zwaarder heeft dan de eerste keer. Of dat komt omdat ik al een kleintje heb rondlopen (dat zegt iedereen maar zoveel energie kost dat volgens mij niet en ik werk nu ook minder) of dat het toch door de relatieve korte tijd tussen de zwangerschappen komt of misschien zelfs de leeftijd?? Ik heb overigens weinig kwaaltjes hoor, maar de vorige keer voelde ik me echt kiplekker en dat is nu gewoon iets minder.

Alicia, een kleine meid dus. Mijn meisje was bij de geboorte juist behoorlijk aan de maat (zoals iedereen ook had verwacht) om vervolgens na 3 maanden niet zo hard meer te groeien waardoor wij zelfs na ruim een half jaar zijn doorgestuurd naar de kinderarts. Suzan deed het verder prima maar groeide gewoon wat minder hard dan volgens het lijntje had gemoeten. De kinderarts vroeg zich eigenlijk een beetje af wat we kwamen doen. Op zich goed dat ze dat in de gaten houden maar het slaat wel een beetje door en een huisarts stuurt dan tot mijn verbazing ook blindelings door. Elk kindje volgt haar of zijn eigen lijntje! Oh, en nu zit ze trouwens weer over het gemiddelde heen met lengte en gewicht.

Sproet, hoe is het nu met Lars?

Yvonne, wanneer heb je de afspraak?

Lars slaapt al bijna de hele dag. Hij zal het wel nodig hebben.

Ondertussen ben ik druk in het huishouden geweest en heb ik net uitgebreid gedoucht. Eindelijk eens de tijd om op mijn gemak mijn haren te wassen enzo :smiley:

Mim, volgens mij is het gewoon per zwangerschap verschillend.

Ik kon juist de tweede zwangerschap veel meer, terwijl ik Femke ook al rond had lopen en ze schelen ook maar 18 maanden en… ik word straks 35. Ik kon ook nog tot het eind tillen en best stukken lopen, terwijl ik dat met Femke op het laatst echt niet meer kon. Gelukkig komen de fitte weken eraan, tenminste… ik ging me vanaf week 16 fitter voelen.

Dus houd moed :-*

Ik heb echt geen klagen hoor, voel me fit genoeg. Gistermiddag de dakplataan nog gesnoeid en zolang je dat nog kan… :wink:

Mim, wat fijn dat je nog zo weinig last van kwaaltjes hebt! Wel weer jammer dat je lichaam daarintegen het weer zwaarder heeft… Hopelijk blijf je je goed voelen… :-*

Alicia, gelukkig is alles goed met je dochter! Hoe lang duurde het bij jou de eerste keer om zwanger te raken? En was bij jou alles goed?

Ik heb voor volgende week donderdag een afspraak met de HA staan. Intussen ben ik flink aan het klussen… :wink:

Ha, en dan zonder dat je het weet zwanger bij de HA zitten :wink:

Ik had destijds met vriendlief afgesproken dat ik in maart de HA zou bellen (‘bezig’ vanaf januari dat jaar ervoor) en dag dat ik zou bellen zette de ongi toch niet door en was m’n testje positief!! Heel wonderlijk natuurlijk maar des te blijer! Ik was toen 34. Deze keer was ik binnen een half jaar zwanger, nog wonderlijker!!

Ik heb twee keer de afspraak met de kaakchirurg moeten annuleren.

Beiden keren een paar dagen ervoor positief getest.

Dus wie weet Yvonne :pray: :pray: