30+ (deel 6) => Amanda en ClaudiaJurgen, gefeliciteerd!!

Alicia, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE DOCHTER!!

Bigsby, wat fijn dat het toch nog goed is afgelopen. Ik kan mij voorstellen dat je geschrokken was…!!

UeberHilde, hoe was de vakantie? Ook wij zijn vandaag teruggekomen van vakantie. Een weekje Kreta… Wat rot dat je nu die antibiotica moet slikken zeg! :hug: :hug:

Wij zijn de hele vakantie bezig geweest… Ik hoop dat het dit keer wel iets gaat opleveren… :wall:

Alicia, gefeliciteerd met jullie dochter!!! :dance: :dance:

Bigs, fijn dat je toch ‘bij’ bent met de weken.

Goed nieuws :-*

Hilde, welkom terug. Balen van de AB :frowning:

Yvonne :pray: :pray:

Hoe gaat het nu met je Hilde?

En Sproetje hoe zijn je nachten nu?

Vannacht ging het iets beter, omdat hij met mijn man mee in bad was geweest (vrij laat) :mrgreen:

Dus toen was het half zes.

Hij is helaas nog erg verkouden, dus ben benieuwd hoe het de komende nacht zal gaan… wordt vervolgd :wink:

Alicia en man, van harte gefeliciteerd met jullie dochtertje :inlove: :inlove: :inlove:

Fijn dat het de goede kant op gaat Sproetje :thumbup:

Gaat hij na half 6 wel weer keurig slapen?

Klinkt mij nu allemaal nog heel vroeg in de oren, maar over een niet al te lange tijd zit ik er zelf ook weer in :shifty: :mrgreen:

Bigsby, 34 weken!! Ben je al met verlof? Weet eigenlijk niet meer of je nog werkt, kan me wel herinneren dat je zonder werk zat en ook iets met een studie??

Mim, ik zat met 14 weken al in de ziektewet en met 20 weken liep mijn contract af.

Hoe gaat het met jou? Heb je veel klachten?

Oja, staat me iets van bij… Ik weet wel dat je met je contract zat.

Ik voel me nu duidelijk beter dan twee weken geleden, ook niet heel veel last gehad maar wel misselijk en heel vermoeid. Ben benieuwd hoe lang ik het nog zonder zwangerschapskleding af kan, de vorige keer pas bij 18 weken omdat ik het wel eens tijd vond worden :wink: Voorlopig gaat het dus z’n gangetje maar 32 uur werken is wel iets te gek…

Wel gek om nu al met de zwangerschapsverlof bezig te zijn, het lijkt nog zo ver weg maar het komt toch ook weer snel dichtbij… Ik ga waarschijnlijk na de kerst met verlof.

Mooie tijd om verlof te hebben :wink:

Je bent dus nog niet veel aangekomen? heb je al een bolle buik?

Meestal gaat het sneller met een 2e.

En die vermoeidheid ken ik, vind je het nou niet lastig met nog zo’n kleintje om je heen?

32 uur werken is idd veel, blijf je na de geboorte ook 32 uur werken?

M’n broeken beginnen wel wat strak te zitten, vind zelf dat ik een duidelijk buikje heb maar m’n collega’s zien het nog niet :smiley: Het gaat echt wel sneller dan de vorige keer maar toen ging ik pas rond 18 weken in de zwangerschapskleding…

Ik werkte 28 uur met nog 4 uur ouderschapsverlof, dat is net begin juli opgehouden. Slechte timing! Ik ga nu waarschijnlijk tot eind van het jaar 4 uur per week onbetaald verlof nemen en dan laat ik m’n contract na het zwangerschapsverlof terugbrengen naar 28 uur. Dat vind ik toch wel genoeg en voor de extra centjes hoef ik het gelukkig niet te doen.

Kun je geen 24 uur werken? of vind je dat te weinig? wat doe jij precies?

Weet iedereen al wel dat je zwanger bent?

28 uur is prima te doen maar die 4 uur extra nekt me gewoon… Ik werk bij een gemeente dus ik kan wel lekker rustig aan doen :wink:

Na de bevalling ga ik wel ruim een half jaar naar 24 uur (met ouderschapsverlof) want dan wil ik natuurlijk extra tijd met m’n kleintje, ook voor de bv!

Is wel lekker dat je straks een half jaar 4 uur minder kan gaan werken, scheelt je weer kolven :wink:

Dat is altijd zo’n gedoe, vooral omdat je altijd minder kolft dan wat ze drinken.

ik ben voorlopig nog op de donderdag vrij. Eigenlijk uit nood geboren, maar nu vind ik het heerlijk en zie ik het gewoon als vakantie! Dit omdat Lars vanaf oktober pas terecht kan op het kdv. Maar - ook ivm niet hoeven kolven - neem ik gewoon 4 uur per week op aan vakantie. Ik ben in februari al met verlof gegaan, dus heb nog wel wat over. Gewoon lekker genieten nu dus :smiley:

Het kolven ging bij mij de vorige keer echt heel erg goed, had na m’n zwangerschapsverlof ruim 8 liter in de vriezer… 's Ochtends had Suzan aan één borst genoeg dus die andere moest ik kolven en daar kwam zo’n 150-200 ml. uit. En tussen de middag op m’n werk heb ik ook een hele tijd twee van die bakjes kunnen kolven dus als het dit keer weer zo zou gaan dan teken ik daar alvast voor! :wink:

Ik moet er denk ik alleen een beetje mee oppassen dat ik er teveel vanuit ga dat het weer zo gaat :think:

Mim, jeetje wat lekker dat jij zoveel eruit kreeg, ik kreeg van 1x kolven echt geen hele voeding eruit.

Vandaag ging het niet erg lekker, elke keer als ik maar iets doe dan voel ik mezelf helemaal wegtrekken (geen idee hoe ik het uit moet leggen)

Vanmiddag heb ik bezoek gehad (voor mijn verjaardag), en toe net ook ff. Is heel gezellig maar ik merk goed dat het me toch teveel is.

Hopelijk heb ik morgen een betere dag.

Da’s balen Bigsby maar jij en je kindje gaan nu natuurlijk voor alles dus dan maar rustig aan… Het einde komt in zicht!

Hoi meiden,

Poeh, het valt me steeds zwaarder zwangere vrouwen te zien, en jullie over kwaaltjes te zien schrijven… Ik ben vandaag bloed gaan prikken. Ben naar de huisarts geweest, en die gaat eerst laten testen hoe 't met mijn hormonen en algemene gezondheid staat voor ik een evt doorverwijzing van hem krijg, is dat normaal? Of doet de gyn dat normaal gesproken?

Verder mocht ik stoppen met de antibiotica (joepie!) en ik voel me al wat beter. Fijn hoor :slight_smile: Nog steeds ongesteld, maar hopelijk niet lang meer. Ik moet eerlijk gezegd echt moed verzamelen om weer een volgende ronde in te gaan…

Mim, daarom vierde ik mijn verjaardag ook niet, alleen lijkt bijna niemand dat te begrijpen :?

Vriendje lief wil zelfs zijn verjaardag nog gaan vieren, hij is op 17 september jarig.

Hilde, hier doet de ha dat niet, hij verwijst gelijk door.

Maar ik snap heel goed dat het je moeite kost om hier mee te schrijven, zou ik ook hebben :hug: