30+ (deel 6) => Amanda en ClaudiaJurgen, gefeliciteerd!!

Yvonne, ik besef ook wel dat we geluk hebben gehad, we mankeren gelukkig allemaal niks.

Alicia, 37 weken alweer :dance: :dance:

Fijn om te horen dat het allemaal nog goed gaat :thumbup:

Meiden, ik ben ziek… dus even weinig van mijn kant.

Wel balen, want ik was net weer een paar dagen aan het werk :?

Alicia, succes met de laatste weken! Spannend hoor!

Sproet, kan me voorstellen dat je daar een extra naar gevoel door hebt om dan alweer zo snel ziek te zijn… Maar goed, niets aan te doen! Ik ben het eerste jaar na de geboorte van m’n dochter ook veel meer ziek geweest dan ik gewend was…

Wat vervelend Sproetje, beterschap :hug:

Beterschap Sproetje!

AliciaC, dat schiet wel erg op zeg! :dance: Wat fijn dat alles goed gaat :thumbup:

Volgens mij moest Annelieske vandaag ook voor een echo, die van ons was goed!! Was de eerste van de combinatietest, volgende week maandag de 2e. Volgens de echo ben ik zelfs 3 dagen verder :wink:

Mim, fijn dat de echo goed was.

En wat schiet je al lekker op :dance:

Mim, fijn dat je eerste echo goed was :thumbup:

Mim, fijn dat de echo goed was, zie dat je alweer 11 weken bent! :shock: :thumbup:

Hier echt de laatste loodjes :? en morgen weer een groei-echo. Vorige week 2 keer naar het ziekenhuis geweest voor een ctg van de kleine uk. Voelde hem/haar een dag veel minder dus werd meteen doorgestuurd. Omdat ons guppie aan de kleine kant is, nu nogmaals even een goeie controle dmv een groei-echo. Best spannend hoor die laatste weken :shifty:

Succes morgen met de groeiecho :thumbup: Hopelijk is ze hard gaan groeien :pray:

Ik heb volgende week een groeiecho :mrgreen:

Wat een groeiecho’s meiden. Zo vervelend om weer even te kijken daarbinnen :wink:

Ik heb er met Wessel meerdere gehad ivm zwangerschapssuiker.

Mim wat fijn een goede echo!! :dance:

En Alicia alweer aan het bibben, wat vliegt de tijd. Ik zag elders een buikfoto van je. Mooi :inlove:

Wat is het hier rustig zeg!

Gisteren weer even op de echo kunnen spieken, de nekplooi zag er keurig uit dus niets om me zorgen om te maken! Later op de dag had ik nog een afspraak bij de vk en zij kon het hartje helaas niet vinden terwijl ik die 's middags nog gezien en gehoord heb. Begin nu toch wel wat te twijfelen (wat is dat irritant zeg!!) hoewel het vaker voorkomt dat ze rond 12 weken het hartje niet meteen kunnen vinden…

Mim, fijn van de nekplooi. Maar wel balen dat de vk het hartje niet kon vinden. Dan ga je je toch weer zorgen maken, terwijl het waarschijnlijk helemaal niet nodig is. Wanneer krijg je nu weer bevestiging? Bedoel je dat je het hartje bij de echo hebt gehoord of heb je zelf een angelsound?

Hier een nacht met drie voedingen. Lars is erg verkouden en drinkt dus minder per keer… :zzz: :zzz:

Ik heb het hartje bij de echo gezien en gehoord, daarna had ik een afspraak bij de vk en die heeft geen echo apparatuur en dus alleen zo’n soort angel sound (neem ik aan). Dus dan zou er in een paar uur tijd iets mis moeten zijn gegaan en dat lijkt me toch stug, de kans is daarnaast gewoon ook groot dat ze rond die 12 weken (zelf denk ik dat ik minder ver ben) het hartje niet altijd kunnen vinden. Ik heb 26 augustus weer een volgende afspraak…

Pfff, vermoeiend zeg 3 voedingen per nacht… :zzz:

Mim, raar dat de vk het hartje niet kon horen :think: ik kan me voorstellen dat je je dan toch een beetje zorgen gaat maken. Waarschijnlijk is dat nergens voor nodig maar dan doe je automatisch toch.

Fijn dat de nekplooimeting goed was :thumbup:

Sproetje, balen van die nachten :hug:

Wij hebben gister een groeiecho gehad omdat ze mijn buik dit keer niet zo groot vinden. Ze heeft het 2x na gemeten maar het blijkt dat beeb bijna 2 weken achter ligt in de groei, bij de 20 weken echo was dat niet zo :think: Nou hebben ze me doorgestuurd naar de gyn, daar mag ik morgen al heen. Zij gaan dan kijken of alles goed is met de navelstreng, en verder ff afwachten hoe of wat.

Bigs, spannend dan. Is het eenmalig dat je naar de gyn moet?

Hopelijk niks aan de hand.

En wat ga je hard zeg!

Alicia, ook de laatste loodjes :dance:

Hier de dag toch nog aardig doorgekomen, maar ergens een keer wat extra slapen zou geen kwaad kunnen :wink:

Hoi meiden,

Jeetje, ik ben weer zo’n tijd weggeweest! Had het eerst verschrikkelijk druk met werk en zingen en gezin, en nu dan op vakantie. Ben net terug uit Duitsland - nu in NL op vakantie (huizenruil met mijn moeder!)

Ik heb weer even bijgelezen - wat een toestanden en nieuwtjes weer zeg!

Bigsby, ik hoop dat alles goed is daarbinnen. Wat een schrik zeg, zo’n aanrijding.

Mim, alweer 12 weken, wat gaat dat hard!

En is er al nieuws van Alicia??

Yvonne, zitten we nog in hetzelfde schuitje?

Hier nog steeds weinig actie (baal, baal…). Ik ben twee weken geleden gebeten door een teek, en daar kwam afgelopen week een reactie op (een rode vlek om de beet heen). Snel naar de “Notarzt” en uitgelegd dat we proberen zwanger te worden. Om te voorkomen dat deze symptomen verergeren en ik de ziekte van Lyme zou krijgen, moet ik 21 (!!) dagen lang 3x per dag antibiotica slikken… Blech. Wel antibiotica die mag tijdens een eventuele zwangerschap, maar ik voel me er niet echt lekker bij, dus van klussen komt niet veel. Bovendien sliepen we in mijn vruchtbare periode (voor zover ik dat kon meten op vakantie) steeds met zoonlief op één kamer…

Kortom: ik verwacht niet zwanger te zijn. Ik heb opgezette borsten en buikpijn - bij mij ook de voortekenen van de menstruatie, zucht. Maar er is nog veel tijd om te twijfelen, want de vorige keer moest ik tot dag 38 wachten tot de menstruatie doorkwam. Vraag me achteraf wel af of dat geen vroege miskraam was trouwens - zelfs voor mij wel erg laat namelijk. Heeft iemand daar verstand van?

Alicia is trouwens al bevallen

Natascha1975 wrote:
denk dat Alicia geen tijd heeft om zich te melden hier.
Ik kreeg van een mede meimama die met haar bij de augmama's meeschrijft de hint om ff bij hun in t topic te gaan kijken...

ze heeft een sms gestuurd naar een mede aug mama en dit stond er

Wij zijn vanmorgen de trotse ouders geworden van een prachtige dochter, ze heet aline weegt 2430 gram en 45 cm klein. Het was een heftige bevalling met aan het eind een weeën storm. Ze had daardoor een beetje moeilijke start, maar nu gaat het goed.

Aliciaaaaaaaaaa gefeliciteerd met je dochtertje!!!!!!!!
Wat een mooie naam zeg
:inlove: :inlove:

Ik ben blij :mrgreen:

Er is niks aan de hand, beeb is helemaal niet aan de kleine kant. Zijn buik loopt zelfs al een week voor, en de rest klopt gewoon prima. En ze heeft ook flink het gezichtje ingezoomd, ahhhhh dat is zo mooi om te zien :cry: :cry: :inlove:

Luca was al niet de kleinste dus kon ze zich ook niet voorstellen dat deze wel aan de kleine kant zou zijn. Ik hoef in elk geval niet terug te komen bij de gyn of de vk moet weer twijfelen.

Alicia, gefeliciteerd!!

Bigsby, wat een opluchting!