Pfff… Gisteren voor het eerst sinds tijden weer heftig ongesteld geworden… nu hopen dat het snel weer voorbij is… :?
Hè Yvonne, het zit ook niet mee… Hopelijk is dit voorlopig je laatste ongi
Ik hoop het nu echt ja… :-*
Hoe gaat het met jou? Nog last van kwaaltjes of verloopt alles voorspoedig? Wanneer heb je een echo??
Ik mag niet klagen Wel wat misselijk en moe, hele normale kwaaltjes, maar daar had ik de vorige keer volgens mij geen last van. Op zich goed te doen maar het is gewoon vermoeiend. Volgende week vrijdag (15 juli) hebben we de eerste echo bij 10 weken, ben echt zo benieuwd hoe het daarbinnen zit. Dan wordt het ook pas echt denk ik :think:
ik heb om 1 uur een echo omdat ik vanmorgen zo’'n buikpijn had (zijkant, eileider gebied). De VK wil bekijken of het wel op de juiste plek zit (in mn baarmoeder dus).
Spannend, al denk ik dat het wel op de juiste plek zit, buikpijn is nu een stuk minder inmiddels. (en die pijn zat niet bij mn baarmoeder).
Ben benieuwd of er wel wat te zien is, het is nog zo pril…
En???
Hoi dames,
Wij zijn weer thuis, wel anderhalve dag later dan gepland :roll:
We hebben op de snelweg in Frankrijk een auto ongeluk gehad, we waren nog maar 5 uurtjes aan het rijden toen het gebeurde.
Ik lag te slapen en werd wakker omdat mijn been zo brandde (vd airbag) en omdat we tegen vanalles aanreden.
Achteraf bleek dus (op dat moment wisten we niet wat er gebeurde) dat een vrachtwagen chauffeur in slaap was gevallen achter het stuur. Hij is zijn lading verloren (kratten met flessen) dat lag dus overal op de weg en wij waren de eerste die daar dus tegen aan reden. De vrachtwagen stond midden op de weg (die zagen wij dus niet) en de kratten vlogen tegen onze auto aan. Daardoor is de motorkap eraf gegaan en tegen tegen mijn deur aan gewaaid. (daardoor kreeg ik mijn deur ook niet open) Verder was de voorruit gebarsten en de voorkant lag helemaal open en alles lag eruit. Gelukkig hebben we niet tegen de vangreel gereden daardoor, de auto is nu total loss en staat nog met een deel van onze bagage in Frankrijk (komt binnen 10 dagen naar NL)
G. is gelijk gaan bellen naar de politie, verzekering en de lease maatschappij.
Er zijn wat mensen gestopt om ons bij te staan en om te kijken of ze wat konden doen voro ons (heel lief)
Gelukkig hebben wij niks, dat ff vooropgesteld.
Voor de zekerheid hebben we toch maar een ambulance laten komen omdat het al die tijd zo rustig was in mijn buik terwijl de kleine dat juist nooit is (ik vraag me af of hij/zij ooit slaapt :mrgreen: )
De ambu heeft ons naar het zkh gebracht waar ik gelijk naar de gyn werd gebracht, die hebben mij aan een monitor gelegt om naar het hartje te luisteren. En na een half uur zo liggen kreeg ik een echo, gelukkig was alles goed. Eigenlijk had ik 2 dagen moeten blijven maar wij wilden zo snel mogelijk weer terug naar NL.
Helaas ging dat niet zo makkelijk, het was ondertussen 4 uur s’ nachts en we hadden geen spullen en geen auto. We zijn dus maar naar een hotel gegaan, na veel heen en weer bellen heeft de verzekering een auto geregeld. Wij hebben dus gelijk een deel van onze spullen opgehaald en wilden vertrekken (dat was dus de dag daarna rond 3 uur s’ middags) Maar goed toen bleek dus dat de stuurbekrachtiging kapot was gegaan ineens, wij dus weer terug. 5 monteurs erbij en geen 1 wist wat het probleem was :roll: G. dus maar weer bellen met de verzekering, die regelde gelijk een nieuwe auto. (een hele spik splinternieuwe volvo :lol: ) Toen was het ondertussen 17:00 uur en we konden eindelijk gaan rijden, en na 9 uurtjes rijden waren we eindelijk thuis. Helemaal bekaf zijn we in bed gerold.
Verder hebben we een leuke vakantie gehad :mrgreen
Jeetje bigsby wat een verhaal zeg!!
Goed dat je wel de ambu hebt laten komen
Gelukkig is alles met jullie goed
Gatsie Bigsby!! Gelukkig is het goed afgelopen!!
alles was goed, mooi vruchtzakje gezien en de 15e krijgen we nog een echo (die stond al gepland).
Mijn man was mee en vond het indrukwekkend, hij had nog nooit een echo gezien.
De pijn kon ze alleen verklaren door mijn darmen de schuld te geven, het is nu ook weer volledig weg…
ik ben dus blij
Monique jeetje wat laat je me schrikken meid en wat zullen jullie zelf geschrokken zijn :hug: :hug:
Fijn dat jullie weer thuis zijn :-*
Annelieske goed nieuws dus, heeft de gyn ook gezien hoever je bent of is dat nog niet vast te stellen?
Jeetje zeg, wat een verhaal Bigsby!!
Gelukkig zijn jullie er zelf heelhuids vanaf gekomen.
Maar de schrik zal er goed ingezeten hebben.
Annelieske gefeliciteerd!
Jeetje Bigs… wat een verhaal.
Gelukkig alles goed met iedereen, maar wat een toestand dan hè.
Welkom terug in ieder geval
Jemig Bigsby, wat een verhaal!! En wat komt dat dan allemaal nog goed af zeg!! Heeft je zoontje er veel van meegekregen??
Annelieske, lekker dat alles er goed uitzag!
Ik besef ook wel dat we mazzel hebben gehad, het had anders kunnen lopen.
Zo vandaag heeft de vk bloed afgenomen en heb ik een resusprik gekregen, ze vond ook dat mijn buik niet zo groot was dus krijg ik over 3 weken een groeiecho Meneer Groen Ze zei wel dat de baby wel goed groeit, maar goed ik eet nou eenmaal niet zoveel anders gooi ik alles er weer uit. Ik zei ook al dat ik een klepje in mijn keel heb zitten waardoor ik niet zoveel kan eten. Wel raar, de vorige zw had ik wel een hele grote buik, maar goed een wat kleinere buik heeft natuurlijk wel zijn voordelen Knipoog
Oja hieronder nog een foto van onze auto
:shock: :shock: :shock: :shock: Wat een geluk hebben jullie gehad zeg!!! :shock: :shock:
:hug: :hug:
Echt heftig hoor Bigsby!! :shock:
:shock: :shock: :shock: Zo dan!!! Jullie hebben écht een hele familie engeltjes bij jullie gehad hoor!! Als je die auto ziet dan is het echt een wonder dat jullie er zo goed vanaf zijn gekomen. Gelukkig maar!!!
Bigsby, hoe is het nu? Nog iets aan overgehouden of alleen schrik en spierpijn? Je hebt wel een aantal engeltjes bij je gehad hoor… :?
Annelieske, overmorgen echo…?! :dance:
Hier ben ik ook weer 's
Is even een tijdje geleden, was het topic weer even kwijt.
Alles gaat nog goed hier. Vandaag 37 weken :dance:
We zijn er (bijna) helemaal klaar voor. Nog wat laatste kleine dingetjes kopen en regelen. Alleen de drukker schiet niet echt op met de proefdruk voor het geboortekaartje, dat duurt nu al 2 weken :x hopelijk komt het nog voor het weekend binnen. De adressen zijn bijna geprint op de etiketten, dus dat is dan ook zo gedaan.
Begin het wel echt spannend te vinden, en ook al kijk ik natuurlijk erg uit naar de komst van onze uk, ergens vind ik het ook wel jammer om straks niet meer zwanger te zijn, vond/vind het echt heerlijk
Dat was weer even een update. Nu ga ik even liggen want ben een beetje druk geweest vandaag… :naughty: