Mim, ik probeer nu twee maanden ovutesten, maar moet bekennen dat ik er niet heel nauwkeurig mee omga. Indien ik twee streepjes zie (teststreep lichter dan controlestreep), dan denk ik dat het bijna zover is en ga ik een aantal extra dagen hard klussen tot ik denk dat het weer over is…
Vast niet de juiste methode… Ik weet het…
@ Annelieske…??
Mim, ik twijfel nu toch of het heeft doorgezet. Vorige week een bloeding, daarna alleen ietsjes gekleurde afscheiding… Ik denk dat ik donderdag toch maar even een testje ga doen…
Yvonne, wat een toestand!! Wat is het soms toch een getut met je lichaam hè! Ik ga weer duimen
Annelieske is vast zeer teleurgesteld aangezien we niets meer van haar vernomen hebben…??
nee hoor, ik was een weekend weg met mijn man, ivm onze trouwdag, en we hebben zaterdag getest:
Positief, twee dikke strepen!! We zijn helemaal blij en ik hoop dat het voor jullie die nog wachten ook snel zo mag zijn, het is zo’n bijzonder gevoel! (afgezien van de moeheid en misselijkheid, haha)
Wat goed, gefeliciteerd!! En wat snel zeg… :thumbup:
Annelieske, wat goed zeg!! :dance: :dance: En ook zo snel…
Annelieske gefeliciteerd !!!
yvonne hoe is het nu bij jou?
mim, ik ben voor mijn misselijkheid naar de acupunctuur geweest. Is echt super. De misselijkheid is niet helemaal weg. moet nog steeds oppassen met eten, maar ik zit niet meer de hele dag voor oud vuil op de bank. Ik wil nu weer dingen ondernemen.
Het is wel een soort van kuur die je ook moet bij houden. Toen we op vakantie waren ben ik 3 weken niet geweest en toen kwam het gewoon weer terug. Maar nu is het na 1 keer al weer een heel stuk minder. Kan niet wachten tot ik donderdag weer mag. Je voelt gelijk resultaat.
Jans, wat fijn dat je er zo’n baat bij hebt!! :thumbup:
De bedoeling is dat ik donderdagochtend ga testen, maar weet niet of ik dat nog uithou… Wellicht nog vandaag of anders morgen? :think: Ik kijk wel even…
Yvonne, ik hoop zo voor een positieve test voor jou!!!
Ik hield het niet meer uit… vanochtend getest, maar helaas negatief… De banner kan dus zo blijven staan…
he Yvonne, wat balen nou, ik hoopte het zo voor je…
Nu weer afwachten dus, jammer…
Hier een slechte nacht gehad, ik voel me helemaal niet heel erg zwanger (wel moe, grote borsten) en maak me zorgen of het wel goed gaat “daarbinnen”. Mijn eerdere ervaringen maakt die onzekerheid dus niets kleiner, vermoeiend :?
en sinds vanmorgen heb ik een heeeeel klein beetje bloedverlies, dus ik maak me zorgen :? (weinig, zou de hele tijd met 1 inlegkruisje kunnen doen)
Annelieske, ik hoop dat het goed blijft gaan…
Annelieske, kan me voorstellen dat je je zorgen maakt (zou ik ook doen) maar het is toch ook heel normaal dat je soms een beetje bloed verliest (zeker in het begin). Als het weinig is en niet helder rood dan zou er niets aan de hand moeten zijn!
Wij zijn terug van een geslaagde vakantie.
Ga later lezen… :-*
Ha Sproetje, was het leuk?? Ik hoop dat je een :thumbup: vakantie hebt gehad…!!
Mim, Annelieske, als mij dit zou gebeuren zou ik ook erg schrikken, maar ik ben blij te lezen dat je aangeeft dat het normaal kan zijn…
@Annelieske, heb je al een afspraak voor een eerste echo?
lief dat jullie zo aan me denken
Het bloeden is heel weinig, wel wat rood trouwens. Ik heb dat bij drie andere zwangerschappen ook gehad, toen hebben ze noit een reden kunnen vinden (bij de ene bleek later wel de placenta onderin te liggen trouwens, dat trok later bij).
Het voelt wisselend: de ene keer denk ik: t zal vast niets ergs zijn, net als de andere keren, en een andere keer zit ik in de stress: oei, als het maar goed gaat…
Ik mag 15 juli naar de VK voor een echo, als het goed is ben ik dan ruim 7 weken, dus dan zal er echt wat te zien moeten zijn. Spannend, ook voor mijn man, die heeft nog niet eerder een zwangerschap meegemaakt.
Annelieske, ben je (net als ik) nog in februari uitgerekend of net in maart? Ik heb ook 15 juli de eerste echo maar dan voor 10 weken (en de combinatietest).
als het goed is ben ik op 1 maart uitgerekend.
Het bloeden is nu helemaal gestopt, en mn borsten doen weer helemaal zeer, dus het zal wel goed zitten
Spannend allemaal
Annelieske gefeliciteerd :inlove: :dance:
Maak er 2 maart van joh, mooie datum