Annelieske, tuurlijk mag je meepraten. Je bent van harte welkom.
Annelieske welkom en hopelijk snel goed nieuws voor jou!!
dank jullie wel, ik hoop ook dat het snel gaat lukken. Ik vind het wel spannend…mijn 4 kinderen zijn dus uit mijn eerste huwelijk, en ik was elke keer vrij snel zwanger ( 1e, 5e, 1e ronde en 1x door de pil heen).
Nu is het van mijn huidige man en ik ben wat ouder (de anderen waren allemaal voor mijn 30e, dus ik denk wel eens: stel dat het niet lukt…
Maar goed, positief denken is natuurlijk beter
Mijn man heeft een erfelijke spierziekte, en we weten door genetisch onderzoek dat ik daar geen drager van ben, en dat een eventueel kindje van ons samen de ziekte daardoor niet zal hebben, dat wilden we graag vante voren uitsluiten. Nu we dus bezig gaan is dat na een lang proces, wikken en wegen, met deze stap als uitkomst
@Mim74 wrote:
@Jans wrote:Mim ik begrijp dat ik je mag feliciteren :inlove:
Ja! :mrgreen: En jij alweer bijna 12 weken!! Hoe voel je je? En heb je binnenkort weer een echo??
Ja de 12 weken echo/nekplooi meting was super goed. Ze kon de nekplooi bijna niet meten. Maar voor de statistieken is het 1,2 mm geworden.
Ik ben helemaal gerust gesteld.
Ik ga nu mijn 2e been ook op mijn roze wolk zetten :inlove:
Annelieske welkom we hopen op spoedig goed nieuws.
Marieke Ik kan me best voorstellen dat het soms wel eens lekker is om alleen met z’n 4-tjes te zijn. Niet ten nadelen van de andere meiden, maar toch…
nog een vraagje van mij (onzekere muts ben ik, dat had ik niet verwacht bij deze 5e zwangerschap )
Vrijdag is mijn NOD, en normaal gesproken heb ik een dag of 5/6 vantevoren licht bloedverlies. Erg irritant, maar wel elke keer aanwezig. nu niet…
Ik had de hele week erg veel last van mijn borsten, tepels, en dat is nu juist minder vandaag. Wel moet ik vaker plassen, en heb ik geen last van mn PMS (stemming), wat normaliter wel zo is (heftige PMS klachten).
Het ene moment denk ik: zou het toch…en het andere moment: nee, ik merk verder niks, dus het zal vast niet zo zijn. Zucht…irritant dit afwachten
Wat denken jullie ervan?
Ik kan zaterdag testen (als ik dan niet ongesteld ben dus) en dat erg leuk zijn: dan zijn we samen een weekend weg omdat we die dag 1 jaar getrouwd zijn…
Annelieske, ik kan er geen antwoord op geven… Zo te zien heb jij hier meer ervaringen mee dan ik… Ik ben nog steeds bezig voor m’n eerste…
Annelieske, wat ik vooral weet is dat je lichaam je ontzettend voor de gek kan houden als je graag zwanger wilt worden… Ik had deze keer ook weer weinig aanwijzingen, hoewel ik wel een week voor m’n NOD constant ontzettende trek had en dat was dus echt wel een aanwijzing!
ik vind het nu wel erg spannend worden, nog steeds geen drup bloed te zien, wel nog last van mn borsten en mijn stemming is prima (en dat is echt heel vreemd voor mijn menstruatie).
Sinds vandaag ook last van mn bekken, precies op plekjes die ik maar al te goed herken (helaas).
Nog maar een paar daagjes, dan weten we meer, en ik hoop zo dat het een positieve test gaat zijn , dan kan ik mn lijf tenminste serieus nemen…
Spannend Annelieske. Wanneer is je NOD?
@Yvonne77 wrote:
Spannend Annelieske. Wanneer is je NOD?
morgen en vanmorgen was ik weer zo beroerd, net als gisteren, dus ik blijf er in geloven dit keer
Spannend zeg, morgen testen??
@Mim74 wrote:
Spannend zeg, morgen testen??
nee, zaterdag, dat is onze trouwdag (vorig jaar getrouwd) en dat zou natuurlijk wel een erg leuk kadootje zijn!
Ik denk dat het bij mij over is… vanochtend wat bloedverlies gehad… Ik begin er nu een patroon in te herkennen… :?
@yvonne, :hug: het is zo moeilijk om iedere keer weer de hoop te hebben en dan krijg je weer een domper te verwerken.
@annelieske spannend, wel erg leuk zo’n kadootje voor je eerste trouwdag :mrgreen:
@mim, hoe gaat ie bij jou al veel klachten?
Ik heb net de uitslag van de combinatie test binnen. De kans is kleiner dan 1 op 5000. Dat is echt heel erg goed. Zeker als je weet dan de kan van een 20 jarige 1 op 1070 is :mrgreen:
Nu deed ik het onderzoek voor de nekplooi omdat dat veel voorkomt bij het Noonan syndroom, maar toch zo’n goede uitslag moet geviert worden… :inlove:
Jans, dat is prachtig nieuws!! Dat moet gevierd worden… :dance: :dance:
Jans, wat een mooi nieuws zeg! Heerlijk… toch een pak van je hart natuurlijk.
Annelieske, we duimen voor je hoor!
Hier geen actie deze maand - man en ik zijn beiden uitgeput van het harde werken de laatste maanden (en van onze verse kleuter, die wat slechter slaapt sinds hij op school zit…). Deze maand sowieso maar weinig dagen (en bijna geen avonden) dat man en ik tegelijk thuis zijn, dus logistiek is het klussen nauwelijk in te plannen… Zucht. Dus maar even pauze!
In de zomer is manlief weer veel meer thuis (en ik ook, tenminste in juli). Dus we hopen dan maar dat de ontspanning van de zomer ons gaat helpen… We snakken werkelijk naar vakantie! We gaan een kleine twee weken weg, maar nemen daarnaast ook nog een weekje vrij om wat te klussen in huis op ons gemakje. Heerlijk!
@Yvonne: wat balen zeg, elke keer hoop je het zo en is het zo moeilijk te accepteren dat het weer niet zo is…sterkte!
Hier nog steeds geen :twisted: , dus de test (KV) gaat mee in de tas, morgen weten we het, en ik ga wel een beetje uit van een positieve test, dus ik hoop maar dat ik niet teleurgesteld wordt…
Yvonne, balen zeg! Heeft het doorgezet??
Jans, wat een mooie uitslag!! Wij gaan dit keer ook weer voor de combinatietest. Ik vond het de vorige keer vooral mooi om twee keer een echo te krijgen met 2 weken ertussen, zo hard als dat frummeltje groeit in zo’n korte tijd!! Dit keer krijg ik 'em vanwege m’n leeftijd ook nog vergoed.
Met mij gaat het redelijk goed, volgens mij heb ik iets meer klachten dan de vorige keer. Ben vrij moe en ook wel wat misselijk hoewel ik er (net) niet van moet spugen. Maar goed te doen, nu alleen nog hopen dat het allemaal goed gaat daarbinnen!!
Annelieske… en???
Hoi Mim, ja helaas heeft het doorgezet…
Annlieske, heb je al getest?
Probeer je het al met ovutesten??