Pfew, goede vraag.
Toch nog best wel wat hoor.
Je kan met creditcard betalen of met geld. Bij sommigen kun je alleen met gepast geld betalen. Misschien dat R. nog weet hoeveel we ongeveer kwijt waren, zal ik hem straks even vragen.
Op de terugweg zijn wij via Le Mans gereden, scheelde in de tolkosten en was ook sneller.
Waar gaan jullie heen trouwens?
naar Les Sables d’Olonne…
Ik wilde straks even uitzoeken welke route ze aanbevelen.
Maar via Le Mans is behalve sneller dus ook goedkoper.
Klinkt goed :mrgreen:
Wij zaten bij Fouesnant.
En minder tolwegen, gewoon 1 lange tolweg, scheelt echt.
Sproetje, kun je niet de tolwegen vermijden? Scheelt een hoop geld en gaat eigenlijk net zo snel…?
Volgens mij kom je dan van op die ‘binnenwegen’ en we willen wel door kunnen rijden. Ik heb net op een site de tol berekend via Le Mans.
Dan zouden we op 41 euro komen. Denk dat we dat er wel voor over hebben om lekker door te kunnen rijden…
Heel veel plezier gewenst! Vertrek je vanavond (na de laatste voeding)?
Hey Mim, gefeliciteerd :dance: :dance:
Sorry ik ben ff druk met alle spullen verzamelen voor de vakantie, wij vertrekken zaterdag nacht :dance:
Bigsby, waar gaan jullie naartoe? En hoe lang?
Wij gaan 16 dagen naar frankrijk :mrgreen:
Bigs, jij ook veel plezier in la france :dance:
Wij vertrekken vanavond na de laatste voeding
Bigsby, jij ook heel veel plezier gewenst dan…! Wij moeten nog een paar weken wachten… :snooty:
he vakantiegangers veel plezier.
Deze vakantieganger is weer terug. Heerlijk een ruime week gekampeerd in de buurt van Emmen. Een paar leuke uitstapjes gemaakt, maar verder hebben we ons lekker vermaakt met niks doen…
Mim ik begrijp dat ik je mag feliciteren :inlove:
Voor de dames die bijna op vakantie gaan: GENIET ER VAN!!! 8)
Wij gaan de eerste 2 weken van augustus naar Friesland in het huis van mijn vader. Die is dan bij zijn vriendin. En huis staat er toch
Monique en Sproet heel veel plezier in La France
YY hoe is het verder met jou en je kleine man?
En waar in Fryslân ga je vakantie vieren?
Wij gaan in augustus een weekje naar Luxemburg, met ons viertjes dus voor het eerst zonder de andere dochters van mijn vriend.
En stiekem ben ik daar heel blij om :oops: :silenced:
Jij ook heel veel plezier Sproetje :mrgreen:
Marieke, kan ik goed begrijpen, een keer met jullie 4e is ook wel een keer lekker
Wij vertrekken morgennacht om 1:00 uur, lekker vroeg h’e
@Jans wrote:
Mim ik begrijp dat ik je mag feliciteren :inlove:
Ja! :mrgreen: En jij alweer bijna 12 weken!! Hoe voel je je? En heb je binnenkort weer een echo??
En Mim, hoe is het met jou… Krijg je al last van kwaaltjes? :sick: :mrgreen:
Valt nog mee… Af en toe wat vlagen van misselijkheid maar met een hapje eten gaat dat weer weg. Ook wel vrij moe en m’n darmen rommelen heel erg maar dat is het wel. En daarnaast sterk de neiging om elke dag een test te doen :mrgreen:
Hoe is het met jou Yvonne, goed gevoel over deze cyclus??
Mag ik ook met jullie meedoen?
Ik ben 34 en we zijn bezig met de derde ronde.
Ik heb 4 kinderen, en samen met mijn huidige man (hij heeft geen kinderen) de wens voor een kindje van ons samen.
Momenteel zit ik op dag 25 en heb ik last van mijn tepels, en heel licht bloedverlies. Het irritante is dat ik dat elke maand heb, dat bloedverlies, heel licht en een dag of 5 voor de NOD.
Pijnlijke tepels heb ik normaal niet, dan heb ik last van de hele borst, dus dat is dit keer een beetje anders.
Sinds ik het lichte bloedverlies heb (vanmorgen) is mijn hoop voor deze maand weer vervlogen :? en baal ik dus…