Hé Alicia, dat is lang geleden…! Hoe gaat het met de zwangerschap?
Het gaat op zich wel goed. Afgelopen maandag een groei-echo gehad, want ons kindje ligt iets achter in de groei. Maandag over een week moeten we voor een 2e echo om te kijken of het nu wel goed door blijft groeien.
Verder voel ik me wel goed, wat meer vermoeid de laatste tijd maar dit heeft ook te maken met gedoe op m’n werk.
Nog iets meer dan een week werken en dan lekker met verlof, dus dan kan ik lekker uitrusten en genieten en voorbereiden op de komst van onze ukkepuk.
ff een paar dagen naar Kopenhagen geweest maar afgelopen woensdagochtend de cb gebruikt en die was duidelijk: 2 tot 3 weken!! Zal m’n banner vandaag of morgen aanpassen :mrgreen:
Mim, geweldig! gefeliciteerd! :dance: :dance: :dance:
Mim, nogmaals van harte!! Eindelijk is het zover… :dance: :dance: :dance: :dance:
Mim had ik je al gefeliciteerd? :think:
Zo niet, gefeliciteerd :inlove: :dance: :dance: :dance:
Hier alles wel goed hoor, eindelijk in wat rustig vaarwater.
We moeten alleen nog even afwachten of de verdachte in hoger beroep gaat.
Nog even spanning dus.
Marieke, wat duurt dat lang zo’n rechtzaak. Volgens mij kun je het pas echt een plekje geven als alles voorbij is… toch? :hug: :hug:
Ik heb een vraagje aan jullie: de laatste paar keer heb ik na afloop van het klussen bij het toiletbezoek een prop donkerroze slijm verloren. Heeft iemand enig idee wat dit kan zijn? :think:
Pfff Marieke, wat een slepende toestand zeg! Tot wanneer kan het hoger beroep ingediend worden?
Yvonne, wat vreemd zeg :think: Volgens mij had ik dat een paar cyclussen geleden ook, zo rond dag 18 veel slijm met bloed. Heel anders dan anders. Ik heb toen wel wat op internet rondgeneusd en het schijnt dat je ook wat bloedverlies kunt hebben van je ovulatie maar ik had dat nog nooit gehad…
Tot 2 weken na de uitspraak.
Yvonne ik zou het eerlijk gezegd niet weten, maar je hebt dit elke keer?
Hoi Marieke, tot wanneer is dat dan? :hug: :hug:
Voor mij is dit nu de eerste keer dat ik dit nu zo heb… :think: Vandaar ook mijn vraag… Mim, ik heb inderdaad ook zoiets gelezen op internet. Ik ben erg benieuwd wat het is… en hoop natuurlijk dat dit een goed voorteken is…
Bij mij was dat gerommel in maart. Daarna nog één keer een ‘gewone’ cyclus gehad en toen dus zwanger!! Ik hoop ook voor je dat het een goed voorteken is!
Yvonne dat is volgende week donderdag. Voor nu heeft hij 2 jaar onvoorwaardelijke gevangenisstraf opgelegd gekregen en 3 jaar rijontzegging.
Hmmm… dan zitten jullie nog ruim een week in spanning… Zijn jullie tevreden met de uitspraak?
Tjonge, Marieke, wat heftig allemaal. Ik hoop voor jullie dat het vonnis gewoon blijft staan - nog meer onzekerheid, daar zit je al helemaal niet op te wachten…
Yvonne, we kunnen weer duimen, begrijp ik?
Mim, gefeliciteerd! Wat geweldig zeg
Hier geen nieuws - behalve dan dat we een maandje pauze nemen van het klussen-op-commando. Ik heb er even m’n buik van vol (niet letterlijk helaas, haha…). Die twee weken spanning elke maand, verschrikkelijk. Ik heb al wel de ovutesten op internet besteld voor volgende maand… En dan maar hopen dat het wel lukt als we uitgerust zijn… We zijn beiden zo druk geweest de laatste tijd; we moeten eerst even bijkomen
@Yvonne77 wrote:
Hmmm… dan zitten jullie nog ruim een week in spanning… Zijn jullie tevreden met de uitspraak?
Tja, wat is 2 jaar gezien de omstandigheden waaronder het ongeluk gebeurd is, zo’n vent had nog wel een paar jaar langer mogen zitten.
Maar ons is door de officier verteld dat het zeer ongebruikelijk is dat er uberhaupt gevangenisstraf gegeven wordt bij verkeersongevallen dus in die zin zijn we wel tevreden.
Hilde ik ben alle keren (ook van de miskramen) zwanger geworden toen ik er juist niet mee bezig was
Meiden, wij gaan twee weken op vakantie 8)
Ik weet niet of ik daar nog online kan komen, anders tot begin juli :-*
Sproetje, waar gaan jullie naartoe? Heel veel plezier alvast!!
Ik snak inmiddels naar de vakantie…! Nog drie weken en de vakantieperiode breekt weer aan…!
Wij gaan naar Griekenland, maar weten nog niet precies waar… Iemand een idee?
Thanks!
We gaan naar Bretagne. Best een eindje rijden dus.
En de voorspellingen zijn helaas niet heel veel beter dan hier, maar we zullen zien. Bakken op het strand kan ik toch niet.
Griekenland ken ik niet, dus geen tips
Bretagne zijn wij vorig jaar geweest, inderdaad een flink eind rijden, wij hebben ons erop verkeken. We waren veel tijd kwijt bij de poortjes van de tolwegen.
Sproet heel veel plezier :-*
Griekenland, hmmm wij zijn voor 3 jaar terug naar Rhodos geweest, prima bevallen :thumbup:
We gaan 's nachts rijden… na de laatste voeding.
Nog geen idee hoe ik dat vol ga houden, maar we zien het wel.
Marieke, weet jij nog hoeveel je ongeveer kwijt was aan tol?