30+ (deel 6) => Amanda en ClaudiaJurgen, gefeliciteerd!!

Zo Marieke, wat is Wessel gegroeid zeg! En wat een knap knulletje al… :inlove: :inlove: :inlove:

Jans, veel succes bij de echo morgen. Ik hoop dat ze wat kunnen zien… :pray:

Mim, ik blijf voor je :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown: en :pray: :pray: :pray: :pray: We zijn wel weer eens toe aan goed nieuws… :wink:

Bigsby, krijg jij morgen bij de vk ook een echo? Ook jij veel plezier/succes morgen…!!

Wat een heerlijk ventje Marieke, wat een mannetje al zeg!! Ik had al zo’n vermoeden dat jullie druk waren met de rechtzaak omdat ik je hier al een tijdje niet had gezien. Sterkte ermee :hug:

Ik duim ff mee voor mezelf :mrgreen: :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Jans, hoe was de echo?

mijn echo was super smurf lag al te spartelen :inlove:

Maar het echo apparaat van mijn Vk is erg korrelig. Vrijdag heb ik mijn eerste echo bij het echoburo. Bij Emma was dat ook de eerste echo die niet goed was… Het is dus wel ffies spannend op het moment.

Ohh wat is wessel toch een lekker binkie :mrgreen:

Marieke, wat een leuk kereltje :inlove:

Jans, fijn dat je eerste echo goed was :dance:

Wat was er bij Emma* haar eerste echo mis dan?

Ik duim voor je dat vrijdag ook alles goed is :pray: :pray: :pray:

Mim, ik duim nog steeds voor jou :pray: :pray: :pray:

Yvonne, nee ik kreeg geen echo vanmorgen, na de 20 weken krijg je geen echo meer.

Elke keer als de vk de doptone op mijn buik zet dan is beeb allang weer weg :lol: :lol:

Ze hebben altijd wat moeite met het hartje vinden, beeb is zo druk. Hij was ook de hele tijd aan het schoppen tijdens :inlove:

Wel heb ik een buikband meegekregen (nou ja slip) omdat mijn buik om het minste geringste hard wordt. Ik moest er goed aan denken dat ik mijn rust krijg. Bij Luca had ik ook al zo’n strakke buik, logisch dat die steeds hard wordt.

Ik moet 16 juni terug komen, en dan gelijk na de vakantie weer op 6 juli ivm de resus.

Nou, hèhè… Dag 38 =dag 1; ik ben eindelijk ongesteld geworden. Ik verga van de buikpijn, blehhh… Maar goed, op naar de volgende ronde dus, zucht!

Jeetje bigsby, wat gaat het hard! Wel rustig aan doen hoor, meis.

Jans, een spartelende smurf, dat klinkt toch goed!

Yvonne, we gaan gelijk op - hopen dat we volgende maand samen zwanger zijn!!

Marieke, wat een droppie!

Mim, hoever ben je nu?

Oh ja, mijn nieuwe NOD zet ik veiligheidshalve maar op 5 juli!

Jans, fijn zeg!! Nu vrijdag nog afwachten en dan hopelijk genieten! :inlove:

Hilde, EINDELIJK!!

Ik zit nu op dag 30 en ik heb wel sterk het gevoel dat m’n ongi vandaag of morgen gaat komen…

Bij m’n buren is het mis. Gisteren waren ze (eigenlijk toevallig) bij de verloskundige en die kon het hartje niet horen. Dus doorgestuurd en uiteindelijk blijkt dus dat het hartje al minstens een paar dagen gestopt is… Maandag moet ze bevallen… Ze hadden er een dubbel gevoel bij, verdrietig omdat het gestopt is maar ergens ook opgelucht dat het waarschijnlijk echt niet goed was…

Gatsie Mim… :frowning: Heel naar allemaal, maar ik kan het mij voorstellen dat ze nu toch wel opgelucht zullen zijn… :?

En, ben jij de dagen al aan het aftellen? :lol:

Hilde, op naar de volgende ronde! We gaan er samen voor…!

Wat is het hier rustig? Iedereen lekker van het mooie geweer aan het genieten 8)

Wij zijn gisteren naar vrienden in het oosten van het land geweest, voor het eerst samen met onze kleine een nachtje weg en ze lag ook nog bij ons op de kamer… Zij heeft super geslapen, ik niet maar dat is niet erg :wink: Tegen achten werd ze pas echt wakker en keek blij verrast toen ze ons zag liggen :inlove:

Ik ben nog niet ongi dus het wordt toch wel weer een beetje spannend… Misschien morgen toch stiekem even testen.

De echo was weer goed :inlove:

Nu heb ik vandaag nog geen nekplooimeting gehad (doen ze pas met 12 weken) maar het zag er wel super uit. Over 2 weken hebben we de echte nekplooimeting. Maar het grootste deel van de spanning is nu wel van me afgevallen.

Mim ik krijg tranen in mijn ogen nu ik het over je buren lees. Misschien is het nu geen troost, maar in de toekomst zal het een troost zijn dat het kindje zelf is gegaan.

En wat zal het dubbel zijn dat jij nu misschien overtijd bent…

Yvonne en Hilde op naar de nieuwe ronde

Bigsby, Met Lotte had ik ook van die harde buiken. Rust helpt, maar als je al een kleine rond hebt rennen is het niet gemakkelijk om tot rust te komen.

Emma* was met 10 en een halve week ongeveer 4 cm groot en had toen al een nekplooi van 1 cm. Dat is echt heel groot. Ze hebben toen niet eens de echo met 12 weken afgewacht, maar me gelijk doorgestuurd naar het ziekenhuis.

Jans, klinkt goed! Nu hopen dat het ‘gewoon’ goed is :pray:

Ik zou het inderdaad heel dubbel vinden als ik nu positief zou testen… ‘gelukkig’ duurt het dan nog 2 maanden voordat we het nieuws bekend zouden maken en zo is het leven maar toch…

het is maar een dipstick maar het tweede lijntje knalt er toch echt vanaf!!! :shock: Ik kan het nog niet erg geloven, zou echt geweldig zijn dat we nu binnen een half jaar al zwanger zijn en dan ook nog op deze leeftijd… :pray:

Mim… dat meen je niet, wat gaaf!!!

Alvast voorzichtig gefeliciteerd :dance: :dance: :dance:

Bedankt :mrgreen: Een streep is een streep, dat weet ik natuurlijk wel maar het wil nog niet helemaal doordringen… Misschien komende week nog zo’n digitaal ding kopen voor de bevestiging. Ik heb wel de hele week al de hele dag ontzettende trek dus daardoor had ik wel zo’n vermoeden maar ik had echt niet verwacht dat het dit keer zo snel zou zijn omdat we er de vorige keer 15 maanden mee bezig waren…

Jeetje Mim, wat goed!! Heerlijk hoor :slight_smile:

Ik ben net terug uit Engeland, vandaar de radiostilte. Ik heb op de bruiloft van een vriendin gezongen (tijdens de kerkdienst), heel spannend! Voor het eerst met orgel. Maar gelukkig ging het goed! Het was een prachtige, smaakvolle bruiloft, heel Engels allemaal :slight_smile:

Nu weer bijna klaar met m’n menstruatie… Ik begin wel een beetje moeite te krijgen met het klussen op commando, trouwens… Ik zoek naar manieren om het nog een beetje leuk te houden allemaal :slight_smile:

Hilde, jij was toch nog niet aan de ovutesten? Bij mij heeft het blijkbaar prima gewerkt :wink: Was de tweede maand dat ik ze gebruikte. Misschien kan je met je hubbie ‘afspreken’ dat er, zodra de ovutest positief is, verplicht een paar dagen geklust moet worden en dat je het daarvoor en daarna gewoon doet als jullie er zin in hebben…?? Met jouw cyclus wordt het wel lastig om je ei te spotten maar het is een paar pogingen waard lijkt mij.

Mim, wat goed!! :dance: Wanneer ga je de volgende test doen? Zou fantastisch zijn…!! :dance: :dance: :dance:

Jans, wat fijn dat de echo en nekplooimeting goed was…! :inlove: :inlove:

Ik ga weer de klusperiode in… :inlove: Volgend weekeinde weekeinde Londen. Heerlijk een paar dagen rondbanjeren…!

ik denk dat ik er morgenochtend nog even een dipstick tegen aan gooi en dan in de loop van de week een digitale cb voor de ultieme bevestiging. Wij gaan komende week een paar dagen samen naar Kopenhagen, mooi moment om het een beetje samen te vieren (maar dan wel zonder alcohol!).

En Mim, al een digitale test gedaan??? Ik heb het lijstje al aangepast hoor… :lol: :lol:

Hee Mim, wat lees ik??? :dance:

Heb je er nog een test tegen aan gegooid? Ben zo benieuwd!! :lol: