Mim, inderdaad heel irritant… Ik hoopte zo dat ik deze maand zwanger zou raken (of anders volgende maand… leuk verjaardagscadeau ). Ik hoorde van iemand dat er nog hoop zou kunnen zijn, maar eigenlijk geloof ik er niet echt meer in.
Ik heb mijn banner maar alvast weer aangepast en blijf het in de gaten houden. Is ‘de grote bloeding’ er volgende week nog niet, dan zal ik weer een testje doen…
Mim, met Hemelvaart ei spotten? Hou je het ook in de gaten met ovutesten? Dat geeft iets meer zekerheid… of kun je het altijd goed voelen of aan zien komen (slijm)?? Ik enorm voor je… Het mag nu wel een keertje voor je… :hug: :hug:
Hilde, je houd het wel erg spannend hoor. Je hoeft niet te testen natuurlijk… :liar: :liar:
Bigsby, hoe gaat het nu eigenlijk met jou?
Nee Yvonne, ik heb m’n ei vorige week gespot en op basis daarvan (en de vorige maand) verwacht ik met Hemelvaart ongesteld te worden…
Aha… spannend… :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Hè Yvonne, wat balen zeg!
Mim, nog maar 8 dagen? Sterkte met wachten (dat is het ergste…).
Hier nog geen menstruatie te bekennen. Ik weet niet wat ik ervan moet denken. Zondag is het dag 36, maar ik stel het testen uit tot maandag, als ik dan nog niet ongesteld ben… Ik heb zondagmiddag een feestje, en mocht ik negatief testen, dan ben ik vast niet meer zo gezellig… Dan liever maandag als ik thuis werk
Blijven duimen, meiden!!
Ik duim nog steeds door Hilde
En voor Mim
Balen Yvonne, hopelijk volgende ronde meer geluk :hug:
En met mij gaat het wel redelijk, ik hoest gelukkig nog steeds een stuk minder dan eerst (ff afkloppen)
Hmmm…, dat is nu wel vreemd hoor… :think: Mijn donkere afscheiding is nu zo minimaal dat het bijna niet meer aanwezig is… :shifty: Wat moet ik daar nu weer van denken??
Yvonne: toch nog maar een testje er tegenaan gooien?
Hier nog steeds niks, maar ik heb ineens geen pijn in m’n borsten meer, dus ik vrees 't ergste… Nog een paar daagjes afwachten maar…
Yvonne, idd gewoon ff testen :mrgreen:
Ik heb vrijdag getest (zo’n één van 't KV), die was erg blanco. Ik heb hier gemengde gevoelens bij…, maar ik denk dat ik donderdag of vrijdag nog een keer ga testen…
Yvonne, dat is wel typisch dan ja… :think:
Hilde, waarschijnlijk toch een ongi die eraan zit te komen… :hug:
Hier gaat alles goed. Tweede dag met beide kids… pff.
Dat is nog best vermoeiend. Vooral als Femke moe (en dus erg vervelend) is…
Oh ja, en als ze tegelijk willen eten. Gelukkig komt dat zelden voor
Tegelijk eten is idd lastig, vooral omdat Femke nog zo jong is.
Hoeveel slaapjes doet zij nog?
Dat wordt voor mij allemaal niet zo lastig straks, Luca kan al heel veel zelf gelukkig.
hé meiden door de misselijkheid ben ik ffies niet met KOK bezig geweest.
Jammer genoeg heeft het duimen nog niet gewerkt
Ik heb alles even vlug doorgelezen.
Bigsby, gelukkig hebben ze niets ernstigs gevonden. Is de benauwdheid al iets minder geworden?
Mim, hebben je buren al meer nieuws gehad?
Hee Jans, de misselijkheid nu grotendeels over??
Mijn buren zitten nog steeds in spanning. Bij 14 weken hebben ze weer een echo gehad in het VU en het lijkt erop dat de darmpjes buiten het buikje zijn gegroeid. Maar ze wisten nog niets met zekerheid. Drie weken later terugkomen, da’s volgende week dinsdag… Ik durf eigenlijk niets meer voor ze te hopen.
Hilde, hoe is het nu? Vandaag dag 36, toch?
Yvonne, en hoe is het met jou?? Vaag hoor!! Ik blijf toch nog maar even duimen voor jou en Hilde :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Ik ben nog steeds niet ongesteld (dag 36 inderdaad), dus toch nog maar 'ns getest: weer niks Ik begin nu ook buikpijn te krijgen, dus kom maar op met die menstruatie, denk ik dan… Irritant, zo’n onvoorspelbare cyclus. Zit ik gewoon nog een week extra in spanning!
Als de menstruatie eindelijk doorbreekt, ga ik maar weer 'ns aan het ovulatietesten… Ik geloof dat ik nog een berichtje in m’n inbox heb over waar ik die dingen online kan kopen…
Jans, sterkte met de misselijkheid! Ik ben nu jaloers, maar ik weet ook nog heel goed hoe beroerd je je kunt voelen…
Hilde, ik heb laatst 9 zw. testen en 30 ovutesten gekocht voor nog geen 20 euro dus mocht je willen weten waarvandaan dan zie ik wel je berichtje verschijnen…
Hoi, vandaag iedere keer bloed gehad bij toiletbezoek gehad, dus nu defiitief over voor deze maand… Ik ga nu meteen aan de ovutesten… Ik hoop dat dat een leuk verjaardagscadeau gaat opleveren…
Hilde, je maakt het wel heel spannend zo…! Morgen wel even testen he?!! :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:
Mim, wat denk je zelf voor volgende week???
Jans, hoe is het? Misselijkheid is erg vervelend… Alles gaat wel goed met de zwangerschap verder?
Yvonne, als het dan nu maar doorzet dan weet je tenminste waar je aan toe bent!
Pffff Hilde… het begint nu echt vervelend te worden :hug:
Ik weet eigenlijk niet zo goed wat ik er deze maand van moet denken. Ik heb nu een beetje het gevoel dat ik ongesteld moet worden terwijl ik dat niet eerder dan donderdag verwacht en ik de laatste maanden eigenlijk helemaal geen last vooraf had. Dus het grote ‘kwaaltjes zoeken’ is weer begonnen
Yvonne en Hilde :hug: :hug: het is zo frustie als je zo graag zwanger wilt worden :-*
Mim de duimen draaien weer.
Ik heb wel eens vaker gehoord van de darmpjes. Het kan heel erg in ernst verschillen. Soms kan het met een hele kleine ingreep worden opgelost. We hopen maar het best. Je blijft hopen tot je pas echt het slechte nieuws krijgt.
Bij mij gaat de zwangerschap goed. Ik heb morgen weer een echo bij mijn verloskundige tot op heden waren de echo’s niet duidelijk genoeg om iets te kunnen zien, wat op iets zou kunnen duiden positief of negatief.
Morgen verwacht ik dat eigenlijk ook nog niet.
Ik ga mijn overlevingspakket klaar maken, want ik moet naar mijn werk.
Jans, succes morgen! hopeljk zien ze nu wat heel moois op de echo
Hilde, balen dat je test negatief was :? laat dan die ongie maar komen, kun je tenminste weer verder :hug:
Mim, je kunt nog alle kanten op, ik blijf duimen
Yvonne, voor jou ook een dikke :hug:
Ik mag morgen weer naar de vk :mrgreen:
Ik heb wel alles gelezen hoor maar had gewoon even geen zin om te reageren. Vandeweek de rechtszitting gehad en dat heeft er even ingehakt, zowel lichamelijk als geestelijk.
Kom zometeen wel even verder babbelen, moet eerst een lyts jonkje zijn laatste fles geven want die is aan het brullen :mrgreen:
Maar wil toch even deze foto delen omdat ik hem zo lief vind en omdat Wessel bijna nooit lachend op de foto wil.