30+ (deel 6) => Amanda en ClaudiaJurgen, gefeliciteerd!!

Hoi Hilde, spannend hoor!! Ga je morgen testen? Ik hou het al bijna niet meer…!!

Sproetje, hoe is het met Lars?

Mim, hoe gaat het met jou?

Ik heb getest - met ochtendurine, hoewel dat volgens de test niet nodig was. Helaas :frowning: negatief. Dan was het dus toch m’n ovulatie. Of ik heb toch te snel getest, maar dat lijkt me dus niet - dag 31.

Op naar de volgende ronde. Maar eerst baal ik nog even…

Och… jammer… :hug:

Hilde, op het moment dat jij een positieve ovutest hebt betekent dat dat je ei er aan zit te komen (Lh stijgt) maar het kan nog maximaal 2 dagen duren voordat je ei daadwerkelijk springt… Dat zou kunnen betekenen dat-ie op dag 18 pas gesprongen is en de innesteling pas op dag 24 heeft plaatsgevonden… Dat verklaart alleen je bloeding niet maar misschien wel dat je nog niet positief getest hebt :roll:

Met mij gaat het goed hoor. Heb veel last van afscheiding dus ik maak me alweer van alles wijs maar ik realiseer me ook heel goed dat ik dat wel vaker heb in het 2e gedeelte van m’n cyclus…

Mim, ik had deze maand geen ovutest gebruikt. Dus het was ook een beetje op de gok allemaal…

Ik had net een fikse huilbui - even hubby gebeld en uitgehuild. Er komt werkelijk niets uit m’n handen vandaag… Hubby is pas om 23u thuis van zijn werk vandaag, dus ik baal als een stekker… Kan wel een knuffel gebruiken, maar ja… Van wie dan?

Aaahhh… van ons natuurlijk…!! :smiley: :hug: :hug: :hug: :hug:

Hilde, en van mij kun je er wel een paar krijgen :hug: :hug: :hug: :hug:

Tuurlijk ben ik blij dat ze niks gevonden hebben, het was dus een heerlijke nutteloze hel ervaring :roll: Verder is het gewoon weer afwachten, tot nu toe gaat het nog redelijk goed. En nee dit heeft geen invloed of ik bij de vk mag blijven, dinsdag moet ik weer naar de vk en als het zoals nu gaat kijken ze het vast nog wel ff aan. We zullen zien.

Hilde, nog een uurtje dan is hub weer thuis!! Ondertussen weer een beetje bijgekomen of nog steeds erg verdrietig?? :hug:

Pffff het gaat wel weer. Uitgebreid met m’n beste vriendin zitten sms-en (die dus van bijna alles op de hoogte is, haha…), dat luchtte op. Zij wil ook heel graag kinderen, maar ze is alleen, dus dan denk ik al gauw weer: zeur niet, Hilde! Jij hebt een gezond kind. En zij verdient het ook zó.

Hubby had heel lief een klein cadeautje voor me gekocht, de schat. Hij was superlief voor me - heeft me vandaag gebeld en bestookt met lieve berichtjes. Ik weet in ieder geval weer waarom ik een tweede kind met hem wilde :slight_smile:

Intussen nog steeds niet ongesteld, dat vind ik dan weer zó stom. Ik bedoel, als ik dan niet zwanger ben, wil ik wel graag gauw door naar de volgende ronde… Dat wachten is echt killing!

Pffff… zit hier in de stress… Vanochtend oud bloed verloren… Ik hoop dat het daarbij blijft… :pray: :pray: Het kan nog…toch?? :think:

Yvonne, ik wil je natuurlijk geen valse hoop geven maar het kan natuurlijk nog… Ik verloor ook een beetje oud bloed de dag voordat ik positief testte. Ik dacht ook dat ik ongi ging worden en was echt bokchagerijnig!! Ik hoop voor je dat het alsnog raak is! :pray:

Hup Yvonne!! Ik hoop voor je dat dit NIET het begin van je menstruatie is…

Hier nog steeds geen bloed. Wel buikpijn, maar dat heb ik al weken. Het is nu dag 32 geloof ik. Alles kan nog gebeuren, want ik ben ook nog weleens op dag 35 ongesteld geworden. Pffff zoooo vervelend, dat wachten.

Ik las ergens dat iui ook zonder medicijnen/hormonen kan; wie weet daar meer van?

Yvonne, ik duim dat het niet het begin is van je ongesteldheid :pray: :pray:

Hilde, ik heb de eerste 2 IUI pogingen zonder hormonen gedaan, bij mij gaf dat geen resultaat. Daarna heb ik een overstimulatie gehad door de hormonen, en daarna was het gelijk raak. Officieel was het dus raak bij de eerste poging MET hormonen.

Zit jij eraan te denken om aan IUI te beginnen? je bent toch nog niet 1 jaar bezig?

Nee, bigsby, we zijn ongeveer acht maanden bezig. Maar ik ben bijna 38, en de tijd begint voor mijn gevoel te dringen… Ach, ik oriënteer me eerst maar eens. We hebben eigenlijk gezegd dat we geen medische molen willen - maar daarmee bedoelden we dus dat ik geen “extra” hormonen wil. Maar ik wist dus helemaal niet dat je ook zonder hormonen/medicijnen iui kunt krijgen. Maar zover zijn we ook nog niet, hoor… Eerst maar eens kijken wat de mogelijkheden zijn… Ik heb er werkelijk totaal geen kaas van gegeten - vandaar dus mijn vraag!

Hilde, wat jammer dat de test negatief was. En kan me voorstellen dat je dan zoiets hebt van, dan maar meteen de nieuwe ronde. Of misschien toch een andere cyclus deze keer en toch nog hoop :pray:

Yvonne, bij jou dus ook nog spannend :pray:

Met Lars gaat het super. Hij drinkt goed, is heel tevreden en slaapt goed. Tja, wat wil je nog meer. Gisteren is het niet gelukt om pasfoto’s te laten maken van hem voor een id-kaart. Meneer was niet wakker te krijgen :? :lol:

Hmmm… ik heb nu toch weer last van ietsjes bruinverlies… :? Even afwachten dus…

Sproetje, wel grappig dat Lars zo diep en vast kan slapen… :smiley: …maar het is wel onhandig in dit geval… Leuk hoor, een eigen ID-kaart voor Lars…!

Haha, Sproetje, dat was bij ons ook lastog, die pasfoto! Uiteindelijk heeft hubby knielend achter het “rechtopzitstoeltje” zijn hoofdje rechtop gehouden… Die foto heb ik nog steeds in m’n portemonnee - zo’n lekker bol toetje had hij toen nog, heerlijk.

Ben intussen nog steeds niet ongesteld - zelfs geen voortekenen! Bizar… Ik probeer af te wachten tot dag 36 (zondag), maar ik weet niet of ik 't volhoud. Maar om nou weer voor niks te testen…

Sproetje, :lol: :lol: het klinkt heel grappig, maar goed ik snap dat het op dat moment minder leuk was.

Yvonne, ik duim dat dat niks te betekenen heeft :pray: :pray:

Hilde, ik blijf ook duimen voor jou :pray:

Die hormonen waren idd geen pretje, het prikken was prima te doen maar de uitwerking :roll: Al vond ik de inseminaties ook niet fijn, het is te hopen dat je geen IUI nodig heeft maar dat het nu gewoon raak is :pray: :pray:

Dames, zojuist heb ik een test gedaan, maar helaas zo negatief als wat. De bruine afscheiding blijft aanhouden, dus het is weer over voor deze maand… :evil:

Hilde, hoe gaat het met jou?? :thumbup: :thumbdown: :thumbup: :thumbdown:

Mim, voor jou begint het ook spannend te worden… :pray: :pray:

Pfff… Hilde wat irritant zeg dat je zo in onzekerheid zit!! Dag 36 was bij mij 2 jaar geleden een hele goede :wink:

Yvonne, balen zeg… Vervelend hè dat je telkens niet weet waar je aan toe bent. Als iemand je nu zou vertellen dat je over 3 maanden zwanger bent dan ga je relaxen maar helaas werkt het niet zo…

Ik heb m’n banner redelijk ruim gezet deze keer. Op basis van m’n ‘ei-spotting’ verwacht ik met Hemelvaart ongesteld te worden maar ik hoop het natuurlijk niet :pray: Ik weet nog niet wanneer ik eventueel zou gaan testen maar met die goedkope dipsticks vind ik het ook niet zo zonde om ‘overbodig’ te testen.